Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.01.2021. 16:18
(aukcija) Nabavka usluga čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1415-1-2-3-3-5/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba/Služba za kontakt Elvira Fako
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
72900,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH, kako
slijedi:
LOT 1 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Mostar - Porezna ispostava Neum-Ravno i Porezn
a ispostava Jablanica
LOT 2 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Tuzla - Porezna ispostava Banovići, Porezn
a ispostava Kladanj, Porezna ispostava Čelić, Porezna ispostava Sapna i Porezna ispostava Teočak
LOT 3 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak
LOT 4 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH,
sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Ljubuški, Porezna ispostava Široki Brijeg, Porezna
ispostava Ljubuški i Porezna ispostava Posušje
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
Dodatni predmet(i) | 90919200-4 | Usluge čišćenja kancelarija |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje putem trezora Federalnog ministarstva finansija
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
25.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića
broj 4, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Elvira Fako
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Mostar - Porezna ispostava Neum-Ravno i Porezn
a ispostava Jablanica
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Mostar - Porezna ispostava Neum-Ravno i Porezn
a ispostava Jablanica
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
16500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Mostar:
1. Porezna ispostava Neum-Ravno, ul. Zagrebačka 47
2. Porezna ispostava Jablanica, ul. Trg Oslobođenja 32
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 25.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Tuzla - Porezna ispostava Banovići, Porezn
a ispostava Kladanj, Porezna ispostava Čelić, Porezna ispostava Sapna i Porezna ispostava Teočak
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Tuzla - Porezna ispostava Banovići, Porezn
a ispostava Kladanj, Porezna ispostava Čelić, Porezna ispostava Sapna i Porezna ispostava Teočak
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
14400,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Tuzla:
Porezna ispostava Banovići, ul. Hasana Sinanovića Habeta 1 (stara pošta)
Porezna ispostava Kladanj, ul. Kladanjske brigade 4 (Zgrada stare banke)
Porezna ispostava Čelić, ul. Alije Izetbegovića do broja 60 (Zgrada Općine Čelić)
Porezna ispostava Sapna, ul. 206. Viteška brdska brigada bb (Zgrada tržnog - poslovnog centra u Sapni)
Porezna ispostava Teočak, ul. Centar bb (Zgrada Općine Teočak)
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 25.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
18000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Orašje, ul. VIII Ulica 40, 76270 Orašje i
Porezna ispostava Odžak, ul. Trg 2
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 25.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH,
sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Ljubuški, Porezna ispostava Široki Brijeg, Porezna
ispostava Ljubuški i Porezna ispostava Posušje
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH,
sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Ljubuški, Porezna ispostava Široki Brijeg, Porezna
ispostava Ljubuški i Porezna ispostava Posušje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
24000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kantonalni porezni ured Ljubuški, ul. Hrvatskih branitelja 26, 88320 Ljubuški
Porezna ispostava Široki Brijeg, ul. Matije Gupca 10a
Porezna ispostava Ljubuški, ul. Fra Lovre Šitovića 9
Porezna ispostava Posušje, ul. Domovinskog rata bb
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 25.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00
X Dodatne informacije
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SM 99 d.o.o. Kotor Varoš - Naselje Slatina bb 78220 Kotor Varoš
-
MAJORDOMO d.o.o. - ul. Milinkladska br. 31 71000 Novo Sarajevo
-
KRISTAL d.o.o. SARAJEVO - ul. Džemala Bijedića br. 135 71000 Sarajevo
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Mont gradnja d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Branka Šimića br. 2b 71000 Sarajevo
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
ISS d.o.o. Široki Brijeg - Pribinovići b.b. 88220 Široki Brijeg
-
Servis uslužnih djelatnosti d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
SJAJ-S d.o.o. Kakanj - Ul. Selima ef. Merdanovića 135 72240 Kakanj
-
TOP-FIT d.o.o. - Ulica Rade Radića broj 341 78240 Banja Luka
-
23.03.2021
-
09.03.2021
-
09.03.2021
-
18.02.2021
-
18.02.2021