Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.02.2021. 12:29
(aukcija) Nabavka usluga servisiranja laboratorijskih aparata
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
208-7-2-11-3-10/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZU DOM ZDRAVLJA CAZIN
IDB/JIB 4263129140009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Ensada Bašić
Adresa Indire Pjanić 28
Poštanski broj 77220 Cazin (bhp sa)
Općina/Grad Cazin
Telefon (037) 515-441
Faks (037) 539-027
Elektronska pošta javne.nabavke@dzcazin.ba
Internet adresa www.dzcazin.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Unsko-sanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge održavanja i popravki
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
5
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Servisiranje laboratorijskih aparata
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Servisiranje laboratorijskih aparata (redovno godišnje servisiranje) po laboratorijskim aparatima
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD.
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
17.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ZU Dom zdravlja Cazin, prostorija biblioteke
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:30
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
15.a. Servisiranje laboratorijskog aparata Advia 2120i
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Servisiranje laboratorijskog aparata Advia 2120i, preventivno godišnje servisiranje.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja ugovorene obaveze.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZU Dom zdravlja Cazin
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
15.b. Servisiranje laboratorijskog aparata Dimension X Pand
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Servisiranje laboratorijskog aparata Dimension X Pand, preventivno godišnje servisiranje aparata
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja ugovorene obaveze.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZU Dom zdravlja Cazin
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:30
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
15.c. Servisiranje laboratorijskog aparata Mini Vidas
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Servisiranje laboratorijskog aparata Mini Vidas , preventivni godišnji pregled.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja ugovorene obaveze.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZU Dom zdravlja Cazin
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:30
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
15.d. Servisiranje laboratoriskog aparata Hematološki brojač 3 diff XP 300
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Servisiranje laboratoriskog aparata Hematološki brojač 3 diff XP 300, preventivni godišnji pregled
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja ugovorene obaveze.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZU Dom zdravlja Cazin
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:30
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
15.e. Servisiranje laboratorijskih aparta Gasnog analizatora
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Servisiranje laboratorijskih aparta Gasnog analizatora, preventivno godišnje servisiranje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja ugovorene obaveze.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZU Dom zdravlja Cazin
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.02.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 18.02.2021. 11:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
SONO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija broj 36 71000 Sarajevo
-
EMEDING d.o.o. Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović bb, Poslovni objekt 6 71000 Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SONECOMP d.o.o. Beograd - Svetozara Markovaća 22 11000 Beograd
-
Phillips International Trading Company d.o.o. Beograd - Žarkovačka 54 11030 Beograd
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
MPSLab d.o.o. Sarajevo - ul. Generala Mehmeda Alagića br.2 71000 Sarajevo
-
Altium International d.o.o. - ul. Azize Šaćirbegović br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
Erkona d.o.o. Sarajevo - Ul. Paromlinska br. 33 71000 Novo Sarajevo