Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.02.2021. 13:23

(aukcija) Izvođenje radova na saniranju sanitarnog čvora u suterenu poslovnog objekta Centralne banke Bosne i Hercegovine – Glavne jedinice Mostar

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 19.02.2021.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1370-1-3-172-3-99/21



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba/Služba za kontakt Samra Alimanović Kulelija
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks (033) 278-366
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Državni nivo

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Završni građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Saniranje sanitarnog čvora u suterenu poslovnog objekta Centralne banke Bosne i Hercegovine – Glavne jedinice Mostar

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Sanacija sanitarnog čvora u suterenu poslovnog objekta Centralne banke Bosne i Hercegovine - Glavne jedinice Mostar

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45330000-9 Vodoinstalaterski i sanitarni radovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Montaža postojećih umivaonika sa pripadajućim ventilima, crijevima i armaturom, te sifonom. kom 2 Montaža i spoj
na sifon postojeće tuš kade. kom 1 Nastavak postojećih cijevi vodovoda na mjestu oblaganja zidova. Kom 4,
dužina nastavka cca 10 cm. Cijev Ø20. Točan profil i vrstu cijevi odrediti na licu mjesta. m 0,40...

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

8000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mostar, Zagrebačka 10

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Jednokratno, 90 radnih dana od dana uvođenja u posao.

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

kao u TD

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

kao u TD

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

kao u TD

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Uslovi vezano za tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača
a) Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 2 ugovora koji za predmet imaju građevinsko – zanatske radove u
prethodne 2 godine računajući od momenta predaje ponude (2019. i 2020. godina s tim što će ugovorni organ u obzir uzeti i
sve uspješno realizovane ugovore u 2021. godini do momenta predaje ponuda) sa ukupnom vrijednošću svih ugovora
minimalno 8.000,00 KM.
b) Ponuđač mora biti tehnički opremljen i osposobljen za stručno i profesionalno izvođenje radova, u smislu da
raspolaže stručnim i kvalifikovanim angažovanim radnicima kao i potrebnom tehničkom opremom (svim alatima, mjernim
instrumentima, građevinskim mašinama) koja je neophodna za izvođenje radova prema pravilima struke sa pažnjom dobrog
stručnjaka.
Dokazi vezano za tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača
U svrhu dokazivanja uslova iz tačke a) i b) ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokumente uz svoju ponudu:
a) Spisak izvršenih ugovora koji za predmet imaju građevinsko – zanatske radove, uz obavezno dostavljanje potvrda o
njihovoj realizaciji koje daje druga ugovorna strana (naručilac). Potvrde treba obavezno da sadrže sljedeće podatke:
- Naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata
- Predmet ugovora
- Vrijednost ugovora
- Vrijeme i mjesto izvršenja ugovora
- Navode da je ugovor uredno izvršen
Ukoliko se sve naprijed navedene potvrde, iz objektivnih razloga, ne mogu dobiti od druge ugovorne strane, vrijedi izjava
privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, koja se dostavlja uz spisak izvršenih ugovora koji u tom slučaju treba da
sadrži sve naprijed navedene podatke (izjava i spisak izvršenih ugovora kao dva odvojena dokumenta). Dobavljač je u tom
slučaju dužan predočiti dokaze o učinjenim pokušajima da obezbijedi potvrde svojih naručilaca (npr. zahtjev za izdavanje
potvrde, upit prema korisniku usluge koji je blagovremeno poslan i sl.). Ugovorni organ u ovom slučaju zadržava pravo
provjere svih navoda iz izjave i spiska ponuđača!
b) Izjava o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti ponuđača u vezi sa profesionalnim kvalifikacijama angažovanih
radnika ponuđača i tehničkom opremom (svim alatima, mjernim instrumentima, građevinskim mašinama) kojom raspolaže
– Aneks 4.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

10.3.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 10.03.2021. 10:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Mehmeda Spahe 3, Sarajevo
Datum i vrijeme 10.03.2021. 11:00

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: