Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.10.2020. 10:05
(HR) Izvođenje radova na projektiranju, izgradnji i puštanju u rad UPOV-a, postrojenja za sušenje mulja i glavnih transportnih crpnih stanica
Hrvatska-Novi Vinodolski: Objekti za obradu otpadnih voda
2020/S 203-494551
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Radovi
Odjeljak I: Naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 36612651354
Poštanska adresa: Dubrova 22
Mjesto: Novi Vinodolski
NUTS kod: HR031 Primorsko-goranska županija
Poštanski broj: 51250
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Vanja Vajcenfeld
E-pošta: vanja.vajcenfeld@viozcv.hr
Telefon: +385 51440884
Telefaks: +385 51440889
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: http://www.vodovod-zrnovnica.hr
Adresa profila kupca: www.vodovod-zrnovnica.hr
Odjeljak II: Predmet
Projektiranje, izgradnja i puštanje u rad UPOV-a, postrojenja za sušenje mulja i glavnih transportnih crpnih stanica
Predmet nabave je projektiranje, ishođenje dozvola, izgradnja, dobava i ugradnja opreme, puštanje u pogon, pokusni rad, testovi po dovršetku (testovi prije i pri puštanju u rad), te uklanjanje nedostatka u jamstvenom roku za:
— Projektiranje, izgradnju i probni rad UPOV-a Novi Vinodolski, kapacitete 12 000 ES i postrojenja za sušenje mulja,
— Projektiranje, izgradnju i probni rad UPOV-a Crikvenica, kapacitete 31.500 ES
— Rekonstrukciju 40 m vodoopskrbnog sustava, izgradnju 382 m transportnog sustava otpadnih voda, izgradnju 245 m novog sustava odvodnje te rekonstrukciju 74 m postojećeg sustava odvodnje.
Područje gradova Novi Vinodolski i Crikvenica
Predmet nabave je projektiranje, ishođenje dozvola, izgradnja, dobava i ugradnja opreme, puštanje u pogon, pokusni rad, testovi po dovršetku (testovi prije i pri puštanju u rad), te uklanjanje nedostatka u jamstvenom roku za:
— Projektiranje, izgradnju i probni rad UPOV-a Novi Vinodolski, kapacitete 12.000 ES i postrojenja za sušenje mulja,
— Projektiranje, izgradnju i probni rad UPOV-a Crikvenica, kapacitete 31.500 ES
— Rekonstrukciju 40 m vodoopskrbnog sustava, izgradnju 382 m transportnog sustava otpadnih voda, izgradnju 245 m novog sustava odvodnje te rekonstrukciju 74 m postojećeg sustava odvodnje.
Projekt Sustav odvodnje otpadnih voda – aglomeracije Novi Vinodolski, Crikvenica i Selce
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Gospodarski subjekt je u obvezi dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz poglavlja 21.1.1, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja: - ispunjeni eESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti) za sve gospodarske subjekte u ponudi
Naručitelj će prije donošenja odluke u postupku javne nabave od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente, radi provjere okolnosti navedenih u eESPD-u, osim ako već posjeduje te dokumente
Naručitelj će prihvatiti sljedeće dokumente kao dostatan dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz poglavlja 21.1.1:
— izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana
Sukladno članku 20. stavak 2. Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave ažurirani popratni dokument je svaki dokument u kojem su sadržani podaci važeći, odgovaraju stvarnom činjeničnom stanju u trenutku dostave naručitelju te dokazuju ono što je gospodarski subjekt naveo u eESPDu.
Ekonomska i financijska s.
Gospodarski subjekt mora u postupku javne nabave dokazati da je njegov („opći“) godišnji promet u posljednje tri dostupne financijske godine, ovisno o datumu osnivanja ili početka obavljanja djelatnosti gospodarskog subjekta, ako je informacija o tim prometima dostupna, zajedno jednak ili veći od procijenjene vrijednosti nabave bez PDV-a.
Tehnička i stručna s.
— Popis usluga i radova izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 10 godina koje prethode toj godini. Ponuditelj mora dokazati prethodno iskustvo na način kako je navedeno u tablici iz točke 21.3.1 DON-a,
— Tehnički stručnjaci
Ponuditelj mora dokazati da će za izvršenje ugovora imati na raspolaganju tim sastavljen od tehničkih stručnjaka: Stručnjak 1:Projektant,Stručnjak 2:Tehnolog,Stručnjak3:Inženjer Gradilišta,Stručnjak4: Voditelj puštanja u pogon i pokusnog rada
— Oprema koja udovoljava zahtjevima i kriterijima u tehničkim specifikacijama (Knjiga 3)
33.1 Jamstvo za ozbiljnost ponude
33.2 Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi
33.3 Jamstvo za povrat avansa
33.5 Jamstvo za postizanje jamčenog operativnog troška
33.6 Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Sredstva za financiranje realizacije cijelog Projekta uključivo i radove koji su predmet ovog postupka javne nabave, osiguravaju se temeljem sporazuma o financiranju zaključenim između Europske unije i Republike Hrvatske te Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava i Ugovora o sufinanciranju projekta.
Plaćanje se vrši temeljem ovjerenih privremenih i okončane situacije od strane Naručitelja doznakom na račun Izvođača, Podugovaratelja i članova zajednice Izvođača, kako je primjenjivo.
Naručitelj ne zahtijeva od zajednice gospodarskih subjekata određeni pravni oblik u trenutku dostave ponude. Također Naručitelj od zajednice gospodarskih subjekata neće zahtijevati da ima određeni pravni oblik nakon sklapanja ugovora.
Na području Republike Hrvatske poslove projektiranja i djelatnost građenja mogu obavljati osobe koje su za to registrirane u skladu sa pozitivnim propisima.
Ponuditelj mora voditi računa da u izvršenju ugovora poslove projektanta odnosno inženjera gradilišta u svojstvu odgovorne osobe – osim Stručnjaka 2: Tehnolog i Stručnjaka 4: Voditelj puštanja u pogon i pokusnog rada – trebaju obavljati stručnjaci, koji ispunjavaju uvjete propisane Zakonom o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN 78/15, 118/18, 110/19).
Detaljnije navedeno u točki 52. DON-a.
Odjeljak IV: Postupak
Dubrova 22, Novi Vinodolski HR-51250.
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici Ponuditelja, članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i druge osobe.
Sukladno članku 282. stavak 8. Zakona o javnoj nabavi, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici Ponuditelja.
Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje predati članovima stručnog povjerenstva neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ovlaštenje mora biti potpisano od strane ovlaštene osobe ponuditelja i ovjereno pečatom, ako je primjenjivo, a ukoliko je ovlaštena osoba na otvaranju ponuda, dužna je umjesto ovlaštenja donijeti kopiju rješenja o registraciji / obrtnicu i kopiju identifikacijskog dokumenta te iste predati prisutnim članovima stručnog povjerenstva.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Naručitelj zbog opsežnosti cjelokupne Dokumentacije o nabavi, Knjigu 5 - nije u mogućnosti zbog tehničkih ograničenja objaviti u cijelosti u EOJN RH, stoga upućuje sve zainteresirane gospodarske subjekte da Knjigu 5 - preuzmu sa druge Internet adrese www.vodovod-zrnovnica.hr/dokumentacija/knjiga5.rar
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava.
Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb.
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH (putem sustava e-Žalba). Metoda i način dostavljanja žalbe kao i komunikacije sa DKOM dani su na stranicama EOJN-a putem sljedećeg linka:
https://help.nn.hr/support/solutions/articles/12000039492-elektronička-žalba-od-1-siječnja-2018-
Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti Naručitelju u roku za žalbu.
Žalba se izjavljuje u roku od deset dana, i to od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. Zakona o javnoj nabavi.
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: http://dkom.hr/
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
MG MIND d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
NEVESINJEPUTEVI doo Nevesinje - Svetosavska bb 88280 Nevesinje
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 141A 76000 Brčko Distrikt
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
OKAC d.o.o. Goražde - Ulica Ferida Dizdarevića bb 73000 Goražde
-
07.12.2020
-
24.12.2020
-
20.01.2021
-
02.02.2021
-
22.02.2021
-
05.01.2021
-
12.02.2021