Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.02.2021. 08:57

(druga izmjena Plana nabavki za 2021. godinu) Nabavka tonera i potrošnog kancelarijskog materijala, elektroinstalaterskog materijala, računarske opreme, guma za službene automobile, klima uređaja, ogrevnog drveta, peleta za ogrev, pogonskog goriva za 2021/2022. godinu, materijala za održavanje zgrade opštine, roletni, itisona za kancelariju BiZ, usluge hostinga i domena za WEB stranicu, izrade tabli sa kućnim brojevima, usluga interneta (ugovor u trajanju od dvije godine), održavanja, funkcionalne podrške i operativne pomoći za knjigovodstvene programe, stručnog nadzora nad izvođenjem radova sanacije dijela starog objekta Osnovne škole Desanka Maksimović u Oštroj Luci, notarske usluge, vanredne popravke službenog vozila, tehničkog prijema objekata, stručnog nadzora nad izvođenjem radova za redovno održavanje i zaštitu, lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini, restoranske usluge, oglašavanja u novinama, osiguranja za 2021/2022. godinu-osiguranje vozila i osiguranje zaposlenih, održavanja i popravljanja vozila, tehničkog pregleda putničkih vozila, iznajmljivanja higijenskih WC kabina, štampanja reklamnog i ostalog materijala za potrebe održavanja Ilindanskih dana, pripreme džingla i emitovanja istog za potrebe održavanja 249. Grmečke koride, hotelskog smještaja, usluge deratizacije, štampanja (kalendari, rokovnici i ostali promotivni materijal za novogodišnje praznike), čišćenja odvodnih i drenažnih kanala za odvodnju oborinskih voda, redovno održavanje i zaštita lokalnih i nekategorisanih puteva, radovi na postavljanju poda u sportskoj dvorani u Oštroj Luci, proširenje, održavanje i rekonstrukcija ulične rasvjete (zamjena rasvjetnih tijela LED svjetiljkama), popravka aparata za fotokopiranje, revizije projektne dokumentacije za izgradnju sistema vodosnabdijevanja opštine Oštra Luka

Izvor: Akta.ba, 11.02.2021.

„Službeni glasnik Opštine Oštra Luka“, broj: 3/21        

Četvrtak, 11. februar, 2021. godine

 

REPUBLIKA SRPSKA 

OPŠTINA OŠTRA LUKA 

NAČELNIK

 

Broj:  02-020-20/21 

Datum: 03.02.2021. godine 

 

Na osnovu člana 59. i 82. stav 3. Zakona o lokalnoj   samoupravi   („Službeni   glasnik Republike Srpske“, broj: 97/16 i 36/19), člana 3. Pravilnika  o  postupku  javnih  nabavki  roba, usluga  i  radova  u  Opštini  Oštra  Luka („Službeni glasnik Opštine Oštra Luka“, broj: 7/18),  u  vezi  člana  17.  stav  (1)  i  (2)  Zakona  o javnim  nabavkama  („Službeni  glasnik  Bosne  i Hercegovine“,  broj:  39/14),  a  u  skladu  sa sredstvima planiranim u Budžetu opštine Oštra Luka za 2021. godinu, Načelnik opštine, donosi: 

 

O D L U K U 

o drugoj izmjeni Odluke o Planu javnih nabavki Opštine Oštra Luka za 2021. godinu

 

I

(1) Ovom Odlukom mijenja se važeći Plan javnih nabavki Opštine Oštra Luka za 2021. godinu i isti je sastavni dio ove Odluke (u daljem tekstu: „Izmjenjeni plan nabavki“).  (2)  Izmjenjenim  planom  nabavki  utvrđuje  se obaveza opštinskih službi, i drugih opštinskih organa  Opštine  Oštra  Luka  u  provođenju postupaka  javnih  nabavki  propisanih  Zakonom  o javnim  nabavkama  („Službeni  glasnik  Bosne  i Hercegovine“,  broj:  39/14),  a  u  okvirima Izmjenjenog plana.  

 

II

Izmjenjeni  plan  nabavki  je  sačinjen  u skladu  sa  Odlukom  o  usvajanju  budžeta  opštine Oštra Luka za 2021. godinu, broj: 01-022-90/20 od 30.12.2020.  godine  („Službeni  glasnik  Opštine Oštra Luka“, broj: 16/20) i njim se utvrđuje sastav i obim nabavki roba, usluga i radova. 

 

III

Izmjenjeni plan nabavki sadrži slijedeće podatke:  predmet  nabavke  (vrsta  roba,  usluga  i radova),  šifru  iz  JRJN,  procjenjenu  vrijednost predmeta  javne  nabavke,  vrstu  postupka  javne nabavke,  okvirni  datum  početka  postupka  i okvirni  datum  zaključenja  ugovora  (dinamika provođenja  postupaka  javnih  nabavki),  izvor finansiranja i eventualne napomene. 

 

IV

Izmjenjenim  planom  nabavki  vrši  se izmjena Plana javnih nabavki iz Odluke o prvoj izmjeni Odluke o Planu javnih nabavki Opštine Oštra Luka za 2021. godinu, broj: 02-020-11/21 od 25.01.2021. godine, na slijedeći način: - dodaje se redni broj 37 (Usluge revizije projektne  dokumentacije  za  izgradnju  sistema vodosnabdijevanja  opštine  Oštra  Luka)  sa podacima iz tačke III ove Odluke. 

 

V

Osim roba, usluga i radova iz Izmjenjenog plana  nabavki  iz  tačke  I.  ove  Odluke,  javne nabavke će se provoditi i u drugim slučajevima putem direktnog sporazuma, a u skladu sa Zakonom o  javnim  nabavkama  i  važećim  Pravilnikom  o direktnom sporazumu Opštine Oštra Luka. 

 

VI

(1)  Ovom  Odlukom  zamjenjuje  se  Odluka  o  prvoj izmjeni Odluke o Planu javnih nabavki Opštine Oštra Luka za 2021. godinu, broj: 02-020-11/21 od 25.01.2021. godine. (2)  Ovaj  Izmjenjeni  plan  nabavki  može  biti mijenjan aktima Načelnika opštine. 

 

VII

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja,  a  biće  objavljena  u  „Službenom glasniku  Opštine  Oštra  Luka“  i  na  Internet stranici     Opštine     Oštra     Luka: www.opstinaostraluka.org. Obrazloženje Ova izmjena važećeg plana javnih nabavki podrazumijeva  izmjene  iz  tačke  IV.  ove  Odluke, odnosno, dodan je novi postupak javne nabavke, i to broj: 37. 

 

 

Načelnik opštine  

Dragan Mastikosa

 

ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ОПШТИНЕ ОШТРА ЛУКА ЗА 2021. ГОДИНУ Друга измјена   ПРИЛОГ

 

Р.б.

ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ

ШИФРА ЈРЈН

ПРОЦИЈЕ

ЊЕНА ВРИЈЕДН ОСТ (са ПДВ)

ВРСТА ПОСТУПК

А

ОКВИРН

И ДАТУМ ПОКРЕТ

АЊА ПОСТУП КА

ОКВИР НИ

ДАТУМ ЗАКЉУ ЧЕЊА УГОВО РА

ИЗВОР ФИНАНС ИРАЊА (позиција Убуџету општине)

НАПО МЕНЕ

I

ОСНОВНИ ПЛАН

 

 

 

 

 

 

 

 

РОБЕ

 

1

Набавка тонера и потрошног канцеларијског материјала

30197630-1 30199230-1 30197210-1 30125110-5

5.000,00

Директни споразум

фебруар

март

конто: 412300

 

2

Набавка

електроинсталатерског материјала

44300000-3 44322400-7

305,00

Директни споразум

јануар

јануар

конто: 412900

 

3

Набавка рачунарске опреме

30216110-0 30213000-5

5.000,00

Директни споразум

август

септемб ар

конто: 511300

 

4

Набавка гума за службене аутомобиле

34350000-5

1.000,00

Директни споразум

///

///

конто: 516100

 

5

Набавка клима уређаја

39717200-3

1.500,00

Директни споразум

јун

јун

конто: 511300

 

6

Набавка огревног дрвета

03413000-8

2.500,00

Директни споразум

///

///

конто: 412200

по

потреби

7

Набавка пелета за огрев

09111400-4

3.000,00

Директни споразум

///

///

конто: 412200

по

потреби

8

Набавка погонског горива за 2021/2022. годину

09000000-3

17.000,00

Конкурентс ки захтјев

фебруар

фебруа р

конто: 412600

 

9

Набавка материјала за одржавање зграде општине

39224000-8 31510000-4

900,00

Директни споразум

///

///

конто: 412500

по

потреби

 

УСЛУГЕ

 

10

Услуге хостинга и домена за WEB страницу

72415000-2 72417000-6

580,00

Директни споразум

јун

јул

конто: 412700

 

11

Услуга израде табли са кућним бројевима

34992300-0

350,00

Директни споразум

јануар

фебруа р

конто: 412900

 

12

Набавка услуга интернета(уговор у трајању од двије године)

72400000-4

2.900,00

Директни споразум

фебруар

фебруа р

конто: 412200

 

 

Набавка услуга одржавања,

функционалне подршке и оперативне помоћи за књиговодствене

 

 

Преговарач

 

 

 

Уговор ће бити

13

72267000-4

8.424,00

ки поступак без објаве обавјештењ а

фебруар

фебруа р

конто: 412700

потписа н у

трајању од три године

 

програме

 

 

 

 

 

 

 

14

Набавка услуга стручног надзора над извођењем радова санације дијела старог објекта Основне школе „Десанка Максимовић" у Оштрој Луци

71247000-1

1.550,00

Директни споразум

јануар

јануар

конто: 412700

 

15

Нотарске услуге

79130000-4

500,00

Директни споразум

///

///

конто: 412700

по

потреби

16

Услуге ванредне поправке службеног возила

50100000-6

1.000,00

Директни споразум

///

///

конто: 412500

по

потреби

17

Услуге техничког пријема објеката

71300000-1

1.000,00

Директни споразум

///

///

конто: 412700

по

потреби

18

Набавка услуга стручног надзора над извођењем радова за редовно oдржавање и заштиту, локалних и

некатегорисаних путева у 2021. години

71247000-1

4.700,00

Директни споразум

по

склапању уговора о радовима

///

конто: 412700

 

19

Ресторанске услуге

55300000-3

4.000,00

Неприорите тне услуге

јануар

///

конто: 412900

 

20

Услуге оглашавања у новинама (конкурси и сл.)

92400000-5

1.100,00

Директни споразум

///

///

конто: 412700

по

потреби

21

Набавка услуга осигурања за2021/2022. годину - осигурањe возила и осигурањe запослених

66516100-1 66512100-3

1.400,00

Директни споразум

фебруар

фебруа р

конто: 412700

 

22

Набавка услуга одржавања и поправљања возила

50100000-6

3.500,00

Директни споразум

///

///

конто: 412500

по

потреби

23

Набавка услуга техничког прегледа путничких возила

71631200-2

165,00

Директни споразум

март

март

конто: 412900

 

24

Набавка услуга изнајмљивања хигијенских WC кабина

98390000-3

400,00

Директни споразум

јул

јул

конто: 412900

 

25

Услуге штампања рекламног и осталог материјала за потребе одржавања Илинданских дана

79822500-7 22000000-0

1.050,00

Директни споразум

јул

јул

конто: 412900

 

26

Набавка услуга припреме џингла и емитовања истог за потребе одржавања 249. Грмечке кориде

79341000-6

300,00

Директни споразум

јул

јул

конто: 412900

 

27

Набавка услуга хотелског смјештаја

55110000-4

950,00

Директни споразум

///

///

конто: 412900

 

28

Услуге дератизације

90923000-3

2.000,00

Директни споразум

септемба р

октобар

конто: 412200

 

29

Услуге штампања (календари, роковници и остали промотивни материјал за новогодишње празнике)

79822500-7 22000000-0

700,00

Директни споразум

новембар

децемба р

конто: 412700

 

30

Услуге чишћења одводних и дренажних канала за одводњу оборинских вода

90522400-6

6.400,00

Директни споразум

март

април

конто: 412800

 

 

РАДОВИ

 

31

Редовно одржавање и заштита локалних и некатегорисаних путева

45233142-6

67.000,00

Конкурентс ки захтјев

фебруар

март

конто: 412500

 

 

 

32

Радови на постављању пода у спортској дворани у Оштрој Луци

45212225-9

111.400,00

Отворени поступак

фебруар

март

конто: 511100

 

33

Проширење, одржавање и реконструкција уличне расвјете (замјена расвјетних тијела LED свјетиљкама)

45316000-5

15.000,00

Конкурентс ки захтјев

мај

јун

конто: 511200

 

ПРВА ИЗМЈЕНА И ДОПУНА 11 ПЛАНА

 

РОБЕ

 

34

Куповина ролетни

39515440-1

200,00

Директни споразум

јануар

јануар

конто: 412500

 

35

Куповина итисона за канцеларију БиЗ

39530000-6

220,00

Директни споразум

јануар

јануар

конто: 511300

 

УСЛУГЕ

36

Поправка апарата за фотокопирање

50313100-3

340,00

Директни споразум

јануар

јануар

конто: 412500

 

ДРУГА ИЗМЈЕНА И ДОПУНА  ПЛАНА

 

УСЛУГЕ

 

37

Услуге ревизије пројектне документације за изградњу система водоснабдијевања општине Оштра Лука

71310000-4

6.903,00

Директни споразум

фебруар

фабруа р

конто: 412700

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКУПНО РОБЕ

36.625,00

 

 

 

 

 

 

УКУПНО УСЛУГЕ

50.212,00

 

 

 

 

 

 

УКУПНО РАДОВИ

193.400,00

 

 

 

 

 

 

УКУПНО (РОБЕ, УСЛУГЕ И РАДОВИ)

280.237,00

 

 

 

 

 

 

 

Načelnik opštine  

Dragan Mastikosa

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: