Volvo Cars bilježi najbolji prodajni rezultat uz oporavak od pandemije

24.02.2021 09:08:36
Volvo Cars bilježi najbolji prodajni rezultat uz oporavak od pandemije

Kompanija Volvo Cars za 2020. godinu ostvarila je najbolji rezultat prodaje drugog polugodišta u svojoj historiji budući da je brzorastuća potražnja za električnim vozilima podstakla oporavak kompanije od pada poslovanja uslijed uticaja pandemije COVID-19.

Kompanija Volvo Cars za 2020. godinu ostvarila je najbolji rezultat prodaje drugog polugodišta u svojoj historiji budući da je brzorastuća potražnja za električnim vozilima podstakla oporavak kompanije od pada poslovanja uslijed uticaja pandemije COVID-19.

Odlučnim preduzimanjem mjera, usmjerenim ka ublažavanju posljedica pandemije u prvoj polovini godine, kompanija je nakon kraće pauze brzo ponovno pokrenula svoje poslovanje i krenula putem brzog oporavka, koje je potkrijepila sve veća potražnja za serijom elektrificiranih vozila Recharge.

Udio modela Recharge s potpuno električnim ili plug-in hibridnim pogonom za 2020. godinu povećao se za više od dvostruko u odnosu na 2019. godinu. U Evropi je udio vozila Recharge u cjelokupnoj prodaji iznosio 29 posto, a Volvo je zahvaljujući tome bio lider među robnim markama u oblasti elektrificiranih vozila u regiji. Ujedno je i vodeća robna marka plug-in hibrida u SAD-u.

Kompanija je na svoja dva najveća pojedinačna tržišta, u Kini i SAD-u tokom cijele godine bilježila porast prodaje budući da je već u drugoj polovini godine uspjela i više nego samo oporaviti se nakon pada prodaje zbog pandemije u prvoj polovini godine.

"Nakon teškog početka, druga polovina godine bila je odlična. Povećali smo tržišni udio u svim našim glavnim prodajnim regijama", rekao je Lex Kerssemakers, menadžer globalnih komercijalnih aktivnosti. "U 2021. godini želimo graditi na tom pozitivnom trendu jer nastavljamo s plasiranjem serije novih električnih vozila Volvo i širimo naše internetsko poslovanje".

Dok je u prvoj polovini godine prodaja bilježila pad za 21 posto, kompanija se u drugoj polovini 2020. godine vratila na krivulju rasta koju je pratila posljednjih godina, te je od juna nadalje bilježila istrajni mjesečni porast. Prodaja se povećala za 7,4 posto (391.751 vozila) u drugom polugodištu u odnosu na isti period 2019. godine.

Kompanija je 2020. godine širom svijeta prodala ukupno 661.713 vozila, što je 6,2 posto manje u odnosu na 2019. godinu. Iako krajnji rezultati za cijelu godinu još nisu potvrđeni, kompanija je bila uspješnija od konkurencije te je za prvih jedanaest mjeseci godine povećala tržišni udio u svim glavnim prodajnim regijama.

Prodaja u Kini tokom 2020. godine povećala se za 7,5 posto, tj. 166.617 vozila, u odnosu na 2019. godinu. U SAD-u se prodalo 110.129 vozila Volvo, što je za 1,8 posto više u poređenju sa 2019. godinom. Prodajni rezultati na oba tržišta prije svega su posljedica povećanja potražnje za nagrađenom serijom vozila SUV.

Na brojnim ključnim tržištima Evrope kompanija Volvo Cars bilježi veliku potražnju za modelima Recharge. Oslabljenost tržišta kao posljedica ograničenja zbog pandemije uzrokovala je pad cjelokupnog obima prodaje za 15,5 posto na godišnjem nivou.

Pandemija je također povećala veću usmjerenost kompanije ka internetskoj prodaji, koja ostaje ključna oblast za 2021. godinu. Godine 2020. kompanija Volvo Cars bilježi više od udvostručenosti svojih internetskih narudžbi u odnosu na 2019. godinu. Stope osvajanja tržišta preko toga prodajnog kanala ostaju visoke i okrijepit će porast tržišnog udjela.

Kompanija Volvo Cars obavezala se da će postati proizvođač premium električnih vozila i tokom narednih godina namjerava plasirati nekoliko potpuno električnih automobila na tržište. Do 2025. godine ima cilj da ostvari prodaju u kojoj će 50 posto vozila zastupati potpuno električna vozila, a drugu polovinu hibridi. Volvo Cars je trenutno jedini proizvođač automobila koji će ponuditi plug-in izvedbu za svaki svoj model.

 

U nastavku su prikazane detaljne informacije o prodaji po regijama:

Decembar

 

 

 

Juli – decembar

 

 

Januar – decembar

 

 

 

2019.

2020.

Promjena

2019.

2020.

Promjena

2019.

2020.

Promjena

Evropa

34.224

33.593

-1,8 %

166.832

165.512

-0,8 %

340.605

287.902

-15,5 %

Kina

16.908

18.584

9,9 %

87.220

100.876

15,6 %

154.961

166.617

7,5 %

SAD

12.360

14.244

15,2 %

58.114

66.874

15,1 %

108.234

110.129

1,8 %

Druge

10.747

12.295

14,4 %

52.460

58.489

11,5 %

101.652

97.065

-4,5 %

Ukupno

74.239

78.716

6,0 %

364.626

391.751

7,4 %

705.452

661.713

-6,2 %

 

 

Tokom 2020. godine najprodavaniji model kompanije bio je XC60, sa ukupno 191.696 prodanih vozila (2019: 204.965 automobila), a uslijedili su XC40 sa 185.406 prodanih vozila (2019: 139.847 automobila) i XC90 s 92.458 vozila (2019: 100.729 automobila).

 

Grupa Volvo Cars tokom 2019. godine

U poslovnoj 2019. godini kompanija Volvo Cars zabilježila je dobit iz poslovanja u visini od 14,3 BSEK (14,2 BSEK tokom 2018. godine). Prihodi u ovom razdoblju dostigli su 274,1 BSEK (252,7 BSEK). U cjelokupnoj 2019. godini svjetska je prodaja dostigla rekordnih 705.452 (642.253) automobila, što je 9,8 posto više u odnosu na 2018. godinu. Ovi rezultati ukazuju na sveobuhvatno preoblikovanje finansija i poslovanja kompanije Volvo Cars tokom posljednjih godina, pozicionirajući tkompaniju za sljedeću fazu rasta.

O Grupi Volvo Cars

Kompanija Volvo Cars osnovana je 1927. godine. Danas je to jedna od najpoznatijih i najuglednijih premium automobilskih robnih marki u svijetu, s prodajom od 705.452 automobila tokom 2019. godine u približno 100 zemalja. Volvo Cars je u vlasništvu kompanije Zhejiang Geely Holding od 2010. godine.

Tokom 2019. godine je kompanija Volvo Cars prosječno zapošljavala 41.500 (41.500) stalno zaposlenih radnika. Sjedište kompanije Volvo Cars, razvoj proizvoda, marketing i administracija uglavnom se nalaze u Göteborgu u Švedskoj. Sjedište Volvo Cars za APAC nalazi u Shangaiu. Glavni su proizvodni kapaciteti kompanije smješteni u Göteborgu (Švedska), Ghentu (Belgija), Južnoj Karolini (SAD), Chengduu i Daqingu (Kina), a motori se proizvode u Skövdeu (Švedska) i Zhangjiakou (Kina) te dijelovi karoserije u Olofströmu (Švedska).

U skladu sa svojim novim poslanstvom, Volvo Cars svojim korisnicima želi osigurati slobodu kretanja na lični, održiv i siguran način. To poslanstvo se ogleda u brojnim poslovnim ambicijama: na primjer, zalagat će se za ostvarenje cilja da do sredine ove decenije polovinu njegove svjetske prodaje predstavljaju potpuno električna vozila te da se pet miliona prihoda generira iz neposrednog poslovanja sa potrošačima. Volvo Cars također se zalaže za trajno smanjenje karbonskog otiska s ciljem da postane klimatski neutralna kompanija do 2040. godine.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Auto, moto i nautika