Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.01.2020. 10:29
(aukcija) Izvođenje radova na ugradnji unutarnjih otvora u Objektu broj 2 -Lijevo krilo
OBAVIJEST O NABAVI
202-7-3-1-3-1/20
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv DOM ZA SOCIJALNO I ZDRAVSTVENO ZBRINJAVANJE OSOBA SA INVALIDITETOM
I DRUGIH OSOBA STOLAC
IDB/JIB 4227632880005
Kontakt osoba NIKICA MARKIĆ
Adresa Humska bb
Poštanski broj 88360 Stolac (hp mo)
Općina/Grad Stolac
Telefon (036) 819-050
Faks (036) 819-053
Elektronička pošta info@dom-stolac.ba
Internet adresa www.dom-stolac.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Hercegovačko-neretvanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Vrata i prozori (stolarija)
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Ugradnja unutarnjih otvora u Objektu broj 2 -Lijevo krilo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Ugradnja unutarnjih otvora u objektu broj 2 -Lijevo krilo ustanove "Dom za socijalno i zdravstveno zbrinjavanje osoba sa
invaliditetom i drugih osoba" Stolac
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45421160-3 | Bravarski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
40.000,00 KM
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Humska b.b.
88360 Stolac
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 radnih dana od dana uvođenja u posao
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sukladno tenderskom dokumentu
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Sukladno tenderskom dokumentu
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Sukladno tenderskom dokumentu
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Sukladno tenderskom dokumentu
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Sukladno tenderskom dokumentu
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
12.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 12.2.2020. 09:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 12.2.2020. 10:00:00
Adresa i mjesto Prostorije ustanove "Dom za socijalno i zdravstveno zbrinjavanje osoba sa
invaliditetom i drugih osoba" Stolac
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KRISTAL-KOMERC Export-Import Konjic d.o.o. - Musala bb. 88400 Konjic
-
KONS d.o.o. Ljubuški - Pregrađe, Fra Nikole Ivankovića 13a 88320 Ljubuški
-
DŽENA d.o.o. Gradačac - ul. Hasana Kikića br. 6 76250 Gradačac
-
Bijelić - Gradnja d.o.o. Brčko - Omerbegovača 188 76000 Brčko Distrikt
-
ENERGETIK d.o.o. Banja Luka - Ulica Dubička broj 90 78000 Banja Luka
-
ASTRA PLAN d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Branislava Nušića br. 5 76100 Brčko Distrikt
-
PIKASO d.o.o. Brčko Distrikt - Radoja Domanovića br. 19 76000 Brčko Distrikt
-
AX-SOLING d.o.o. Grude - GZ Pogana Vlaka - Poljanice 20 88340 Grude
-
Prizma d.o.o. Bijeljina - Hase-Novo naselje 104 76300 Bijeljina