Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.05.2020. 12:35
(aukcija) Nabavka materijala za popravku računarske i komunikacione opreme
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1161-1-1-106-3-24/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv DRŽAVNA AGENCIJA ZA ISTRAGE I ZAŠTITU
IDB/JIB 4403462520001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Olga Mičić
Adresa Nikole Tesle 59
Poštanski broj 71123 Istočno Sarajevo (sp bl)
Općina/Grad Istočno Novo Sarajevo (Istočno Sarajevo)
Telefon (057) 326-375
Faks (057) 342-799
Elektronska pošta omicic@sipa.gov.ba
Internet adresa www.sipa.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
97000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka materijala za popravku računarske i komunikacione opreme
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka materijala za popravku i održavanje računarske i komunikacione opreme
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
30237000-9 | Dijelovi, pribor i potrepštine za kompjutere | |
32500000-8 | Telekomunikacijska oprema i potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
28.5.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.05.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ul.Nikole Tesle br.59, Istočno Sarajevo
Datum i vrijeme 29.05.2020. 13:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Zainteresovani ponuđači tendersku dokumentaciju mogu preuzeti isključivo na portalu Agencije za javne nabavke
www.ejn.gov.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka materijala za popravku računarske opreme
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka materijala za popravku i održavanje računarske opreme
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema količini iz tehničke specifikacije
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
55000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Istočno Sarajevo, Nikole Tesle br.59
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 28.05.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.05.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 29.05.2020. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka materijala za popravku komunikacione opreme
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka materijala za popravku i održavanje komunikacione opreme
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema količini iz tehničke specifikacije
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
42000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Istočno Sarajevo, Nikole Tesle br.59
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 28.05.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.05.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 29.05.2020. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
25.01.2022
-
26.01.2021
-
12.01.2021
-
05.01.2021
(poništenje aukcije) Nabavka materijala za popravku računarske i komunikacione opreme
-
24.09.2020
-
24.09.2020
-
01.07.2020
(poništenje aukcije) Nabavka materijala za popravku računarske i komunikacione opreme