Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.12.2020. 12:31
(aukcija) Nabavka i isporuka drvene sječke
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
450-1-1-182-3-25/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv AD "TOPLANA" PRIJEDOR
IDB/JIB 4400700950002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nermin Skopljak
Adresa Rudnička 66
Poštanski broj 79000 Prijedor (sp bl)
Općina/Grad Prijedor
Telefon (052) 231-779
Faks (052) 231-779
Elektronska pošta info@toplanapd.com
Internet adresa www.toplanapd.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Prijedor
I 5.c. Djelatnost
Prijenos ili distribucija plina ili toplotne energije
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1480000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka drvene sječke
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Ponovljen postupak nabavke nakon Rješenja KRŽ
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03417000-6 | Drvni ostaci (strugotina) |
Dodatni predmet(i) | 60100000-9 | Usluge cestovnog prevoza |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisana je okvirnim sporazumom na dvije godine.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Toplana a.d.Prijedor, Aleja kozarskog odreda bb. 79 101 Prijedor (industrijska zona Celpak)
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Vlastitim sredstvima
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kako je navedeno u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kako je navedeno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kako je navedeno u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
10.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.02.2021. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Toplana a.d. Prijedor, Rudnička br. 66, 79101 Prijedor
Datum i vrijeme 11.02.2021. 09:05
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Toplana a.d. Prijedor
UIN 4400700950002
Contact person Nermin Skopljak
Address Rudnička 66
Postal code 79000 Prijedor (sp bl)
Municipality/City Prijedor
Telephone (052) 231-779
Fax number (052) 231-779
Email address info@toplanapd.com
Website address www.toplanapd.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
City,Prijedor
I 3.c. Main activity of contracting authority
Production, transport and distribution of gas and heat
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement and delivery of wood chips
II 1.b. Description of the object of the contract
WOOD CHIP
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 03417000-6 | Scrap wood |
Additional object(s) | 60100000-9 | Road transport services |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
In document
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
10.2.2021.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 11.2.2021. 09:00:00
Address and place Toplana a.d. Prijedor, Rudnička br. 66, 79101 Prijedor
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LELIĆ- KOMERC Bosanska Krupa d.o.o. - Vranjska 2. 77240 Bosanska Krupa
-
UNIVERZAL UVOZ-IZVOZ d.o.o. Gornji Vakuf-Uskoplje - Vrški put bb 70240 Gornji Vakuf
-
MEDEKS-PROM d.o.o. Šipovo - Ulica Prve šipovačke brigade broj 6 70270 Šipovo
-
FAGUS d.o.o. Kotor Varoš - Ulica Cara Dušana bb 78220 Kotor Varoš
-
Euro Stil d.o.o. Doboj - ul. Nikole Tesle broj 71 74000 Doboj
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
13.01.2022
-
05.05.2021
-
22.02.2021
-
08.02.2021