Zbog čega outdoor oglašavanje?
Outdoor kanali za oglašavanje zauzimaju drugu poziciju u odnosu na ostale medije kada je u pitanju statistika
Outdoor oglašavanje pruža brendovima priliku da dosegnu i privuku pažnju ljudi koji su u pokretu. Na taj način se prikazuju ključne marketinške poruke na lokacijama koje obilazi masovni auditorijum, a do koga je često mnogo teže doći putem drugih medija. Izaziva širu interakciju kroz kontekstualno relevantan, nenametljiv sadržaj dok ljudi putuju, šetaju, kupuju i druže se, pojašnjavaju nam iz DL Plakat Banja Luka.
Outdoor kanali za oglašavanje zauzimaju drugu poziciju u odnosu na ostale medije kada je u pitanju statistika. Više od 70% građana u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini svakodnevno ili gotovo svakodnevno provodi vijeme na otvorenom prostoru ili u gradu.
- Glavne prednosti outdoor oglašavanja jesu podizanje svijesti potrošača, veća vidljivost i visoka izloženost oglasa, koja obezbjeđuje podizanje svijesti o brendu
- Šira ciljna grupa jer strateškim pozicioniranjem oglasa dobija se pristup stanovništvu na određenom geografskom položaju.
- Podstiče kupovinu ponavljanjem oglasa i višestrukim emitovanjem poruke, čime se podsvjesno utiče na potencijalnog potrošača.
- Konstantna prisutnost - Vanjska poruka pruža neprekidno emitovanje oglasa za vrijeme trajanja reklamne kampanje.
Outdoor kanal se diferencira od drugih kanala kao medij koji privlači pažnju i ima visoku vidljivost, po statistici, skoro kao i televizija.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.