Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.12.2020. 09:26
(aukcija) Nabavka štamparskih usluga
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
231-7-2-111-3-13/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv DIREKCIJA ZA EVROPSKE INTEGRACIJE
IDB/JIB 4200781540009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Teodora Biršl
Adresa Đoke Mazalića
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 255-330
Faks (033) 255-317
Elektronska pošta teodora.birsl@dei.gov.ba
Internet adresa www.dei.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Više ponuđača
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
29000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Pružanje štamparskih usluga
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Pružanje štamparskih usluga
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22100000-1 | Štampane knjige, brošure i leci |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumnetaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumnetaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Prema tenderskoj dokumnetaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumnetaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumnetaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumnetaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
28.12.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 08.01.2021. 14:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Javno otvaranje ponuda će se obaviti u prostorijama Ugovornog organa,
Direkcija za evropske integracije, Đoke Mazalića broj 5, Sarajevo.
Datum i vrijeme 08.01.2021. 14:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Grafomark d.o.o. Laktaši - Ulica Ruđera Boškovića broj 7 78250 Laktaši
-
Blicdruk d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 8 71000 Sarajevo
-
TMP d.o.o. Sarajevo - ul. Ramiza Salčina broj 2 71160 Sarajevo
-
SAMAS d.o.o. Sarajevo - ul. Hadžidamjanova broj 1a 71000 Sarajevo
-
AGENCIJA ALIGO o.r. Sarajevo - Lužansko Polje 7 71000 Sarajevo
-
Comesgrafika d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Beogradska broj 21 78000 Banja Luka
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
IC ŠTAMPARIJA MOSTAR d.o.o. Mostar - Karadžozbegova br. 1 88104 Mostar
-
PRINTCOM d.o.o Tuzla - Mije Keroševića Guje br.20 75000 Tuzla
-
SUTON d.o.o. ŠIROKI BRIJEG - Varaždinska br. 2A 88220 Široki Brijeg
-
Privredna komora USK Bihać - Trg maršala Tita bb 77000 Bihać
-
Udruženje turističkih agencija u BiH Sarajevo - Maršala Tita 38 d 71000 Sarajevo
-
KOMPAS-SARAJEVO d.o.o. Sarajevo - ulica Titova broj 8 71000 Sarajevo
-
Agencija za certificiranje halal kvalitete u BiH Tuzla - Turalibegova 73 75000 Tuzla
-
OPAL- COMERCE Bihać d.o.o. - Put Armije R BiH br.31. 77000 Bihać
-
18.03.2021