Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.01.2021. 14:21
(aukcija) Nabavka reagenasa, kontrolnog, kalibracionog i potrošnog materijala za potrebe Službe za kliničko – biohemijsku dijagnostiku u JZU Bolnica Sveti apostol Luka Doboj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
704-1-1-20-3-21/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ
IDB/JIB 4400044160008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Dragan Radić
Adresa Pop Ljubina bb
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 241-213
Faks (053) 241-213
Elektronska pošta javne.nabavke@bolnicadoboj.com
Internet adresa www.bolnicadoboj.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
7
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Reagensi, kontrolni, kalibracioni i potrošni materijal za potrebe Službe za kliničko – biohemijsku
dijagnostiku u JZU Bolnica „Sveti apostol Luka“ Doboj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku reagenasa, kontrolnog, kalibracionog i potrošnog
materijala za potrebe Službe za kliničko – biohemijsku dijagnostiku u JZU Bolnica „Sveti apostol Luka“ Doboj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
33696500-0 | Laboratorijski reagensi | |
33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Ugovorni organ neće prihvatiti ponudu u kojoj se zahtjeva avansno plaćanje roba navedenih u ovom pozivu.
Uslovi i način plaćanja: 60 (šezdeset) dana od datuma fakturisanja izvršene isporuke robe. Rok plaćanja u skladu
sa Zakonom o rokovima izmirenja novčanih obaveza u poslovnim transakcijama („Službeni glasnik Republike
Srpske“, broj 31/18) ne može biti duži od 60 dana.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
a. Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje pravo ponuđača da
obavlja profesionalnu djelatnost koja je predmet ove nabavke. Dokaz se dostavlja kao original ili kopija ovjerena
od strane nadležne institucije, s tim da datum ovjere ne može biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana
dostavljanja ponude.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a. Potvrda o solventnosti – da račun ponuđača nije bio blokiran u poslednjih 6 mjeseci, izdata od strane banke u
kojoj ponuđač ima otvoren glavni račun;
b. Bilans uspjeha za 2019. poslovnu godinu, ovjeren od strane ponuđača. Bilans uspjeha mora biti pozitivan.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Važeću dozvolu Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH kojom se ponuđaču odobrava vršenje prometa
medicinskim sredstvima (Dostaviti original dokumente ili ovjerene kopije čiji datum ovjere ne može biti
stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od trenutka dostavljanja ponude).
b) Dokaz da je ponuđeno medicinsko sredstvo registrovano u BiH, odnosno upisano u registar medicinskih
sredstava koje vodi Agencija za lijekove i medicinska sredstva BiH (Dostaviti original dokumente ili ovjerene
kopije čiji datum ovjere ne može biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od trenutka dostavljanja ponude).
NAPOMENA: Ukoliko ponuđač dostavlja Rješenje/Potvrdu Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH od nekog
drugog privrednog subjekta da je ponuđeni predmet nabavke registrovan u Bosni i Hercegovini, obavezan je uz to
Rješenje da dostavi i original ovjerenu i potpisanu Izjavu od strane privrednog subjekta čije je Rješenje
dostavio, da mu je dao saglasnost za distribuciju ponuđenih proizvoda.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
16.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.2.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JZU Bolnica "Sveti apostol Luka", ul. Pop LJubina bb, Doboj, Uprava
Bolnice
Datum i vrijeme 16.2.2021. 12:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se preuzima isključivo preko Portala javnih nabavki BiH
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Reagensi, kontrolni, kalibracioni i potrošni materijal za automatski imunohemijski analizator „VIDAS PC
Blue“, proizvođača “BIOMERIEUX" Francuska
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku reagenasa, kontrolnog, kalibracionog i potrošnog
materijala za automatski imunohemijski analizator „VIDAS PC Blue“, proizvođača “BIOMERIEUX" Francuska
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
90000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od datuma stupanja ugovora na snagu
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Službe za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa na adresi Pop LJubina bb, 74 000 Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.2.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.2.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Reagensi, kontrolni, kalibracioni i potrošni materijal za imunohemijski aparat „Nycocard Reader II“
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku reagenasa, kontrolnog, kalibracionog i potrošnog
materijala za imunohemijski aparat „Nycocard Reader II“
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
12600,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od datuma stupanja ugovora na snagu
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Službe za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa na adresi Pop LJubina bb, 74 000 Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.2.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.2.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Reagensi, kontrolni, kalibracioni i potrošni materijal za imunohemijski analizator „Alegria“, proizvođača
„Orgentec Diagnostika“ NJemačka
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku reagenasa, kontrolnog, kalibracionog i potrošnog
materijala za imunohemijski analizator „Alegria“, proizvođača „Orgentec Diagnostika“ NJemačka
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
12500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od datuma stupanja ugovora na snagu
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Službe za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa na adresi Pop LJubina bb, 74 000 Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.2.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.2.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Reagensi, kontrolni, kalibracioni i potrošni materijal za biohemijske analizatore „BT 3500“ i „BT 4500“
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku reagenasa, kontrolnog, kalibracionog i potrošnog
materijala za biohemijske analizatore „BT 3500“ i „BT 4500“
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
120500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od datuma stupanja ugovora na snagu
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Službe za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa na adresi Pop LJubina bb, 74 000 Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.2.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.2.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Potrošni plastični laboratorijski materijal za biohemijske analizatore „BT 3500“ i „BT 4500“
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku potrošnog plastičnog laboratorijskog materijala
za biohemijske analizatore „BT 3500“ i „BT 4500“
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2600,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od datuma stupanja ugovora na snagu
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Službe za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa na adresi Pop LJubina bb, 74 000 Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.2.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.2.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Laboratorijski materijal i reagensi za hematološki analizator „Sysmex XT 1800i“, 5diff brojač krvnih slika,
proizvođača „Sysmex" Japan
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku laboratorijskog materijala i reagenasa za
hematološki analizator „Sysmex XT 1800i“, 5diff brojač krvnih slika, proizvođača „Sysmex" Japan
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3600,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od datuma stupanja ugovora na snagu
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Službe za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa na adresi Pop LJubina bb, 74 000 Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.2.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.2.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Reagensi, kontrolni, kalibracioni i potrošni materijal za automatski hematološki brojač 5diff „Advia 2120i“,
proizvođača „Siemens“ NJemačka
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku reagenasa, kontrolnog, kalibracionog i potrošnog
materijala za automatski hematološki brojač 5diff „Advia 2120i“, proizvođača „Siemens“ NJemačka
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
41500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od datuma stupanja ugovora na snagu
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Službe za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa na adresi Pop LJubina bb, 74 000 Doboj
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 16.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.2.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.2.2021. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
AKO MED d.o.o. Banja Luka - ulica Dr Mladena Stojanovića broj 43 78000 Banja Luka
-
Mark Medical d.o.o. Sarajevo - ul. Radenka Abazovića br. 5 71000 Sarajevo
-
ENA d.o.o. Sarajevo - P.J. Trgovina na veliko br. 2 Sarajevo - DŽEMALA BIJEDIĆA 162 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
03.03.2021
-
03.03.2021
-
03.03.2021
Potrošni plastični laboratorijski materijal za biohemijske analizatore BT 3500 i BT 4500
-
03.03.2021
Reagensi, kontrolni, kalibracioni i potrošni materijal za biohemijske analizatore BT 3500 i BT 4500
-
03.03.2021
-
03.03.2021
Reagensi, kontrolni, kalibracioni i potrošni materijal za imunohemijski aparat Nycocard Reader II
-
03.03.2021