Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.03.2021. 12:46
(aukcija) Nabavka sjemenskog materijala za proljetnu sjetvu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1353-7-1-27-3-47/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA VOGOŠĆA
IDB/JIB 4200329360001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mirza Čutura
Adresa Jošanička broj 80
Poštanski broj 71320 Vogošća (bhp sa)
Općina/Grad Vogošća
Telefon (033) 586-416
Faks (033) 586-416
Elektronska pošta javne.nabavke@vogosca.ba
Internet adresa www.vogosca.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Vogošća
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka sjemenskog materijala za proljetnu sjetvu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet nabavke je nabavka sjemenskog materijala za proljetnu sjetvu (krompir, luk i đubrivo), u cilju podrške proizvodnji
povrtlarskih kultura na otvorenom
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03111700-9 | Sjeme povrća |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Aneksu 2 TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
23504,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke: šire područje općine Vogošća (adrese krajnjih korisnika). Roba koja je predmet ugovora će biti isporučivana
krajnjem korisniku (sa kojim će Općina Vogošća imati sklopljen ugovor/sporazum) u pakovanjima prema individualnim
potrebama svakog od korisnika
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok isporuke: najkasnije 20 dana od datuma potpisivanja ugovora sa najpovoljnijim ponuđačem
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Predmetna nabavka biće finansirana na osnovu Odluke o privremenom finansiranju potreba Općine Vogošća za period od
01.01. - 31.03.2021. godine ("Službene novine Kantona Sarajevo" broj: 45/20), ekonomski kod 614515-grant za razvoj
poljoprivrede
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.03.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Općina Vogošća, ul Jošanička br. 80, Mala sala III sprat
Datum i vrijeme 18.03.2021. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AGROCENTAR LIJEVČE d.o.o. Laktaši - Kosijerovo bb 78250 Laktaši
-
AGROCENTAR MBI d.o.o. Jelah-Tešanj - Rosulje broj 41 74260 Tešanj
-
(BRISAN USLJED PRIPAJANJA) ŠUMARSKI FAKULTET U SARAJEVU - ul. Zagrebačka br.20 71000 Sarajevo
-
AGRARIAKOP d.o.o. Banja Luka - Ulica subotička 5 78000 Banja Luka
-
VSC a.d. Banja Luka - Ulica Knjaza Miloša broj 21 78000 Banja Luka
-
Agromarket d.o.o. Bijeljina - Pavlovića put 019A 76300 Bijeljina
-
GRADINA SPA d.o.o., Brčko distrikt BiH - Uzunovića br. 7 76000 Brčko Distrikt
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
OPŠTA ZADRUGA B I O S VISOKO, p.o. - Gornja Vratnica bb 71300 Visoko
-
JPŠ ŠUME REPUBLIKE SRPSKE a.d. Sokolac - Romanijska 1. 71350 Sokolac
-
AGRICOM d.o.o. Sarajevo - ul. Patriotske lige br. 57 71240 Hadžići
-
29.03.2021