Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 01.07.2017. 10:08
(HR) Nabavka licenci za korištenje Oracle-ovih softverskih proizvoda i usluga
Hrvatska-Zagreb: Programski paketi i informacijski sustavi
2017/S 124-251601
Obavijest o nadmetanju
Roba
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Središnji državni ured za središnju javnu nabavu
17683204722
Ulica Ivana Lučića 6-8
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Ankica Jagnjić
Telefon: +385 14599831
E-pošta: info@sredisnjanabava.hr
Telefaks: +385 14599844
NUTS kod: HR0
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://sredisnjanabava.gov.hr/
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0013108
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Državna ili federalna agencija/ured
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Licence za korištenje Oracle-ovih softverskih proizvoda i usluga.
Referentni broj: 5/2017
II.1.2)Glavna CPV oznaka
48000000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave su:
Grupa 1. Licence i tehnička podrška za korištenje Oracle-ovih softverskih proizvoda;
Grupa 2. Oracle Cloud usluge.
Sukladno DoN-u.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 97 500 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da
Ponude se mogu podnijeti za sve grupe
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 1. Licence i tehnička podrška za korištenje Oracle-ovih softverskih proizvoda
Grupa br.: 1
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
48000000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR0
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Republika Hrvatska.
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 1 – Licence i tehnička podrška za korištenje Oracle-ovih softverskih proizvoda Nabavom licenci za softverske proizvode navedene u Troškovniku Grupe 1. Korisnik stječe pravo trajnoga korištenja softverskih proizvoda za svoje potrebe, sukladno pravilima licenciranja određenim Oracle-ovim licenčnim definicijama i pravilima (OLSAdef)/Oracle-ovom licenčnom metrikom opisanom u LDR dokumentu (License Sys LDRs btwn Oracle and End User Tech) ako pravila nisu u suprotnosti s važećim propisima Republike Hrvatske. Licence za softverske proizvode Korisnik može nabaviti u bilo kojoj godini trajanja sklopljenog okvirnog sporazuma. U ovoj grupi predmeta nabave licence za proizvode i usluge navedene u Troškovniku korisnici nabavljaju za proširenje postojećih informatičkih rješenja, usklađivanje s pravilima licenciranja vlasnika intelektualnih prava za proizvode i usluge koji se nabavljaju ili implementaciju projekata u kojima je prethodno provedena prosudba između više jednakovrijednih proizvoda. Tehničku podršku za proizvode i usluge navedene u Troškovniku u Tablici 1. korisnici nabavljaju vezano za nabavu novih licenci tijekom trajanja okvirnog sporazuma sklopljenog temeljem ovog postupka nabave. Tehničku podršku za proizvode i usluge navedene u Troškovniku u Tablici 2., korisnici nabavljaju za licence koje su u njihovom vlasništvu, nabavljene su prije ovog postupka nabave i za koje postoji neprekinuti slijed tehnološke podrške u skladu s pravilima licenciranja, a koje propisuje vlasnik autorskih prava.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Cijena
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 84 000 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 36
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 2. Oracle Cloud usluge
Grupa br.: 2
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
48000000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR0
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Republika Hrvatska.
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 2. Oracle Cloud usluge Oracle Cloud usluge koje se nabavljaju odnose se na korištenje Oracle proizvoda i usluga navedenih u troškovniku, pružaju se na godišnjoj osnovi.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Cijena
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 13 500 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 36
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Sukladno točki DoN-a 11.2. A.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s nekoliko gospodarskih subjekata
Predviđeni najveći broj sudionika u okvirnom sporazumu: 5
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 01/08/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 01/08/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:
Ulica Ivana Lučića 6 – 8.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
28/06/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
POINT COMPUTERS d.o.o. Sarajevo - ul. Husrefa Redžića broj 8 71000 Sarajevo
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
Iskraemeco Sarajevo d.o.o. - ul. Hifzi Bjelevca br. 13 71210 Ilidža
-
SAP West Balkans d.o.o. Beograd - Omladinskih brigada 88b Airport City 1500 11070 Novi Beograd
-
ODAVIĆ d.o.o. Trebinje - Vojvode Sinđelića S-4 89101 Trebinje
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
Atos IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Pariske komune 22 11070 Novi Beograd