Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.11.2018. 08:49

(poziv za predkvalifikacije) Izvođenje radova na izgradnji i opremanju Biblioteke Univerziteta u Sarajevu

Izvor: Dnevni Avaz, 23.11.2018.

Univerzitet u Sarajevu

 

POZIV ZA PREDKVALIFIKACIJE

BOSNA I HERCEGOVINA

RADOVI NA IZGRADNJI I OPREMANJU BIBLIOTEKE UNIVERZITETA U SARAJEVU

NAZIV PROJEKTA: SAUDIJSKI GRANT ZA IZGRADNJU I OPREMANJE BIBLIOTEKE

UNIVERZITETA U SARAJEVU

 

1.   Opći podaci

Kraljevina Saudijska Arabija („Davalac Granta") je Bosni i Hercegovini („Primalac Granta") učinila dostupnim novčana sredstva, u vidu granta, namijenjena Projektu izgadnje i opremanja Biblioteke Univerziteta u Sarajevu („Projekat"), u skladu s Memorandumom o razumijevanju Br. 26/1437, („MoA") kojeg su 10. maja 2016. godine potpisali predstavnik Vlade Kraljevine Saudijske Arabije i Vijeća Ministara Bosne i Hercegovine.

Prihode od granta, koje je Kraljevina Saudijska Arabija dodijelila Vijeću Ministara Bosne i Hercegovine, Vijeće je povjerilo Univerzitetu u Sarajevu („Klijent") kao Izvršnoj Agenciji koja je time preuzela odgovornost za implementaciju i koordinaciju Projekta pod nadzorom Saudijskog Fonda za razvoj („Saudijski Fond").

Klijent je, u ime Primaoca Granta, dio sredstava, od strane Davaoca Granta i Saudijskog Fonda, predvidio za troškove izgradnje i opremanja objekta Biblioteke Univerziteta u Sarajevu kao završne faze Projekta.

Ovaj Poziv slijedi objavu Obavijesti o nabavci, za ovu fazu Projekta, na službenoj stranici Saudijskog Fonda www.sfd.gov.ba dana 22. Novembra 2018. godine

Klijent namjerava izvršiti predkvalifikaciju zainteresiranih firmi i konzorcija koji će se nadmetati za Ugovor u skladu s procedurom iz Smjernica za nabavku roba i Ugovaranje izvođenja radova — Prvo izdanje 2001. g. koje su sastavni dio MoA, a sve pod nadzorom Saudijskog Fonda.

Predkvalifikacije i tender za Ugovor za izvođene radove finansirane sredstvima Granta su otvorene za sve firme u konzorciju iz zemlje Davalaca Granta i zemlje Primalaca Granta.

 

2.   Radovi na izgradnji i opremanju

Ugovor

Faza

Tip konstrukcije

Glavni radovi

Količina

Trajanje radova

 

1. Osiguranje građevinske jame

Konstruktivni Šipovi dubine 12 m

Bušenje šipova fi 700mm, ab šipovi

Opseg     110m*

2 mjeseca

 

2. Izgradnja objekta Biblioteke, 2Po+P+2S+7 kosih ab piramidalnih krovnih struktura

Betonska i Čelična konstrukcija

Iskop, betonski, zanatski i radovi na elektro, mašinskim i instalacijama vodovoda i kanalizacije

13533m2*

15

mjeseci

 

3. Vanjsko uređenje i priključci

Polaganje cijevi i vodova

Priključci

Unutar Kampusa UNSA*

2 mjeseca

 

4. Opremanje Biblioteke

bibliotekarska oprema

Police za knjige i oprema za Čitaonice

13500m2*

1

mjesec

* Navedene količine su aproksimativne

 

3.   Podaci o Tenderskoj Dokumentaciji

Predkvalifikacijska dokumentacija se može preuzeti po uplati nepovratne naknade u iznosu od 200 USD, s uključenim PDV-om ili ekvivalenta u konvertibilnoj valuti prebačenog na račun i u korist:

Banka Klijenta: Raiffeisen Bank d.d. Bosna i Hercegovina

Swift Kod: RZBABA2S

IBAN Kod: BA391611000001144076 (za uplate u USD) ili

No. 1610000008960095 (za uplate u BAM)

Naziv Klijenta: Univerzitet u Sarajevu

Identifikacijski broj 4200494560007

Adresa Klijenta: Ul. Obala Kulina bana br. 7/11, 71000 Sarajevo,

Bosna i Hercegovina

 

4.   Podaci o dostavi i kontakt podaci

Ponude moraju biti potpune i dostavljene najkasnije do 22. Januara 2019. godine , 16.00 h (po lokalnom vremenu) na slijedeću adresu:

Univerzitet u Sarajevu

Ul. Obala Kulina bana br. 7/Protokol - prizemlje, 71000 Sarajevo,

Bosna i Hercegovina

 

Za sve ostale informacije, uvid u tendersku dokumentaciju i nabavku iste, zainteresirane firme se upućuju na kontakt podatke navedene ispod, u periodu 10:00-14:00 (po lokalnom vremenu) do 31. Decembra 2018. godine, 14:00 h (lokalno vrijeme). Tenderska dokumentacija se također može poslati službenom poštom na adresu firme nakon primitka pismenog zahtjeva (prethodno dostavljenog putem fax-a) i kopije potvrde o uplaćenoj naknadi, u gore navedenom iznosu. Klijent ne snosi odgovornost u slučaju da dođe do gubitka dokumentacije ili kašnjenja u dostavi.

 

Kontakt osoba: Mirza Mehaković, MA Arh.

Univerzitet u Sarajevu Ul. Obala Kulina bana 7/11, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Tel: +387-33-226378

Fax: +387-33-565127

E-mail: mirza.mehakovic@unsa.ba

E-mail: kabinet.rektora@unsa.ba

 

 

 

INVITATION FOR PREQUALIFICATION

BOSNIA AND HERZEGOVINA

CONSTRUCTION AND EQUPPING SERVICES FOR SARAJEVO UNIVERSITY LIBRARY

PROJECT TITLE: THE SAUDI GRANT CONSTRUCTION AND EQUIPPING OF SARAJEVO

UNIVERSITY LIBRARY

 

1.   General Background

The Kingdom of Saudi Arabia (the „Grantor") has decided to make available to Bosnia and Herzegovina (the „Grantee") a grant assistance, which includes Project of construction and equipping of the Sarajevo University Library (the "Project"), pursuant to a Memorandum of Understanding No. 26/1437 ( the "MoA") dated on May 10, 2016. A.D., between the Government of the Kingdom of Saudi Arabia and the Government of Bosnia and Herzegovina.

The Government of Bosnia and Herzegovina through the proceeds of the grant from Kingdom of Saudi Arabia entrusted Universitv of Sarajevo (the "Client") as Executing Agencv with authority and responsibility for the implementation and coordination of this Project under monitoring of the Saudi Found for Development (the "Saudi Found").

The Client, on behalf of the Grantee, intends to apply the proceeds of the Grant from the Grantor and Saudi Fund towards the cost of Construction and Equipping of Sarajevo University Library, as the final phase of the Project.

This Invitation for Prequalification follows the General Procurement Notice for this project which was published on Saudi Fund web site www.sfd.gov.sa on November 22, 2018.

The Client intends to prequalify firms and joint ventures to tender for the Contract under the procedure and in aceordance with Saudi Fund Guidelines for the Procurement of Goods and Contracting for the Execution of VVorks- First Edition 2001 as the part of MoA, under monitoring of the Saudi Found.

Prequalification and tendering for contract to be financed with the proceeds of the Grant is open to firms in joint ventures from the Grantor's and Grantee's county.

 

2.   Construction and eguipping services

Contract

Section

Construction Type

Main VVorks

Quantity

Const. period

 

1. Construction pit insurance

Construction piles deep 12m

Drilhng of piles 0 700mm, RC piles

Perimeter 110m*

2 month

 

2. Construction of Library building, 2B+GF+2F+7 sloped RC pvramid's roofs

Concrete and steci . strueture

Excavation, Concrete, craftsmen's works and M EP

13533m2*

15 month

 

3. Landscapc & Utilities connection

Pipe and network Irning

MEP connection

Within Campus*

2 month

 

4. Equipping of Library

Goods for Library

Book shelves and reading room equipment

13500m2*

1 month

 

* The ineluded quantities are approx.

 

3. Tender documents aeguiring data

Prequalification documents may be obtained from the address below upon pavment of a non-refundable fee of USD 200 including VAT or equivalent in convertible currency by bank transferred in the favor of:

Client Bank: Raiffeisen Bank d.d. Bosnia and Herzegovina

Swift Cod: RZBABA2S

IBAN Code: BA39161000001144076 (for payments in USD) or

No. 1610000008960095 (for payments in BAM)

Client name: University of Sarajevo

Identification number: 4200494560007

Client Address: St. Obala Kulina Bana 7/11, 71000 Sarajevo,

Bosnia and Herzegovina

 

4.   Submission and contact data

The prequalification documents must be duly completed and delivered on or before January 22, 2019, 4:00 PM (local time) to the address below:

UNIVERSITY OF SARAJEVO

Obala Kulina Bana 7/Protocol room - the ground floor, 71000 Sarajevo,

Bosnia and Herzegovina

 

Interested firms may obatin further informations, inspeet and acquire tender documents at the address below personaly or the documents can be sent by registered post to the address of the interested firm with required written request (previously submited by fax) with copy of fee payment in above mentioned amout, in period between 10.00-14.00 (local time) until December 31, 2018, 02.00 PM (local time). If sent by post kurier, the Klient takes no responsibility for late or lost delivery.

 

Contact Person: Mr. Mirza Mehaković, MA Arch.

UNIVERSITY OF SARAJEVO

Obala Kulina Bana 7//II, 71000 Sarajevo, Bosnia and Herzegovina

Telephone: +387-33-226378 .

Fax: +387-33-565127

E-mail: mirza.mehakovic@unsa.ba

E-mail: kabinet.rektora@unsa.ba

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: