Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.12.2019. 11:55
(aukcija) Nabavka i ugradnja tekstilnih podnih obloga
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
618-7-1-104-3-177/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200703820003
Kontakt osoba Elma Jarović
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 284-524
Faks (033) 217-966
Elektronska pošta info@szzp.gov.ba
Internet adresa www.szzp.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
40170,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i ugradnja tekstilnih podnih obloga
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka i ugradnja tekstilnih podnih obloga, u skladu sa tehničkim karakteristikama i ostalim traženim uslovima/zahtjevima
naznačenim u tenderskoj dokumentaciji.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39534000-4 | Industrijske tekstilne podne obloge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
46.998,90 KM sa PDV-om
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zgrada Parlamentarne Skupštine Bosne i Hercegovine, Trg BiH br.1, Sarajevo
Zgrada Prijateljstva Grčke i BiH, Trg BiH br.3, Sarajevo
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sve informacije date u Tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Sve informacije date u Tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Sve informacije date u Tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Sve informacije date u Tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Sve informacije date u Tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
5.1.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.1.2020. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.1.2020. 12:30:00
Adresa i mjesto Zgrada Parlamentarne skupštine BiH, Trg BiH br 1. , Sarajevo
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Elma Jarović
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 707-838
Faks (033) 217-966
Elektronska pošta elma.jarovic@szzp.gov.ba
Internet adresa www.szzp.gov.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ELPI COMERC d.o.o. Sarajevo - Ul. Džemala Bijedića br. 138 71000 Sarajevo
-
TRISAR - INN d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 279 L 71210 Ilidža
-
ZEKA-COMERC d.o.o. Gračanica - ul. Branilaca grada bb 75320 Gračanica
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
ANGEL GROUP, D.O.O. SARAJEVO - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
BARTOSCH AIRPORT SUPPLY SERVICES GmbH - Hangstraße 12 5102 Anthering
-
Husanović & CO d.o.o. Gračanica - Lelejkuša 1 75320 Gračanica
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo