U 4 koraka do poboljšanja poslovanja sa Unija Smart Accounting
Unija Smart Accounting nudi napredan sistem računovodstva nove generacije.
Unija Smart Accounting nudi napredan sistem računovodstva nove generacije. Klijentima osigurava pouzdan uvid u kompleksne odnose u oblasti poslovanja i pomaže kod donošenja kompetentnih, informacijama podržanih odluka.
U 4 koraka do poboljšanja poslovanja
Kako djeluje?
1
OBRADA PODATAKA
Svu dokumentaciju, primljene račune, ugovore, troškove putnih naloga itd. skenirate ili fotografirate i jednostavno uvozite u sistem. Time je za vas predmet završen. Sve potrebne podatke sistem automatski čita i prenosi u obradu. Tu stvari preuzimaju naši računovodstveni stručnjaci.
2
PREPORTING 5.0
Obrađeni podaci dobiju vizuelnu sliku i stoje vam na raspolaganju u posebnom, naprednom sistemu izvještavanja – Reporting 5.0.
3
ANALIZA IZVJEŠTAJA I SAVJETOVANJE
Grupa savjetnika, stručnjaka iz različitih oblasti, zajedno sa vama pregledava i analizira izvještaje te vam nudi efikasna, konkretna i praktična rješenja za unapređenje poslovanja.
4
DONOŠENJE ODLUKA
Zatim ste vi na redu. Predložena rješenja ćete pregledati, izabrati i donijeti konačnu odluku.
Novi uspješni poslovni ciklus može da počne. Kao i novi krug Unija Smart Accounting.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.