Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.02.2021. 14:20
(aukcija) Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama Porezne uprave Federacije BiH
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1415-1-1-20-3-36/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba/Služba za kontakt Elvira Fako
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
11
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
90000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
33680000-0 | Farmaceutski proizvodi | |
39830000-9 | Proizvodi za čišćenje | |
Dodatni predmet(i) | 39831300-9 | Sredstva za čišćenje poda |
39831600-2 | Sredstva za čišćenje zahoda | |
39832000-3 | Proizvodi za pranje posuđa |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje putem trezora Federalnog ministarstva finansija
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
11.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića
broj 4, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Elvira Fako
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 – Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Središnji ured i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Središnji ured i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8100,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića broj 4, 71000 Sarajevo i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Sarajevo i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Sarajevo i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
14550,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Sarajevo, ul. Ćemaluša 2/III, 71000 Sarajevo i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Bihać i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Bihać i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8850,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Bihać, ul. Vazduhoplovne grupe 3 (zgrada Doma pilota), 77000 Bihać i pripadajuće porezne
ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Mostar i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Mostar i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12600,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Mostar, ul. Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 5 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Tuzla i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Tuzla i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5400,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Tuzla, ul. Rudarska 72, 75 000 Tuzla i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 6 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Goražde i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Goražde i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1200,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Goražde, ul. Zdravstvenih radnika 22, 73000 Goražde i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 7 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Zenica i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 6 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Zenica i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
18300,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Zenica, ul. Zmaja od Bosne 57, 72000 Zenica i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
8
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 8 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Ljubuški i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Ljubuški i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
4200,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Ljubuški, ul. Hrvatskih branitelja 26, 88320 Ljubuški i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
9
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 9 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Novi Travnik i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Novi Travnik i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
9300,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Novi Travnik, ul. Ruđera Boškovića bb., 72290 Novi Travnik i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
10
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 10 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Orašje i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Orašje i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1650,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Orašje, ul. VIII Ulica 40, 76270 Orašje i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
11
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 11 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Livno i pripadajuće organizacione jedinice
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Livno i pripadajuće organizacione jedinice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5850,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Livno, ul. Želimira Župana b.b., 80101 Livno i pripadajuće porezne ispostave
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.03.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.03.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
INTERPROMET d.o.o. Novi Grad - Ulica Kulska obala bb 79220 Novi Grad
-
FARMAVITA d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 5a 71320 Vogošća
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
PZU - Apoteka IBO&CO Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 7 71000 Sarajevo
-
BIOTEGA d.o.o. Banja Luka - Ulica Sime Miljuša b.b. 78000 Banja Luka
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021
-
17.05.2021