(aukcija) Nabavka usluga popravke vozila iz programa SsangYong Actyon za potrebe Podružnice Elektrodistribucija, Zenica

Datum objave: 17.12.2019. 14:20 / Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 17.12.2019.


OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1429-1-2-302-3-175/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv PRODUŽNICA "ELEKTRODISTRIBUCIJA" ZENICA
IDB/JIB 4200225150528
Kontakt osoba Kemal Dautbegović
Adresa Safveta bega Bašagića 6
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 449-666
Faks (032) 449-636
Elektronska pošta a.kasap@epbih.ba
Internet adresa www.epbih.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Električna energija

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Usluge održavanja i popravki

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

2 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

9990,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Popravka vozila iz programa SsangYong Actyon za potrebe Podružnice “Elektrodistribucija”, Zenica

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Dato u tenderskoj dokumentaciji

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50112000-3 Usluge popravaka i održavanja vozila


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Dato u tenderskoj dokumentaciji

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Dato u tenderskoj dokumentaciji

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Dato u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Da je dobavljač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke u ovom postupku u skladu sa važećim
propisima zemlje porijekla.
Dokazi su detaljno definisani u tenderskoj dokumentaciji.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) da ponuđač ima uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ili više ugovora na servisiranju i/ili popravci vozila u
pojedinačnoj ili zbirnoj vrijednosti od najmanje 9.000,00 KM, u posljedne tri godine;
b) da ponuđač ima na raspolaganju najmanje 2 (dva) lica od kojih su:
najmanje jedno lice automehaničar, najmanje jedno lice autoelektričar ili autoelektroničar ili autodijagnostičar;
c) da ponuđač ima na raspolaganju servisnu radionicu i opremu za servisiranje i popravku vozila, te univerzalnu
opremu za dijagnostiku vozila.
Dokazi su detaljno definisani u tenderskoj dokumentaciji.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

20.1.2020.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 21.1.2020. 09:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 21.1.2020. 10:00:00
Adresa i mjesto Prostorije ugovornog organa, JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Podružnica
"Elektrodistribucija", Zenica, S.bega Bašagića br. 6, Zenica

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

U skladu sa Uputstvom o dopunama Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u
postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu "e-Nabavke" (“Službeni.glasnik BiH” broj: 53/15), tenderska
dokumentacija je besplatna i preuzimanje tenderske dokumentacije od strane potencijalnih ponuđača moguće je isključivo
preko Portala e-Nabavke (https://www.ejn.gov.ba).


ANEKS A


I 4. Adresa za dodatne informacije

Kontakt osoba Kemal Dautbegović
Adresa Safveta bega Bašagića 6
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 449-641
Faks (032) 449-636
Elektronska pošta k.dautbegovic@epbih.ba
Internet adresa www.epbih.ba

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:
1429-1-2-302-3-175/19
PODIJELI: