UpTrend: "Trening, mentorstvo i zapošljavanje studenata je naša obaveza"

30.09.2020 15:49:10
UpTrend: 'Trening, mentorstvo i zapošljavanje studenata je naša obaveza'

Marketinška agencija Uptrend iz Sarajeva koja također ima svoje kancelarije u Londonu (UK) od svog osnivanja do danas uspjela je ostvariti saradnju sa nekoliko visokih obrazovnih ustanova iz Sarajeva.

Marketinška agencija Uptrend iz Sarajeva koja također ima svoje kancelarije u Londonu (UK) od svog osnivanja do danas uspjela je ostvariti saradnju sa nekoliko visokih obrazovnih ustanova iz Sarajeva, te dati priliku mnogim mladim ljudima – studentima priliku za stručno usavršavanje, kroz obavljanje redovne studentske prakse ali i mogućnosti daljeg ostanka kroz svoj Agency Internship Program.

"Do sada smo imali priliku ostvariti saradnju sa mnogim mladim ljudima, stim da moramo istači da su neki od njih bili tu 'reda radi', te su nakon 30 dana prakse otišli i nastavili svoj studentski lifestyle. Ali mnogo je veći broj onih koji su se zadržali i duže nego što je bilo planirano kroz fakultetske silabuse", kazali su u UpTrendu.

Dosadašnji studenti/praktikanti imali su priliku da rade i usavršavaju svoje teorijsko znanje kroz praksu u odjelima dizajna, PR-a, produkcije, digitalnog marketinga i event menadžmenta. Ono što pored praktičnog iskustva mladi ljudi u UpTrendu mogu naučiti jeste kako to izgleda zdrava radna atmosfera, mentori (seniori i eksperti) koji su posvećeni i koji svoje dugogodišnje znanje i tehnike svakodnevno prenose na studente, te ih usmjeravaju kroz karijerni mentorship.

Od mnogobrojnih studenata koji su svoje prvo radno iskustvo stekli u UpTrendu, iz ove agencije su izdvojili četvero studenata od koji su dvoje obavili svoju praksu, te dvoje koje je trenutno obnašaju i imaju veliku šansu da ostvare i svoje prvo radno iskustvo tj zaposlenje. Riječ je o Eminu, Olgi, Ajdinu i Lei, studentima koji dolaze sa različitih fakulteta - Ekonomskog fakulteta UNSA, Burch Univerziteta, te Internacionalnog Univerziteta u Sarajevu, na odsjecima koji su usko vezani za polje djelovanja agencije UpTrend.

"U UpTrendu sam imao priliku naučiti neke osnovne stvari koje sam izučavao iz predmata marketinga na Ekonomskom faultetu UNSA. Posebno zadovoljstvo mi je što sam imao priliku učestvovati u izradi storyboarda za TV reklamu, te i njenoj realizaciji. Isto tako networking i organizacija evenata mi je pomogla da shvatim cjelokupni proces koji se krije iza jedne organizacije, što mi je naravno jako pomoglo u nastavku moje karijere nakon završenih studija", rekao je Emin, koji je trenutno uposlen u jednoj sarajevskoj građevinskoj kompaniji kao direktor marketinga.

Za razliku od Emina, Olga je i dalje na studijima završne godine. Tokom 2019. godine Olga je stigla na praksu koja je trebala trajati 30 dana, a Olga je nastavila saradnju sa UpTrendom i na duži period.

"Kada sam stigla u UpTrend imala sam veliku želju za radom i učenjem, što su naravno moji mentori i primjetili, pa su me već u prvoj sedmici 'testirali' na eventu koji je trebalo pripremiti, a zatim i realizirati. Usput trebalo je raditi i content plan za društvene mreže te komunicirati sa pratiocima. Realizirajući mnogobrojne evente i radeći u odjelu PR-a imala sam priliku neko vrijeme u agenciji kao asistirati voditelju tog odjela, te se okušati kao moderator press, ali i većih konferencija. Svo znanje koje sam tu stekla kasnije sam primjenila i na drugim projektima na kojima sam radila. Veliku zahvalnost dugujem Kemalu Balihodžiću koji mi je pored direktora, bio i profesor tokom studija", kazala je Olga, studentica Burch Univerziteta smjer marketing menadžment.

Olga se trenutno nalazi na studijima u Francuskoj u Parizu na IESEG School of Managemen, te teži da jednog dana uz svoje znanje stečeno na fakultetu, ali i u praksi, pronađe kvalitetan posao vezan uz marketing ili menadžment uopšte.

U agenciji UpTrend trenutno svoju praksu obavljaju Ajdin i Lea, oboje različitih usmjerenja i obrazovnih institucija. Iako je njihova praksa istekla, željeli su da nastave svoje putovanje sa UpTrendom, za šta će UpTrend obezbijediti njihovo stipendiranje u budućem periodu. Ajdin je student druge godine Burch Univerziteta smjer Digitalne komunikacije i PR, te je tokom svoje prakse imao priliku raditi na istim poljima.

"Generalni pristup svim procesima jedne marketinške agencije je ostavilo poseban trag na meni. Bio sam u stanju posmatrati i raditi, te time dobiti novo znanje u raznim djelatnostima - od web developmenta, digitalnog marketinga do odnosa s javnošću. Praksa koju obavljam mi je pokazala složenost procesa koji spolja izgledaju jednostavno, te mi je otvorilo izbore u odabiru novih puteva u mojoj karijeri koje prije nisam smatrao validnim. Svoju budućnost definitivno vidim u marketing sektoru, s željom da svoje sposobnosti unaprijedim svakim korakom i prihvatam svaku priliku za učenje koja mi se ukaže", kazao je Ajdin.

Lea je posljednja stigla u UpTrend, u odjel kreative i grafičkog dizajna, iako je sasvim stidno i skormno ušla u ovu agenciju, ispostavilo se da je istinski talenat i da je ona ustvari neko, u koga agencija planira dodatno ulagati.

"Odabrala sam UpTrend iz razloga što su djelovali najozbiljniji u tom području djelovanja u BiH. Nakon prvog razgovora bila sam sigurna da želim tu da provedem svoju praksu, prvenstveno zbog dočeka i načina razgovora sa mnom kao studentom, a zatim i zbog mogućnosti da usavršim svoje znanje u dizajnu. Rad u agenciji mi je pomogao da otkrijem šta se sve "krije" iza samog dizajniranja, rada s klijentima, kako ide cijeli tok rada u agenciji (od briefa, do finalne potvrde projekta). Ali isto tako kao najbitniju stavku bih istakla koliko me je oduševio odličan timski rad i pre-pozitivna radna atmosfera, cijeli dan, svaki dan", kazala nam je Lea koja je student treće godine Internacionalnog Univerziteta u Sarajevu, smjer Visual Arts and communication design.

Kemal H. Balihodžić, direktor agencije naglašava da „ovim mladim ljudima treba pružiti priliku, otvoriti im pistu i mentorisati ih kako bi napredovali“, te dodaje: "Ako samo budemo govorili "mlādi su još" nikad neće imati priliku da se dalje razviju i imat ćemo još ozbiljniji problem sa odlascima mladih ljudi iz ove zemlje. Njihova dobrota i kreativnost me svaki dan iznenadi i siguran sam da ćemo zajedno uspjeti u našem cilju konstantnog i pozitivnog razvoja."

UpTrend ovim putem poziva sve studente koji zaista žele da rade, razvijaju svoja znanja i vještine, da se druže u odličnom timu, pošalju svoju prijavu na mail get@uptrend.ba, sa ličnim podacima i motivacijskim pismom.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo