Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.02.2021. 09:16
(HR) Nabavka medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije – sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni
Hrvatska-Zagreb: Sprave za prijelome, vijci i pločice
2021/S 035-085345
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Klinički bolnički centar Zagreb
Nacionalni registracijski broj: 46377257342
Poštanska adresa: Kišpatićeva 12
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Ivana Radlović
E-pošta: ivana.radlovic@kbc-zagreb.hr
Telefon: +385 12368804
Telefaks: +385 12379924
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://www.kbc-zagreb.hr/
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0006373
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Zdravstvo
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije – sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni
Referentni broj: 1.1.2.A.19
II.1.2)Glavna CPV oznaka
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 166 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da
Ponude se mogu podnijeti za sve grupe
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 6
Grupa br.: 1
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 125 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 7
Grupa br.: 2
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 8 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
GRUPA PREDMETA NABAVE 7a
Grupa br.: 3
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 414 300.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 9
Grupa br.: 4
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 125 900.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 12
Grupa br.: 5
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 798 200.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 22
Grupa br.: 6
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 054 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 29
Grupa br.: 7
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 61 600.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 31
Grupa br.: 8
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 98 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 32
Grupa br.: 9
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 500.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 33
Grupa br.: 10
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 500.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 34
Grupa br.: 11
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 429 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa predmeta nabave 35
Grupa br.: 12
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141770 Sprave za prijelome, vijci i pločice
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Roba se isporučuje u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb, dok se instrumentariji ponuđeni na korištenje isporučuju na Kliniku za ortopediju na lok...
II.2.4)Opis nabave:
Nabava medicinskog potrošnog materijala za potrebe ortopedije i traumatologije - sprave za prijelome, vijci i pločice 1, 2 i višekratni.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 45 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 26/03/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 6 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 26/03/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:
Hotel Rebro, Kišpatićeva 12, Zagreb, mezanin, Soba za sastanke.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
15/02/2021
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
STEPMED d.o.o. Banja Luka - ulica I Krajiškog korpusa broj 136 78000 Banja Luka
-
Mark Medical d.o.o. Sarajevo - ul. Radenka Abazovića br. 5 71000 Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
AKO MED d.o.o. Banja Luka - ulica Dr Mladena Stojanovića broj 43 78000 Banja Luka
-
Osteo - med d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne bb., Poslovni Centar Robot 71000 Sarajevo
-
PIRO-PROMET d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 5 74260 Tešanj
-
ADRIALINE d.o.o. Banja Luka - Ulica Ilije Garašanina bb 78000 Banja Luka
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - E-medIT d.o.o. - ul. Soukbunar broj 5 71000 Sarajevo