Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.12.2020. 13:47
(aukcija) Nabavka poljoprivrednih i srodnih proizvoda za 2021. godinu
OBAVIJEST O NABAVI
835-1-1-290-3-70/20
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ZAVOD ZA ZBRINJAVANJE MENTALNO INVALIDNIH OSOBA BAKOVIĆI
IDB/JIB 4236135900000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jedinko Katava
Adresa Bakovići bb
Poštanski broj 71270 Fojnica (bhp sa)
Općina/Grad Fojnica
Telefon (030) 803-198
Faks (030) 803-093
Elektronička pošta info@zavod-bakovici.ba
Internet adresa www.zavod-bakovici.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
58850,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Poljoprivredni i srodni proizvodi, za 2021. godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Poljoprivredni i srodni proizvodi:
Lot 1: Kokošja jaja;
Lot 2: Svježe voće i povrće
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03000000-1 | Poljoprivredni proizvodi, proizvodi stočarstva, ribarstva, šumarstva i srodni proizvodi |
03142500-3 | Jaja | |
03200000-3 | Žitarice, krumpir, povrće, voće i orašasti plodovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
U TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U TD
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.12.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 12.01.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Zavod Bakovići, Bakovići 38, Fojnica, Stara zgrada uprave u krugu Zavoda,
nekadašnji ured odjela za nabavu.
Datum i vrijeme 12.01.2021. 13:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Kontakt: Jedinko Katava, tel/faks 030 803 093, mob. 063 590 969, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 1: Kokošja jaja
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Svježa, konzumna, kokošja jaja, klasa "A".
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03142000-8 | Proizvodi životinjskog podrijetla |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
290 paketa po 360 kom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
17110,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod Bakovići, Bakovići 38, Fojnica, "fco skladište kupca" u krugu Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 30.12.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.01.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.01.2021. 13:00
X Dodatne informacije
Kontakt: Jedinko Katava, tel/faks:030 803 093; mob. 063 590 969; e-mail: tenderi@zabod-bakovici.ba
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 2: Svježe voće i povrće
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Svježe voće i povrće (grah, mahunarke, lubenica, jabuke, banane, grožđe i sl.)
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03200000-3 | Žitarice, krumpir, povrće, voće i orašasti plodovi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
48835,80
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
41740,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod Bakovići, Bakovići 38, Fojnica "fco skladište kupca" u krugu Zavoda
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.12.2020.
Rok za preuzimanje tenderske
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.01.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.01.2021. 13:00
X Dodatne informacije
Kontakt: Jedinko Katava, tel/faks 030 803 093; mob. 063 590 969, e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
HAN PLOČA privatna peradarska farma, vl. Knežević Ivanka - Han Ploča bb 71250 Kiseljak
-
VALMAR d.o.o Kiseljak - Kralja Tomislava broj 1 71250 Kiseljak
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
MD Fisch d.o.o. Banja Luka - Ulica cerska broj 50 78000 Banja Luka
-
DRVOSJEČA d.o.o. Sarajevo - ul. Bačići do broja 72 71000 Novi Grad
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
02.03.2021
-
14.04.2021
-
14.04.2021
-
26.01.2022
-
26.01.2022