Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.06.2017. 15:27
(aukcija) Izvođenje radova na rekonstrukciji centralnog grijanja u JPU dječije obdanište Trol, Derventa
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
140-7-3-141-3-33/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA DERVENTA
IDB/JIB 4400164060007
Kontakt osoba Mile Strinić
Adresa Trg oslobođenja br. 3
Poštanski broj 74400 Derventa (sp bl)
Opština/Grad Derventa
Telefon (053) 315-106
Faks
Elektronska pošta javnenabavke.derv@gmail.com
Internet adresa www.derventa.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Derventa
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Građevinske instalacije, Aktivnosti izolacionih radova
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Radovi na rekonstrukciji centralnog grijanja u JPU dječije obdanište „Trol“
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet javne nabavke su radovi na rekonstrukciji centralnog grijanja u JPU dječije obdanište „Trol“ Derventa,
prema specifikaciji koja je u prilogu TD.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45331100-7 | Radovi instaliranja centralnoga grijanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
definisano prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
25641,03
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JPU dječije obdanište „Trol“ ulici Mladena Stojanovića bb
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 kalendarskih dana uvođenja u posao
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
definisano prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
definisano prema tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
definisano prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
definisano prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
definisano prema tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.7.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 3.7.2017. 08:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 3.7.2017. 09:00:00
Adresa i mjesto Trg oslobođenja broj 3, kancelarija broj 9
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TGT a.d. Laktaši - Ulica Nikole Pašića broj 28 78250 Laktaši
-
TREASURE d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona Zenica I 72000 Zenica
-
VODOSKOK d.o.o. TOMISLAVGRAD - Novi Kolodvor b.b. 80240 Tomislavgrad
-
E - BEGANOVIĆ d.o.o. Cazin - Generala Izeta Nanića bb 77220 Cazin
-
Euro-metali d.o.o. Doboj Jug - ul. Sarajevska br. 17. Matuzići 74203 Doboj Jug
-
ELEKTRO-MILAS d.o.o. Ljubuški - Sestre Silvije Antić 4 88320 Ljubuški
-
ENIKON d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 142 72240 Kakanj
-
ACO d.o.o. Sarajevo - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe do broja 12 71210 Ilidža
-
FAGAS d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica