al
Zbog čega outdoor oglašavanje?

Predstavljamo

Zbog čega outdoor oglašavanje?

13.07.2020 10:41:00 / Izvor: Akta.ba

Outdoor oglašavanje pruža brendovima priliku da dosegnu i privuku pažnju ljudi koji su u pokretu. Na taj način se prikazuju ključne marketinške poruke na lokacijama koje obilazi masovni auditorijum, a do koga je često mnogo teže doći putem drugih medija. Izaziva širu interakciju kroz kontekstualno relevantan, nenametljiv sadržaj dok ljudi putuju, šetaju, kupuju i druže se, pojašnjavaju nam iz DL Plakat Banja Luka.

Outdoor kanali za oglašavanje zauzimaju drugu poziciju u odnosu na ostale medije kada je u pitanju statistika. Više od 70% građana u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini svakodnevno ili gotovo svakodnevno provodi vijeme na otvorenom prostoru ili u gradu.

- Glavne prednosti outdoor oglašavanja jesu podizanje svijesti potrošača, veća vidljivost i visoka izloženost oglasa, koja obezbjeđuje podizanje svijesti o brendu 

- Šira ciljna grupa jer strateškim pozicioniranjem oglasa dobija se pristup stanovništvu na određenom geografskom položaju.

- Podstiče kupovinu ponavljanjem oglasa i višestrukim emitovanjem poruke, čime se podsvjesno utiče na potencijalnog potrošača.

- Konstantna prisutnost - Vanjska poruka pruža neprekidno emitovanje oglasa za vrijeme trajanja reklamne kampanje.

Outdoor kanal se diferencira od drugih kanala kao medij koji privlači pažnju i ima visoku vidljivost, po statistici, skoro kao i televizija.

 

 

 

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo