Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.03.2021. 09:16
(HR) Nabavka deset specijaliziranih vozila za sanitetski prijevoz putem operativnog leasinga s ostatkom vrijednosti
Hrvatska-Sisak: Usluge davanja vlastitih nekretnina u najam ili zakup
2021/S 052-131221
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Zavod za hitnu medicinu Sisačko-moslavačke županije
Nacionalni registracijski broj: 72671699332
Poštanska adresa: Ulica 1. svibnja 20
Mjesto: Sisak
NUTS kod: HR028 Sisačko-moslavačka županija
Poštanski broj: 44000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Boba Matijašec
E-pošta: tajnica@zhm-smz.hr
Telefon: +385 530468
Telefaks: +385 530506
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.zhm-smz.hr
Adresa profila kupca: www.zhm-smz.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0009939
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Zdravstvo
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava deset specijaliziranih vozila za sanitetski prijevoz putem operativnog leasinga s ostatkom vrijednosti
Referentni broj: JN-4
II.1.2)Glavna CPV oznaka
70200000 Usluge davanja vlastitih nekretnina u najam ili zakup
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Nabava speijaliziranih vozila za sanitetski prijevoz putem operativnog leasinga s ostatkom vrijednosti.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 800 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
70200000 Usluge davanja vlastitih nekretnina u najam ili zakup
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR028 Sisačko-moslavačka županija
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Ulica 1. svibnja 20, Sisak.
II.2.4)Opis nabave:
Nabava specijaliziranih vozila za sanitetski prijevoz putem operativnog leasinga s ostatkom vrijednosti.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 800 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 60
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
4.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
4.1.1. Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja gore navedenog, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
— ispunjeni ESPD obrazac - Dio IV. Kriteriji za odabir, odjeljak ? za ponuditelja i člana zajednice gospodarskih subjekata.
Sukladno odredbi članka 262. ZJN-a Naručitelj može u bilo kojem trenutku tijekom postupka javne nabave, ako je to potrebno za pravilno provođenje postupka, provjeriti informacije navedene u europskoj jedinstvenoj dokumentaciji o nabavi kod nadležnog tijela za vođenje službene evidencije o tim podacima sukladno posebnom propisu i zatražiti izdavanje potvrde o tome, uvidom u popratne dokumente ili dokaze koje već posjeduje, ili izravnim pristupom elektroničkim sredstvima komunikacije besplatnoj nacionalnoj bazi podataka na hrvatskom jeziku.
Sukladno odredbi članka 262. stavka 2. ZJN-a ako se ne može obaviti provjera ili ishoditi potvrda sukladno navedenom, Naručitelj može zahtijevati od gospodarskog subjekta da u primjerenom roku, ne kraćem od pet (5) dana, dostavi sve ili dio ažuriranih popratnih dokumenta ili dokaza.
Sukladno odredbi članka 263. ZJN-a Javni naručitelj je obvezan prije donošenja odluke u postupku javne nabave velike vrijednosti od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od pet (5) dana, dostavi ažurirane popratne dokumente.
Sukladno odredbi članka 266. ZJN-a sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta dokazuje se:
— izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana ili potvrdom o ovlaštenju ili članstvu u određenoj organizaciji u državi njegova sjedišta.
Sukladno odredbi članka 262. stavka 2. ZJN-a ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju takvi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
U slučaju okvirnih sporazuma – obrazloženje trajanja dužeg od četiri godine:
Priroda predmeta nabave – operativni leasing
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 19/04/2021
Lokalno vrijeme: 13:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 19/04/2021
Lokalno vrijeme: 13:00
Mjesto:
Ulica 1 svibnja 20, Sisak.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
11/03/2021
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
Rijaset Islamske zajednice u BiH Sarajevo - Kovači 36 71000 Sarajevo
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
KONICA MINOLTA POSLOVNA RJEŠENJA BH D.O.O. - ul. Azize Šaćirbegović broj 1 71000 Sarajevo
-
JU Studentski centar Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrne b.b. 71000 Sarajevo
-
UG Obala Art Centar Sarajevo - Hamdije Kreševljakovića 13 71000 Sarajevo
-
NERDA udruženje za razvoj Tuzla - Mihajla i Živka Crnogorčevića br. 5 75000 Tuzla
-
Općina Novi Grad Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 97 71000 Sarajevo
-
MH ERS MP a.d. Trebinje - Stepe Stepanovića bb 89101 Trebinje
-
KJP Centar Skenderija d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija bb 71000 Sarajevo
-
Dom kulture Edhem Mulabdić Maglaj - Ul. Sulejmana Omerovića broj 2 74250 Maglaj
-
EKO MOBIL GROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
SPORTSKO-REKREACIONI CENTAR TEŠANJ - ul. Patriotske lige broj 57 74260 Tešanj