Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.12.2020. 14:23
(aukcija) Nabavka hrane, pića, duhana i srodnih proizvoda, za 2021. godinu
OBAVIJEST O NABAVI
835-1-1-293-3-78/20
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ZAVOD ZA ZBRINJAVANJE MENTALNO INVALIDNIH OSOBA BAKOVIĆI
IDB/JIB 4236135900000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jedinko Katava
Adresa Bakovići bb
Poštanski broj 71270 Fojnica (bhp sa)
Općina/Grad Fojnica
Telefon (030) 803-198
Faks (030) 803-093
Elektronička pošta info@zavod-bakovici.ba
Internet adresa www.zavod-bakovici.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
13
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
399000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi, za 2021. godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: Lot 1: Svježe meso, Lot 2: Mesni proizvodi, Lot 3: Riblji pripravci i konzerve, Lot 4: Voće, povrće i sodni
proizvodi (prerađeno), Lot 5: Životinjska ili biljna ulja i masti, Lot 6: Mliječni proizvodi, Lot 7: Mlinarski proizvodi, škrob i
škrobni proizvodi, Lot 8: Razni prehrambeni proizvodi, Lot 9: Kruh i pecivo, Lot 10: Šećer i srodni proizvodi, Lot 11:
Tjestenine, Lot 12: Začini i začinska sredstva i Lot 13: Pića, duhan i srodni proizvodi
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15000000-8 | Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi |
Dodatni predmet(i) | 15110000-2 | Meso |
15130000-8 | Mesni proizvodi | |
15200000-0 | Riblji pripravci i konzerve | |
15300000-1 | Voće, povrće i srodni proizvodi | |
15400000-2 | Životinjska ili biljna ulja i masti | |
15500000-3 | Mliječni proizvodi | |
Dodatni predmet(i) | 15600000-4 | Mlinarski proizvodi, škrob i škrobni proizvodi |
15800000-6 | Razni prehrambeni proizvodi | |
15811000-6 | Krušni proizvodi | |
15830000-5 | Šećer i srodni proizvodi | |
15850000-1 | Tjestenine | |
15870000-7 | Začini i začinska sredstva | |
15900000-7 | Pića, duhan i srodni proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
U TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U TD
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
13.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Stara Zgrada uprave, u krugu Zavoda, nekadašnji ured odjela za nabavu
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 1: Svježe meso
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: Junetina, teleće meso, svježe pileće meso, svježe mljeveno meso i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15110000-2 | Meso |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
75.582,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
64600,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 - Fojnica - "franco skjladište kupca (u krug
u Zavoda)
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava; e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 2: Mesni proizvodi
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: kobasice (juneća, svinjska), slanina, salama, pileća pašteta, hrenovka pileća i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15130000-8 | Mesni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
65.520,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
56000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 3: Riblji pripravci i konzerve
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: filet oslić, panirani, zamrznuti, bez kostiju, riba (fileti) zamrznuta, oslić, bez kostiju, riba-tunjevina, riba-
sardina i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15200000-0 | Riblji pripravci i konzerve |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
37.440,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
32000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 4: Voće, povrće i srodni proizvodi (prerađeno)
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: buranija (mahuna) zamrznuta, grašak (zamrznuti), kisela paprika filet, šampinjoni, džem miješano
voće/miješani džem, šljive (suhe) i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15300000-1 | Voće, povrće i srodni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
30.420,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
26000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 5: Životinjska ili biljna ulja i masti
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predemet nabave: suncokretovo ulje, margarin za mazanje i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15400000-2 | Životinjska ili biljna ulja i masti |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
18.720,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
16000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 6: Mliječni proizvodi
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: pasterizirano mlijeko u tetrapaku, kiselo vrhnje (pavlaka), maslac, mliječni namaz, mliječno-čokoladni
namaz, jogurt, tekući i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15500000-3 | Mliječni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
112.905,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
96500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 7: Mlinarski proizvodo, škrob i škrobni proizvodi
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: brašno, palenta, riža i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15600000-4 | Mlinarski proizvodi, škrob i škrobni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
4.212,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
3600,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
8
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 8: Razni prehrambeni proizvodi
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: keksi čokoladni, kava, pržena, mljevena, čaj, đuveč, gustin, šlag krema, prašak za pecivo i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15800000-6 | Razni prehrambeni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
14.040,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
9
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 9: Kruh i pecivo
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: kruh (polu bijeli i crni), peciva (lepine), pecivo slanci i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15811000-6 | Krušni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
46.215,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
39500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica, u krugu Zavoda i ostale lokacije
navedene u natječajnoj dokumentaciji
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
10
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 10: Šećer i srodni proivodi
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: vanilin šećer, šećer (kristal), med, cvjetni i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15830000-5 | Šećer i srodni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
14.976,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12800,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
11
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 11: Tjestenine
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: makaroni, rezanci, pripremljena tjestenina, svježa i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15850000-1 | Tjestenine |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
9.360,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
12
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 12: Začini i začinska sredstva
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: kečap od rajčice, senf, majoneza, ajvar, sol i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15870000-7 | Začini i začinska sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
13.455,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
11500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
13
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 13: Pića, duhan i srodni proizvodi
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: vino, mineralna voda, osvježavajuće bezalkoholno gazirano piće sa okusom naranče ili sokom od naranče,
sok ne gazirani i slično.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15900000-7 | Pića, duhan i srodni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
23.985,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
20500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.01.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 26.01.2021. 12:00
X Dodatne informacije
Kontakt telefon: 030/803-093, Mob.: 063/590-969, kontakt osoba: Jedinko Katava, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
18.03.2021
-
18.03.2021
-
18.03.2021
-
18.03.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021
-
02.06.2021