Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.03.2021. 14:18
(aukcija) Nabavka i isporuka spalt lampe sa pokretnim električnim stolom
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
46-7-1-11-3-3/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU DOM ZDRAVLJA KLADANJ
IDB/JIB 4209504710000
Kontakt osoba/Služba za kontakt EDINA GOGIĆ
Adresa XVI Muslimanske brigade 1
Poštanski broj 75280 Kladanj (bhp sa)
Općina/Grad Kladanj
Telefon (035) 369-135
Faks (035) 369-138
Elektronska pošta domzdravlja.kl@bih.net.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Kladanj
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
nabavka i isporuka spalt lampe sa pokretnim električnim stolom
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
spalt lampa sa pokretnim električnim stolom za potrebe oftalmološke službe
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33100000-1 | Medicinska oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
1 komad
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
13000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU Dom zdravlja Kladanj, XVI Muslimaske brigade broj 1, 75280 Kladanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do izvršenja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje pravo ponuđača da obavlja
profesionalnu djelatnost koja je predmet ove nabavke,b) dokumentacija (izjava ili ovlaštenje ili autorizacija) izdata i
ovjerena od strane proizvođača ili generalnog zastupnika kojom se ponuđač dokazuje da je proizvođač ili generalni
zastupnik ili ovlašteni distributer ponuđenenog aparata.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
19.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kladanj, XVI Muslimanske brigade broj 1
Datum i vrijeme 22.03.2021. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ALFA-MED d.o.o. Tomislavgrad - Obilaznica b.b. 80240 Tomislavgrad
-
Mes d.o.o. Zenica - Roma II, Ul. Londža br. 138 72000 Zenica
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
ELCOR d.o.o. Grude - GZ Pogana vlaka - Poljanice br. 7 88340 Grude
-
HEBE d.o.o. Sarajevo - ulica Ferde Hauptmana br. 7 71000 Sarajevo
-
I.E.G d.o.o. Brčko distrikt - Grbavica bb 76000 Brčko Distrikt
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
KALDERA COMPANY d.o.o. Laktaši - Kobatovci b.b. 78250 Laktaši
-
REFOT BH d.o.o. Banja Luka - Ulica kozarska broj 55 78000 Banja Luka
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Biomedia d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Hume broj 19 71000 Sarajevo
-
KIS PRODUKT d.o.o. Trn, Laktaši - Nikole Pašića bb 78252 Laktaši