Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.02.2021. 09:16

(HR) Nabavka medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije – sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni

Izvor: Official Journal of the European Union, 19.02.2021.

Hrvatska-Zagreb: Sprave za prijelome, vijci i pločice

2021/S 035-085345

Obavijest o nadmetanju

Roba

Pravna osnova:

Direktiva 2014/24/EU

Odjeljak I: Javni naručitelj

I.1)Naziv i adrese

Službeni naziv: Klinički bolnički centar Zagreb
Nacionalni registracijski broj: 46377257342
Poštanska adresa: Kišpatićeva 12
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Ivana Radlović
E-pošta: ivana.radlovic@kbc-zagreb.hr
Telefon: +385 12368804
Telefaks: +385 12379924
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://www.kbc-zagreb.hr/

I.3)Komunikacija

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0006373

Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

I.4)Vrsta javnog naručitelja

Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava

I.5)Glavna djelatnost

Zdravstvo

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave

II.1.1)Naziv:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije – sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni

 

Referentni broj: 1.1.2.A.19

II.1.2)Glavna CPV oznaka

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.1.3)Vrsta ugovora

Roba

II.1.4)Kratak opis:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 3 166 000.00 HRK

II.1.6)Podaci o grupama

Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da

Ponude se mogu podnijeti za sve grupe

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 6

 

Grupa br.: 1

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 125 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 7

 

Grupa br.: 2

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 8 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

GRUPA PREDMETA NABAVE 7a

 

Grupa br.: 3

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 414 300.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 9

 

Grupa br.: 4

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 125 900.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 12

 

Grupa br.: 5

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 798 200.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 22

 

Grupa br.: 6

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 1 054 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 29

 

Grupa br.: 7

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 61 600.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 31

 

Grupa br.: 8

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 98 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 32

 

Grupa br.: 9

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 3 500.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 33

 

Grupa br.: 10

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 3 500.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 34

 

Grupa br.: 11

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 429 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

 

Grupa predmeta nabave 35

 

Grupa br.: 12

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR041 Grad Zagreb

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %

Cijena - Ponder: 90 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 45 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 17

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja

III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Popis i kratki opis uvjeta:

 

Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.

 

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave

Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma

Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom

IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne

IV.2)Administrativni podaci

IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 26/03/2021

Lokalno vrijeme: 12:00

IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima

IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Hrvatski

IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u mjesecima: 6 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 26/03/2021

Lokalno vrijeme: 12:00

Mjesto:

 

Hotel Rebro, Kišpatićeva 12, Zagreb, mezanin, Soba za sastanke.

 

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ova nabava će se ponavljati.: ne

VI.3)Dodatni podaci:

VI.4)Postupci pravne zaštite

VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr

VI.5)Datum slanja ove obavijesti:

15/02/2021

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: