Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.01.2021. 14:21
(aukcija) Nabavka usluga polaganja stručnih ispita za željezničko osoblje
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-7-2-9-3-17/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Medina Avdihodžić
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Obrazovne usluge i usluge stručnog usavršavanja
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Polaganje stručnih ispita za željezničko osoblje
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Polaganje sručnih ispita za željezničko osoblje
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 80530000-8 | Usluge stručnog osposobljavanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Rudnik uglja"Kreka" d.o.o. Tuzla
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do realizaacije ugovornih obaveza obje ugovorne strane.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.01.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje br.1 75 000 Tuzla
Datum i vrijeme 18.01.2021. 11:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Mercuri International d.o.o. Zagreb - Nova cesta 64 10000 Zagreb
-
V-Z-ZAŠTITA d.o.o. Banja Luka - Put srpskih branilaca broj 15 H 78000 Banja Luka
-
KJP ZOI84 OCS d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina bb 71000 Centar
-
ZAVOD ZA ZAŠTITU NA RADU, d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 34 71000 Sarajevo
-
PROVING-inžinjering d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke 115 C 71000 Sarajevo
-
S.R.K. Neretva Konjic - Polje Bijela b.b - Mlin 88400 Konjic
-
STRELJAČKI KLUB SOKO BANJA LUKA - KARAĐORĐEVA 83 78101 Banja Luka
-
DSC d.o.o. Sarajevo - ul. Ante Fijamenga br. 14 B 71000 Novo Sarajevo
-
FINRAR d.o.o. Banja Luka - Ulica Mirka Kovačevića broj 13-A 78000 Banja Luka
-
ZTC Banja Vrućica ad Banja Vrućica - Nede Nedića 1 74273 Teslić
-
BEST SOLUTIONS d.o.o. Sarajevo - ul. Ferhadija br. 11 71000 Stari Grad