Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.02.2021. 14:19
(aukcija) Nabavka softvera za upravljanje preradom infektivnog medicinskog otpada i HMI ekran za potrebe postrojenja za preradu infektivnog medicinskog otpada proizvođača ECODAS Francuska
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
704-7-1-33-3-23/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ
IDB/JIB 4400044160008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Dragan Radić
Adresa Pop Ljubina bb
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 241-213
Faks (053) 241-213
Elektronska pošta javne.nabavke@bolnicadoboj.com
Internet adresa www.bolnicadoboj.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Softver za upravljanje preradom infektivnog medicinskog otpada i HMI ekran za potrebe postrojenja za preradu
infektivnog medicinskog otpada proizvođača „ECODAS“ Francuska
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku softvera za upravljanje preradom infektivnog
medicinskog otpada i HMI ekrana za potrebe postrojenja za preradu infektivnog medicinskog otpada proizvođača
„ECODAS“ Francuska u JZU Bolnica „Sveti apostol Luka“ Doboj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 48219300-9 | Programski paket za upravljanje |
Dodatni predmet(i) | 51000000-9 | Usluge instaliranja (osim programske podrške) |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
23000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Postrojenje za preradu infektivnog medicinskog otpada u JZU Bolnica „Sveti apostol Luka" Doboj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do isteka garantnog roka za predmet nabavke
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Ugovorni organ neće prihvatiti ponudu u kojoj se zahtijeva avansno plaćanje roba navedenih u ovom pozivu.
Uslovi i način plaćanja: 60 dana od datuma fakturisanja izvršene isporuke robe. Rok plaćanja u skladu sa Zakonom
o rokovima izmirenja novčanih obaveza u poslovnim transakcijama („Službeni glasnik Republike Srpske“, broj
31/18) ne može biti duži od 60 dana.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
a) Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje pravo ponuđača da
obavlja profesionalnu djelatnost koja je predmet ove nabavke. Dokaz se dostavlja kao original ili kopija ovjerena
od strane nadležne institucije, s tim da datum ovjere ne može biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana
dostavljanja ponude.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Pismena Izjava ponuđača da ima obezbjeđen servis za održavanje opreme iz predmeta javne nabavke u toku i
nakon isteka garantnog perioda. (Dostaviti original dokument koji ne može biti stariji od 10 (deset) dana
računajući od datuma dostavljanja ponude). Izjava ponuđača mora biti potpisana i ovjerena od strane ovlašćenog
lica ponuđača ili od lica koje je na osnovu punomoći ovlašćeno za potpis. Punomoć mora biti originalna ili
kopija ovjerena od strane nadležnog organa i mora se dostaviti uz ponudu.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
19.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.2.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ul. Pop LJubina bb - U prostorijama Uprave JZU Bolnica "Sveti apostol
Luka" Doboj
Datum i vrijeme 19.2.2021. 12:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se preuzima isključivo preko Portala javnih nabavki BiH
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
SYS Company d.o.o. Sarajevo - ul. Šibenska bb 71000 Novo Sarajevo
-
Alem Sistem d.o.o. Sarajevo - ul. Stolačka broj 20 71000 Sarajevo
-
TELEGROUP d.o.o. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj broj 8 78000 Banja Luka
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
TELENET d.o.o. Sarajevo - ul. Gradačačka broj 114 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Ava Com GROUP d.o.o. Mostar - Podružnica Sarajevo - BRISANA - Grbavička br. 74 71000 Sarajevo
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo