Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.03.2021. 14:23
(aukcija) Izvođenje radova na postavljanju horizontalne signalizacije i vibracionih traka
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
375-7-3-40-3-23/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA TEŠANJ
IDB/JIB 4218328550008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nerminka Handzic, Nihad Hadžismajlović
Adresa Trg Alije Izetbegovića 1
Poštanski broj 74260 Tešanj (bhp sa)
Općina/Grad Tešanj
Telefon (032) 650-022
Faks (032) 650-220
Elektronska pošta nabavka@opcina-tesanj.ba
Internet adresa www.opcina-tesanj.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tešanj
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Postavljanje horizontalne signalizacije i vibracionih traka
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka nabavke je postavljanje horizontalne signalizacije i vibracionih traka, u skladu sa
specifikacijom/obrascem za cijenu ponude koji je sastavni dio tenderske dokumentacije, postupak se pokreće na osnovu
ukazanih potreba ugovornog organa i sredstava predviđenih u budžetu/finansijskom planu za 2021.godinu.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34922100-7 | Cestovne oznake |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
45000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Tešanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Finansiranje iz budžeta/finansijskog plana općine Tešanj
III 4. Ograničenja za učešće
Ponuđač je dužan u svrhu dokazivanja lične sposobnosti dokazati da : c) je ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem penzijskog i
invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u
kojoj je registrovan; d) je ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, u skladu sa važećim propisima u
Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti slijedeće dokumente kojima dokazuju da su registrovani za obavljanje djelatnosti
koja je predmet nabavke:
- Aktuelni izvod iz sudskog registra ili bilo koji drugi dokument izdat od strane nadležne institucije kojim ponuđač dokazuje
da je u vrijeme predaje ponude bio registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, ponuđač je dužan uz svoju ponudu dostaviti:
- Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona o Javnim nabavkama ("Sl. glasnik BiH“ broj: 39/14), popunjenu i ovjerenu od
strane ponuditelja u formi i na način kako je propisano Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda
(„Sl. glasnik BiH“ broj: 90/14 i 20/15) – Prilog 4 , a koja se nalazi u prilogu tenderske dokumentacije.
Izjava ne smije biti starija od 15 dana od dana predaje ponude;
- Običnu kopiju Potvrde banke (ne stariju od 1 (jednog) mjeseca u odnosu na datum podnošenja ponude) kod koje ponuđač
ima otvoren Glavni račun za poslovanje (na potvrdi naznačiti da se radi o glavnom računu za poslovanje), da račun nije
blokiran u posljednjih 3 (tri) mjeseca.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U svrhu dokazivanja ispunjavanja zahtjeva u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđač je dužan uz ponudi
dostaviti:
a) Spisak izvršenih ugovora o isporučenoj robi koja je predmet ove nabavke u posljednje 3 godine, ili od datuma registracije,
odnosno početka poslovanja, ako je dobavljač registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od tri godine, uz spisak
izvršenih ugovora dobavljač je dužan dostaviti i
b) Potvrdu o urednom izvršenju ugovora, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata,
predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima. U slučaju
da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava dobavljača
o uredno izvršenim ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
c) Spisak raspoložive tehničke opreme (lična ili iznajmljena), popunjen i od ponuđača ovjeren Prilog 5a tenderske
dokumentacije, navedenom u tački 13.3. b), uz ponudu obavezno dostaviti (original/ovjerena kopija) potvrde za navedenu
opremu (upotrebne dozvole ili vlasnički list ili sobračajne dozvole ili računi o kupljenoj opremi ili ugovore o zakupu opreme
ili druge dokumente kojima se dokazuje raspolaganje predmetnom opremom u predmetnoj nabavci);
d) Izjava potpisana i ovjerena od strane ponuđača da će sve robe ugraditi i radove izvesti u skladu sa standardima važećim u
BiH ;
e) Certifikat proizvođača za boju koja se koristi kod radova .
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
13.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.03.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Općina Tešanj , Trg Alije Izetbegovića 1 Kancelarija broj:49
Datum i vrijeme 19.03.2021. 11:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se preuzima putem informacionom sistemu “E-NABAVKE” bez naknade do 13.03.2021.godine.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GEOINŽENJERING d.o.o. Banja Luka - Ulica V Kozarske brigade broj 18 78000 Banja Luka
-
WALD - PROJEKT Bosanska Krupa d.o.o. - Ustikolina bb 77240 Bosanska Krupa
-
SACOM d.o.o. Sarajevo - Industrijska zona Luka broj 1 (naselje Luka) 71380 Ilijaš
-
Plastex d.o.o. Gračanica - Gračaničkih gazija bb 75320 Gračanica
-
MGV GRADNJA d.o.o. Zavidovići - Tvornička b.b. 72220 Zavidovići
-
ECOINVEST d.o.o. Tuzla - ul. Rate Dugonjića br. 18 75000 Tuzla
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža