Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 06.04.2021. 10:23

(aukcija) Nabavka Microsoft SQL Server 2019 i Exchange 2019 licenci

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 06.04.2021.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

238-7-1-201-3-48/21


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke - Amina Malkić
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Poštanske usluge

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka robe - Microsoft SQL Server 2019 i Exchange 2019 licenci

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet Ugovora je nabavka Microsoft SQL Server 2019 i Exchange 2019 licenci koje se koriste u JP „BH POŠTA“ d.o.o.
Sarajevo.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 48000000-8 Programski paketi i informacijski sistemi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

7

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

35000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto isporuke robe koja su predmet nabavke je: Obala Kulina bana 8 , 71000 Sarajevo

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 (jedna) godine od dana obostranog potpisivanja.

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Kupac usluga će Prodavcu izvršiti plaćanje ukupne ugovorene vrijednosti sa uračunatim PDV-om, u roku od 30 dana od dana
dostave originalne dokumentacije na Protokol JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo, Obala Kulina bana br.8, Sarajevo, kako slijedi:
- Faktura ispostavljena u skladu sa članom 107. Pravilnika o primjeni Zakona o PDV-u,
- Originalan dokument potpisan i ovjeren od strane Microsofta, kao proizvođača software-a, kojim se daje pravo na
trajno korištenje Microsoft software-a koji je predmet ovog ugovora ili kredencijale (korisničko ime i lozinka), namjenski
kreirane za JP BH Pošta za za pristup zaštićenom dijelu web stranice proizvođača na kojem su navedeni podaci o pravu
korištenja predmetnih licenci za JP BH Pošta.
- Obostrano potpisan zapisnik o primopredaji licenci

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti
koja je predmet javne nabavke.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Ne traži se posebno.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a). Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog Ugovora u posljednje tri godine čiji se karakter i kompleksnost
odnose na predloženi Ugovor;
b). Da je ponuđač ovlašteni Microsoft partner;
c). Ovlaštenost ponuđača za isporuku licenci putem legalnih distribucijskih kanala

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

23.4.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 30.04.2021. 10:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Obala Kulina bana 8
Datum i vrijeme 30.04.2021. 11:15

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: