Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.02.2021. 09:38
(aukcija) Nabavka hlora za dezinfekciju vode za piće
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1169-7-1-53-3-11/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JKP ''VODOVOD'' D.O.O. CAZIN
IDB/JIB 4263351830005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Reuf Osmanagić
Adresa Lojićka bb
Poštanski broj 77220 Cazin (bhp sa)
Općina/Grad Cazin
Telefon (037) 514-500
Faks (037) 514-500
Elektronska pošta jkp_vodovod_cazin@hotmail.com
Internet adresa vodovodcazin.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Cazin
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
18 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
25000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Hlor
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka hlora za dezinfekciju vode za piće na osnovu potreba Ugovornog organa
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 24312220-2 | Natrijev hipohlorit |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
20000 kg
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište Ugovornog organa
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Vlastita sredstva
III 4. Ograničenja za učešće
Nema
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Aktuelni izvod iz sudskog registra, dostavlja se kao obična kopija uz ponudu.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
-Uvjerenje od nadležne Porezne uprave o izmirenim obavezama iz tačke 11.1. TD
- Uvjerenje UINO o izmirenim obavezama iz tačke 11.1. TD
Dokumenti se dostavljaju kao originali ili ovjerene kopije, ne starije od tri mjeseca od dana dostavljanja ponude.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
-Original ili ovjerena fotokopija Rješenja o obavljanju djelatnosti uvoza i prometovanja otrovima u BiH izdato od strane
nadležnog organa,
-Proizvođački certifikat o kvalitetu natrijum hipohlorita iz kojeg je jasno vidljivo da ispunjava standard EN 901:2013,
-Izjava o garanciji hlora do momenta isporuke
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
19.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.02.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Sjedište Ugovornog organa
Datum i vrijeme 22.02.2021. 11:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
HEMIJA PATENTING d.o.o Lukavac - Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
INTER-IMPEX d.o.o. Tuzla - Maršala Tita do br.34 (lamela A-II) 75000 Tuzla
-
HTC d.o.o. Sarajevo - ul. Kurta Schorka broj 11 71210 Ilidža
-
DROBEX d.o.o. Berkovići - Žrtava fašističkog terora bb 88363 Berkovići
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
Controlmatik BH d.o.o. Sarajevo - ul. Terzibašina broj 20 71000 Sarajevo
-
Patenting d.o.o. Beograd - Novosadski autoput br. 53 11080 Beograd - Zemun
-
SINEKS LABORATORIJA d.o.o. Banja Luka - Ulica Vasilija Ostroškog broj 1 78000 Banja Luka
-
ITR d.o.o. Sarajevo - ul. Vinka Šamarlića broj 6 71210 Ilidža
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća