al
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)

Tehno kutak

Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)

09.04.2021 08:54:26 / Izvor: Akta.ba

Kao tehnološka podrška poslovanju, CRM (Customer Relationship Management) rješenja pridonose razvoju dugoročnog partnerskog odnosa s kupcima. Pomoću CRM-a, na jednom mjestu imate uvijek ažurne podatke o kupcima i njihovim upitima što poslovanje čini jednostavnijim i efikasnijim.

CRM sistem za upravljanje upitima zaprima upite kupaca putem obrasca na web stranicama. Kupci unose opis upita, kategoriziraju te po potrebi prilažu dokumentaciju. Po zaprimanju obavijesti i s uvidom u karticu kupca te povijest razgovora, agenti u odjelu korisničke podrške imaju sve potrebne informacije za uspješno rješavanje upita.

CRM sistem za upravljanje upitima kupaca je modularan s mogućnošću nadogradnje s dodatnim funkcionalnostima poput integracije s telefonskom centralom, sistemom za obradu e-mailova, ERP i billing sistemima, te mnogim drugim.

PODIJELI:

TAGOVI: CRM sistem poslovanje

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 062 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Tehno kutak