Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.03.2021. 15:20
(aukcija) Nabavka usluga deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije i preventivne epidemiološke dezinfekcije
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1370-7-2-192-3-109/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba/Služba za kontakt MIRNESA MAŠIĆ
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks (033) 278-366
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
6
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15980,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga – deratizacija, dezinfekcija i dezinsekcija i preventivna epidemiološka dezinfekcija
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga – deratizacija, dezinfekcija i dezinsekcija i preventivna epidemiološka dezinfekcija
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90000000-7 | Usluge u području otpadnih voda, otpada, čišćenja i okoliša |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtjeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ne zahtjeva se
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
12.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.03.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ul. Mehmeda Spahe br.3, 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 12.03.2021. 13:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 – usluge preventivne epidemiološke dezifekcije za potrebe Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 – usluge preventivne epidemiološke dezifekcije za potrebe Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90921000-9 | Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
10800,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 12.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.03.2021. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 – usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije za potrebe Centralne banke Bosne i Hercegovine – Glavne jedinice
Sarajevo
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 – usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije za potrebe Centralne banke Bosne i Hercegovine – Glavne jedinice
Sarajevo
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90921000-9 | Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
800,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 12.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.03.2021. 13:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 – usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije za potrebe Centralne banke Bosne i Hercegovine – Glavne jedinice
Mostar
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 – usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije za potrebe Centralne banke Bosne i Hercegovine – Glavne jedinice
Mostar
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90921000-9 | Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
640,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mostar
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 12.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.03.2021. 13:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 – usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije i preventivne epidemiološke dezinfekcije za potrebe Filijale Centralne
banke Bosne i Hercegovine na Palama
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 – usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije i preventivne epidemiološke dezinfekcije za potrebe Filijale Centralne
banke Bosne i Hercegovine na Palama
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90921000-9 | Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pale
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 12.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.03.2021. 13:00
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 5 – usluge deratizacije, dezinfekcije, dezinsekcije i preventivne epidemiološke dezinfekcije za potrebe Glavne banke
Republike Srpske Centralne banke BiH
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 5 – usluge deratizacije, dezinfekcije, dezinsekcije i preventivne epidemiološke dezinfekcije za potrebe Glavne banke
Republike Srpske Centralne banke BiH
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90921000-9 | Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
2560,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 12.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.03.2021. 13:00
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 6 – usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije i preventivne epidemiološke dezinfekcije za potrebe Centralne banke
Bosne i Hercegovine Filijale Brčko
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 6 – usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije i preventivne epidemiološke dezinfekcije za potrebe Centralne banke
Bosne i Hercegovine Filijale Brčko
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90921000-9 | Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
680,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Brčko
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 12.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.03.2021. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AD VODOVOD I KANALIZACIJA Bijeljina - Hajduk Stanka 20 76300 Bijeljina
-
Una Consulting d.o.o. Bihać - Bosanskih banova broj 23. 77000 Bihać
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 1 71000 Sarajevo
-
Vodovod a.d. Doboj - Ul. Kralja Petra I broj 15 B 74000 Doboj
-
JP Bosanskohercegovačke šume p.o. Sarajevo - Maršala Tita 7 71000 Sarajevo
-
Općina Novi Grad Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 97 71000 Sarajevo