Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.03.2021. 13:25
(aukcija) Nabavka lož ulja
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-1-1-129-3-40/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke -Elvir Alibašić, tel: 033/252-804, fax: 033/ 252-
813;e-mail: elvir.alibasic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka lož ulja za potrebe „ JP BH POŠTA “ d.o.o. Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka lož ulja za potrebe „ JP BH POŠTA “ d.o.o. Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09135100-5 | Ulje za loženje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
110000
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
190000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke robe je: lokacije poštanskih objekata Ugovornog organa:
• Sarajevski kanton: objekti u općini Centar i Novo Sarajevo,
• Unsko-sanski kanton, objekti u općinama: Bihać, Cazin-Ćoralići, Bosanski Petrovac, Ozimice i Ostrožac.
• Srednjobosanski kanton, objekti u općinama: Novi Travnik, Fojnica, Travnik, Turbe, Gornji Vakuf, Donji Vakuf,
Bugojno,
• Hercegovačko-neretvanski kanton, objekti u općinama: Konjic i Jablanica.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Zaključuje se na period od godinu dana od dana potpisa ugovora, odnosno do utroška planiranih finansijskih sredstava
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Iz vlastitih sredstava " JP BH POŠTA " d.o.o. Sarajevo
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti
koja je predmet javne nabavke.
7.2.2 U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u
odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu
nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom
nabavke. Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti
originali ili ovjerene kopije.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Nije posebno navedena
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U smislu tehničke sposobnosti ponuđači trebaju ispuniti sljedeći minimalni uslov:
a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog Ugovora u posljednje dvije godine čiji se karakter i kompleksnost
odnose na predloženi Ugovor.
b) Redovna kontrola lož ulja za loženje u ovlaštenoj ustanovi za ispitivanje kvaliteta goriva metodama ispitivanja
navedenim u Odluci VM BiH ‘’Sl. Glasnik BiH’’ broj 27/02 i Odluci o izmjenama i dopuni Odluke VM BiH ‘’Službeni glasnik
BiH’’ broj 28/04;
c) Isporuka ekstra lahkog lož ulja iz registrovanih skladišta za prodaju lož ulja za loženje u cilju povrata plaćene akcize
u skladu sa članom 33. Zakona o akcizama u BiH (Sl.glasnik BiH, broj 49/9 od 22.06.2009., 49/14 od 20.06.2014 i 60/14 od
04.08.2014.godine ) Pravilnika o primjeni Zakona o akcizama u BiH.
d) Da ponuđač ima minimalno dvije (2) cisterne u vlasništvu ili u zakupu, odnosno da ima iste na raspolaganju sa
elektronskim brojilom koja imaju Certifikat o kalibraciji brojila.
e) Da je ponuđač ovlašten vršiti transport naftnih derivata na području BiH ( FBiH, RS i područje Brčko distrikta).
Ocjena tehničke sposobnosti ponuđača će se izvršiti na osnovu dostavljanja slijedeće dokumentacije:
a) Spisak ugovora o izvršenim isporukama u 2019. ili 2020. godini, kojima ponuđač dokazuje da je na godišnjem nivou
izvršio ukupnu isporuku minimalno 100.000 litara lož ulja za loženje.
Uz spisak izvršenih ugovora ponuđač je dužan dostaviti najmanje jednu potvrdu, koja je u vezi sa listom izvršenih isporuka
roba, koja glasi na minimalno 100.000 litara lož ulja za loženje na godišnjem nivou, a koje daje druga ugovorna strana, koje
obavezno sadrže: naziv i sjedište ugovornih strana ili
privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode o uredno izvršenim
ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava
ponuđača o uredno izvršenim ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede.
b) Uvjerenje (certifikat) i Izvještaj o ispitivanju kvaliteta goriva koje je izdala ovlaštena ustanova sa kojom je ponuđač
zaključio ugovor- (original ili ovjerena kopija).
c) Uvjerenje o registraciji skladišta lož ulja za loženje, izdato od nadležnog regionalnog centra Uprave za indirektno-
neizravno oporezivanje BiH- (original ili ovjerena kopija).
d) Saobraćajna dozvola u vlasništvu odnosno Ugovor o zakupu autocisterne ili drugi dokument. Certifikati o kalibraciji
brojila moraju biti sa dostavljenih registrovanih cisterni kako u vlasništvu tako i u zakupu- ( kopija ).
e) Licenca za transport naftnih derivata za ponuđače iz FBiH, odnosno potvrda ADR za vozila koja su registrovana i
prijavljena u ponudi ponuđača za RS ili drugi ekvivalentan dokument za područje iz Brčko distrikta BiH- ( kopija ).
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 31.03.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto "JP BH POŠTA" d.o.o Sarajevo, Obala Kulina bana broj 8. 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 31.03.2021. 10:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ČAVKUNOVIĆ Bihać d.o.o. - Magistralni put- Zaobilaznica bb 77000 Bihać
-
Mešić-com d.o.o. Gradačac PJ Benzinska pumpna stanica Ormanica Gradačac - Ormanica BB 76250 Gradačac
-
NESTRO PETROL a.d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83A 78000 Banja Luka
-
ENERGOPETROL d.d. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović br. 4-b 71000 Novo Sarajevo
-
GRAND BENZ Velika Kladuša d.o.o. - Zuhdije Žalića bb 77230 Velika Kladuša
-
Drvopromet d.o.o. Velika Kladuša - Glavica 145 77230 Velika Kladuša
-
OPTIMA Grupa d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
D.O.O. SUPER-PETROL Banja Luka - Ulica Krajiških brigada broj 183 78000 Banja Luka
-
TDizel d.o.o. Novi Travnik - Trenica b.b. 72290 Novi Travnik
-
JUNUZOVIĆ-KOPEX d.o.o. Lukavac - Modrac, Studenac bb 75300 Lukavac
-
Bobar Autosemberija d.o.o. Bijeljina - Filipa Višnjića br.211 76300 Bijeljina
-
HOLDINA d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović br. 4-b 71000 Novo Sarajevo
-
12.08.2021
-
20.05.2021