Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.12.2020. 15:31
(aukcija) Izvođenje građevinskih radova za potrebe redovnog i interventnog održavanja za potrebe Podružnice Elektrodistribucija Bihać
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1421-1-3-214-3-216/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv PODRUŽNICA "ELEKTRODISTRIBUCIJA" BIHAĆ
IDB/JIB 4200225151125
Kontakt osoba/Služba za kontakt Anamarija Anušić
Adresa Bosanska 25
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 229-103
Faks (037) 229-109
Elektronska pošta an.anusic@epbih.ba
Internet adresa www.epbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
5
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1187000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja, za potrebe Podružnice “Elektrodistribucija“, Bihać
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja, za potrebe Podružnice “Elektrodistribucija“, Bihać
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje sukcesivno po završetku radova iz pojedinačne narudžbenice, u roku najkasnije 30 (trideset) dana od dana prijema
fakture
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđač mora biti registrovan i ovlašten za predmetnu djelatnost
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
ne zahtjeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
u skladu sa TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
11.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.01.2021. 13:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kancelarija službe za komercijalne poslove, Krupska bb, Bihać
Datum i vrijeme 11.01.2021. 14:00
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Anamarija Anušić
Adresa Bosanska 25
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 229-103
Faks (037) 229-109
Elektronska pošta an.anusic@epbih.ba
Internet adresa www.epbih.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Grada Bihaća
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Grada Bihaća
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
u skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
145000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje Grada Bihaća. U slučaju potrebe, Naručilac može angažovati Izvođača za izvođenje radova na područjima drugih
općina USK-a.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.01.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.01.2021. 14:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Grada Cazina
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Grada Cazina
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
u skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
355000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje Grada Cazina. U slučaju potrebe, Naručilac može angažovati Izvođača za izvođenje radova na područjima drugih
općina USK-a.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.01.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.01.2021. 14:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području općina Bosanska Krupa i Bužim
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području općina Bosanska Krupa i Bužim
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
u skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
205000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje općina Bosanska Krupa i Bužim. U slučaju potrebe, Naručilac može angažovati Izvođača za izvođenje radova na
područjima drugih općina USK-a.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.01.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.01.2021. 14:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Općine Velika Kladuša
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Općine Velika Kladuša
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
u skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
265000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje općine Velika Kladuša. U slučaju potrebe, Naručilac može angažovati Izvođača za izvođenje radova na područjima
drugih općina USK-a.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.01.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.01.2021. 14:00
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području općina Bosanski Petrovac, Ključ i Sanski Most
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području općina Bosanski Petrovac, Ključ i Sanski Most
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
u skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
217000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje općina Bosanski Petrovac, Ključ i Sanski Most. U slučaju potrebe, Naručilac može angažovati Izvođača za izvođenje
radova na područjima drugih općina USK-a.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.01.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.01.2021. 14:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt
-
26.01.2022
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Općine Velika Kladuša
-
26.01.2022
-
26.01.2022
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Grada Cazina
-
05.03.2021
-
05.03.2021
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Općine Velika Kladuša
-
05.03.2021
-
05.03.2021
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Grada Cazina
-
16.02.2021
-
02.02.2021
-
02.02.2021
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Općine Velika Kladuša
-
02.02.2021
-
02.02.2021
-
02.02.2021
Građevinski radovi za potrebe redovnog i interventnog održavanja na području Grada Cazina