al
Zaštita i projekovanje u skladu sa zakonom o zaštiti okoliša

Ekologija

Zaštita i projekovanje u skladu sa zakonom o zaštiti okoliša

22.09.2020 09:09:14 / Izvor: Akta.ba

U skladu sa Zakonskom regulativom i prema zahtjevima ISO standarda 14001;2004 za okolišno upravljanje,  Institut INPROZ obavlja slijedeće poslove iz oblasti zaštite okoliša:

  • Izrada studija o utjecaju na okoliš
  • Izrada prethodne procjene utjecaja na okoliš
  • Izrada planova aktivnosti
  • Izrada planova upravljanja otpadom
  • Izrada planova sprečavanja nesreća većih razmjera
  • Izrada zahtjeva za dobijanje okolinske dozvole
  • Izrada planova unutrašnje i vanjske intervencije
  • Izrada izvještaja o stanju sigurnosti
  • Izrada internih planova inerventnih mjera
  • Mjerenje i ispitivanje emisije dimnih plinova iz stacionarnih izvora emisije
  • Opisivanje, mjerenje i ocjena okolinske buke
  • Mjerenje i analiza uticaja prašine na okoliš
  • Mjerenje i analiza emisije i imisije štetnih materija
  • Izrada godišnjih izvještaja o utjecaju na okoliš

Politika kvaliteta okolinskog upravljanja

  • Strateško opredjeljenje društva je visok kvalitet usluga kao najvažniji faktor u postizanju zadovoljstva kupaca i poslovnog ugleda.
  • Neprekidno poboljšanje komunikacije unutar društva, kao i razvijanje "klime" povjerenja među zaposlenicima, poštenog odnosa, odgovornosti za okolinu, odgovornosti za sigurno radno okruženje, uvažavanje etičkih normi, djeljenje odgovornosti te uključivanje zaposlenika u procese donošenja odluka.
  • Povećanje svijesti o važnosti pružanja kvalitetnih usluga našim kupcima, te održavati stalnu komunikaciju i redovno mjeriti stepen njihovog zadovoljstva.
  • Obrazovanje i obuka zaposlenika radi lakšeg prepoznavanja, razumjevanja i upravljanja međusobno povezanih procesa, kojima se povećava učinkovitost i djelotvornost organizacije, sigurnost na radu i zaštita okoline.
  • Razvijanje i podizanje ekološke svijesti zaposlenika i kupaca i aktivan doprinos na razvoju zaštite na radu.
  • Obaveza svih zaposlenika, na svim nivoima upravljanja, je stalno poboljšanje rada sa aspekta zaštite na radu, zaštite okoline i kvaliteta u svim segmentima Društva.
  • Upravljajući međusobno povezanim procesima, osigurati slobodan rad i razvoj Društva.
  • Primjenjivati nove tehnologije, savremenu opremu i stalno širiti polje djelovanja.
  • Birati pouzdane dobavljače i stalno unapređivati odnose sa njima. · Njegovati partnertske odnose.
  • Opredeljenje za stvaranje sigurnog radnog okruženja za zaposlenike i realizaciju planiranih ciljeva uz stvaranje pozitivnog takmičarskog duha u procesu kreiranja i realizacije poslovnih aktivnosti.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Ekologija