Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.03.2021. 09:42
(HR) Nabavka medicinskog raznog sanitetskog potrošnog materijala po grupama predmeta nabavke za potrebe Kliničke bolnice Merkur
Hrvatska-Zagreb: Jednokratni nekemijski medicinski potrošni materijal i hematološki potrošni materijal
2021/S 042-104513
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Klinička bolnica Merkur
Nacionalni registracijski broj: 25883882856
Poštanska adresa: Zajčeva 19
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR050 Grad Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Robert Dragija, dipl. oec.
E-pošta: robert.dragija@kb-merkur.hr
Telefon: +385 12253119
Telefaks: +385 12334009
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.kb-merkur.hr
Adresa profila kupca: www.kb-merkur.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0008063
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Zdravstvo
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava medicinskog raznog sanitetskog potrošnog materijala po grupama predmeta nabave za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Referentni broj: EVV 6 / 2021/KBM
II.1.2)Glavna CPV oznaka
33141000 Jednokratni nekemijski medicinski potrošni materijal i hematološki potrošni materijal
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Nabava medicinskog raznog sanitetskog potrošnog materijala po grupama predmeta nabave za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 528 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da
Ponude se mogu podnijeti za sve grupe
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 1.– razni sanitetski potrošni materijal
Grupa br.: 1
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141000 Jednokratni nekemijski medicinski potrošni materijal i hematološki potrošni materijal
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR050 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, HR-10000 Zagreb, skladište ljekarne.
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 1.– razni sanitetski potrošni materijal
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 001 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 2.– razni sanitetski potrošni materijal
Grupa br.: 2
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141000 Jednokratni nekemijski medicinski potrošni materijal i hematološki potrošni materijal
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR050 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, HR-10000 Zagreb, skladište ljekarne.
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 2.– razni sanitetski potrošni materijal.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 30 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 3.- razni sanitetski potrošni materijal
Grupa br.: 3
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141000 Jednokratni nekemijski medicinski potrošni materijal i hematološki potrošni materijal
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR050 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, HR-10000 Zagreb, skladište ljekarne.
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 3.– razni sanitetski potrošni materijal
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 382 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 4.– razni sanitetski potrošni materijal
Grupa br.: 4
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141000 Jednokratni nekemijski medicinski potrošni materijal i hematološki potrošni materijal
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR050 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, HR-10000 Zagreb, skladište ljekarne.
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 4.– razni sanitetski potrošni materijal
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: rok isporuke / Ponder: 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 470 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 5.– razni sanitetski potrošni materijal
Grupa br.: 5
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141000 Jednokratni nekemijski medicinski potrošni materijal i hematološki potrošni materijal
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR050 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, HR-10000 Zagreb, skladište ljekarne.
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 5.– razni sanitetski potrošni materijal
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 145 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 6.– razni sanitetski potrošni materijal
Grupa br.: 6
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
33141000 Jednokratni nekemijski medicinski potrošni materijal i hematološki potrošni materijal
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR050 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, HR-10000 Zagreb, skladište ljekarne.
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 6.– razni sanitetski potrošni materijal
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 500 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
3.4. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost:
Temeljem članka 257. stavak 1. i 266. Zakona o javnoj nabavi gospodarski subjekt obvezan je dokazati:
1. upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
A dokazuje se izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju takvi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Sukladno prijedlogu ugovora iz dokumentacije o nabavi.
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 30/03/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 30/03/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:
Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, Zagreb, VI. kat ravnateljstvo.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
Nastanak ugovora o javnoj nabavi uvjetovan je suglasnošću Ministarstva zdravstva kao mjerodavnog tijela, te nastaje u trenutku pribavljanja njegove suglasnosti, a sve sukladno članku 307. stavak 4. Zakona.
Temeljem ovog postupka javne nabave, a nakon što Odluka o odabiru postane izvršna, sklopit će se Ugovor o javnoj nabavi robe.
Sukladno Odlukama nadležnih tijela obveznih za bolnicu, ukoliko bude proveden postupak objedinjene nabave za zdravstvene ustanove, Naručitelj zadržava pravo „da sklopljeni ugovor može biti raskinut ranije i to bezuvjetno i bez naknade štete, odnosno da prestaje s danom zaprimanja okvirnog sporazuma od strane nadležnog središnjeg tijela za javnu nabavu određenom odlukom Ministra zdravstva“, ukoliko su na temelju okvirnog sporazuma ugovorene niže cijene u odnosu na postojeće ugovore.
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
25/02/2021
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
STEPMED d.o.o. Banja Luka - ulica I Krajiškog korpusa broj 136 78000 Banja Luka
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
NEODENT d.o.o. Tuzla - ul. Branislava Nušića do br. 4 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
ENA d.o.o. Sarajevo - P.J. Trgovina na veliko br. 1 Sarajevo - Džemala Bijedića 162 71000 Sarajevo
-
PAROCO-B MEDICAL EQUIPMENT d.o.o. Banja Luka - Ulica palih boraca broj 50 a 78000 Banja Luka
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
PHARMA - MAAC d.o.o. Sarajevo - Bačići broj 7 71000 Sarajevo