Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.02.2021. 09:49
(aukcija) Nabavka desktop računara, laptopa i skenera
172-1-1-26-3-16/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv VISOKO SUDSKO I TUŽILAČKO VIJEĆE BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200947700000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Asmir Salihagić
Adresa Kraljice Jelene 88
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 707-500
Faks (033) 707-550
Elektronska pošta vstvbih@pravosudje.ba
Internet adresa www.vstv.pravosudje.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka desktop računara, laptopa i skenera
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Visoko sudsko i tužilačko vijeće vrši nabavku roba, i to:
LOT 1 - Desktop računari
LOT 2 - Laptopi
LOT 3- Skeneri
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
VSTV BiH će plaćanje fakture izvršiti putem JRT Trezora BiH, najkasnije 60 dana nakon prijema uredne i originalne fakture sa
pratećom dokumentacijom.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da, u skladu sa tačkom 3.1.2 tenderske dokumentacije
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da, u skladu sa tačkom 3.1.3 tenderske dokumentacije
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
4.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kraljice Jelene br. 88, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:30
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 - Desktop računari
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka dva tipa računara (TIP I i TIP II), u skladu sa tehničkim specifikacijama, koje su sastavni dio tenderske
dokumentacije
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30213000-5 | Personalni kompjuteri |
III Ukupna količina ili obim ugovora
19 komada Desktop računara TIP I i 108 komada Desktop računara TIP II
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
209000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor stupa na snagu danom obostranog potpisivanja, a period trajanja je 60 dana, unutar kojeg je ponuđač dužan
uspješno i potpuno isporučiti desktop računare na adresu VSTV BiH i institucija navedenih u Distribucijskoj listi - Računari TIP
II.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ponuđač je dužan 19 komada Desktop računara TIP I isporučiti na adresu VSTV BiH, Kraljice Jelene 88, 71000 Sarajevo, a 108
komada Desktop računara TIP II isporučiti na lokacije navedene u prilogu "Distribucijska lista - Računari TIP II", koja je
sastavni dio tenderske dokumentacije.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 04.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:30
X Dodatne informacije
Tehnička specifikacija za desktop računare TIP I i tehnička specifikacija TIP II su sastavni dio tenderske dokumentacije.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 - Laptopi
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka dva tipa latpopa (Laptop Tip I i Laptop Tip II), u skladu sa tehničkom specifikacijom, a koja je u sastavni dio
tenderske dokumentacije.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30213100-6 | Laptopi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
4 komada Laptopa Tip I i 2 komada Laptopa Tip II.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
14000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor stupa na snagu danom obostranog postpisivanja, a period trajanja je 60 dana, unutar kojeg perioda je ponuđač
dužan uspješno i potpuno isporučiti laptope na adresu VSTV BiH.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ponuđač je dužan laptope isporučiti na adresu VSTV BiH, Kraljice Jelene 88, 71000 Sarajevo.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 04.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:30
X Dodatne informacije
Tehnička specifikacija za laptope Tip I i Tip II je sastavni dio tenderske dokumentacije.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3 - Skeneri
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka dva tipa skenera (TIP I i TIP II), a u skladu sa tehničkom specifikacijom, koja je sastavni dio tenderske
dokumentacije.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30216110-0 | Skeneri za kompjutere |
III Ukupna količina ili obim ugovora
3 komada Skenera TIP I i 16 komada Skenera TIP II
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
56000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor stupa na snagu danom obostranog potpisivanja, a period trajanja je 60 dana, unutar kojeg je ponuđač dužan
uspješno i potpuno isporučiti skenere na adresu VSTV BiH.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ponuđač je dužan skenere isporučiti na adresu VSTV BiH, Kraljice Jelene 88, 71000 Sarajevo.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 04.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:30
X Dodatne informacije
Tehnička specifikacija za skenere TIP I i TIP II je sastavni dio tenderske dokumentacije.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name High Judical and Prosecutorial Council of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200947700000
Contact person Asmir Salihagić
Address Kraljice Jelene 88
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telephone (033) 707-500
Fax number (033) 707-550
Email address vstvbih@pravosudje.ba
Website address www.vstv.pravosudje.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Public procurement of Personal Computers, Portable Computers and Scanners for computer use
II 1.b. Description of the object of the contract
The subject of the public procurement is described in the tender documentation
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 30000000-9 | Office and computing machinery, equipment and supplies except furniture and software packages |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
127 Personal Computers, 6 Portable Computers and 19 Scanners for computer use
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b-1. Obtainable until
Lot number | Name | Date |
---|---|---|
1 | LOT 1 - Desktop računari 0 | 04.03.2021. |
2 | LOT 2 - Laptopi 0 | 04.03.2021. |
3 | LOT 3 - Skeneri 0 | 04.03.2021. |
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4.a. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Lot number | Name | Date and time |
---|---|---|
1 | LOT 1 - Desktop računari 2 | 29.03.2021. 11:00 |
2 | LOT 2 - Laptopi 2 | 29.03.2021. 11:00 |
3 | LOT 3 - Skeneri 2 | 29.03.2021. 11:00 |
Address and place | Kraljice Jelene number 88, 71000 Sarajevo, Bosnia and Herzegovina |
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
31.05.2021
-
28.04.2021
Desktop računari za potrebe pravosudnih institucija u Bosni i Hercegovini
-
28.04.2021
(poništenje aukcije) Nabavka desktop računara, laptopa i skenera, lot 2
-
05.03.2021
(izmjena aukcije) Nabavka desktop računara, laptopa i skenera
-
10.05.2021
(poništenje aukcije) Nabavka desktop računara, laptopa i skenera, lot 2
-
07.06.2021