Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.02.2021. 12:27
(aukcija) Nabavka usluga podrške/održavanja DMP platforme za potrebe Lutrije BiH
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
523-1-2-4-3-22/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv LUTRIJA BOSNE I HERCEGOVINE D.O.O.
IDB/JIB 4200496180007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nihad Fočo
Adresa Mehmeda Spahe 11
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 483-015
Faks (033) 223-001
Elektronska pošta nihad.foco@lutrijabih.ba
Internet adresa www.lutrijabih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Podrška/održavanje DMP platforme za potrebe Lutrije BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Podrška/održavanje DMP platforme za potrebe Lutrije BiH
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72261000-2 | Usluge podrške programa |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
81200,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Na adresi odabranog ponuđača
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj
su registrirani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju
profesionalnu djelatnost
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Da glavni bankarski račun ponuđača nije blokiran u zadnjih 6 (šest) mjeseci ili od
početka poslovanja ako je ponuđač registriran, odnosno počeo sa radom prije manje od 6 (šest) mjeseci od dana objave
Obavještenja o nabavci
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
1. Uspješno izvršen jedan (1) ugovor iz oblasti implementacije i prilagođavanja Oracle data menagement platformi na cloud
okruženju u prethodne 3 (tri) godine, računajući od Objave obavještenja za predmetnu nabavku, u vrijednosti jednakoj ili
većoj od 70.000,00 KM bez uračunatog PDV-a,
2. Da ponuđač posjeduje certifikate za zadovoljenje međunarodnih standarda; informacijske sigurnosti ISO 27001 i
upravljanja sistemom kvalitete ISO 9001,
3. Da ponuđač raspolaže sa tehničkim osobljem koji će biti angažovani na poslovima implementacije rješenja, i to:
a. Voditelj projekta jedan izvršilac, mora imati: završenu VSS, najmanje pet godina iskustva na poslovima upravljanja
projektima, certifikat za vođenje projekata kao što je PMP (Project Management Profesional) i iskustvo u vođenju najmanje
jednog projekta čija nabavna vrijednost prelazi 70.000 KM u posljednje tri godine i to na poziciji voditelja projekta,
b. Specijalist za implementaciju Oracle DMP platforme/rješenja, jedna izvršioc, mora imati najmanje dvije godine
radnog iskustva na implementaciji ponuđenog rješenja, certifikat kojim dokazuje poznavanje implementacije Oracle DMP
platforme i iskustvo u implementaciji najmanje dva projekta sličnog po veličini i funkcionalnosti predmetu nabavke u
posljednje tri godine
c. Q/A specijalist, dva izvršioca, najmanje jedan implementiran projekat u polju Q/A analize sistema
d. Voditelj obuke korisnika – jedan izvršilac, mora imati najmanje jednu godinu radnog iskustva na poslovima obuke
korisnika.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
22.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 24.02.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Mehmeda Spahe 11, Sarajevo
Datum i vrijeme 24.02.2021. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude dostaviti u zapečaćenoj koverti poštom ili lično u Odjeljenje nabave Lutrije BiH,Mehmeda Spahe
11/II,Sarajevo,najkasnije do 24.02.2021. godine u 12.00 sati sa naznakom "Ponuda po javnoj nabavci - otvoreni postupak
br.009/21 )-NE OTVARAJ"
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
Fitnet-Online d.o.o. Mostar - Ul. Lacina bb. (Villa Neretva II sprat) 88000 Mostar
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
VERSO d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
KATARINA d.o.o. Mostar - ul. Dr. Ante Starčevića 48 88000 Mostar
-
TELENET d.o.o. Sarajevo - ul. Gradačačka broj 114 71000 Sarajevo
-
BBS d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva br. 39 71000 Sarajevo
-
ORKA d.o.o. - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 6 71000 Stari Grad
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar