Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.02.2021. 09:33
(HR) Nabavka specijalnog vozila za sakupljanje i prijevoz komunalnog otpada sa potisnom pločom zapremnine spremnika 17 m3
Hrvatska-Zadar: Vozila za odvoz smeća
2021/S 030-072230
Obavijest o nadmetanju
Roba
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 84923155727
Poštanska adresa: Stjepana Radića 33
Mjesto: Zadar
NUTS kod: HR HRVATSKA
Poštanski broj: 23000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Josip Brkić
E-pošta: nabava@cistoca-zadar.hr
Telefon: +385 23234893
Telefaks: +385 23231831
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.cistoca-zadar.hr
Adresa profila kupca: www.cistoca-zadar.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava specijalnog vozila za sakupljanje i prijevoz komunalnog otpada sa potisnom pločom zapremnine spremnika 17 m3(1 kom)
Predmet nabave obuhvaća nabavu specijalnog vozila za sakupljanje i prijevoz komunalnog otpada sa potisnom pločom zapremnine spremnika 17 m3 (1 kom) za potrebe Društva sukladno tehničkim specifikacijama i ostalim traženim uvjetima naznačenima u Dokumentaciji o nabavi.
Predmet nabave se financira putem financijskog leasinga na razdoblje od 60 mjeseci.
Mjesto isporuke vozila je fco sjedište Naručitelja, Stjepana Radića 33, HR-23000 Zadar.
Predmet nabave obuhvaća nabavu specijalnog vozila za sakupljanje i prijevoz komunalnog otpada sa potisnom pločom zapremnine spremnika 17 m3 (1 kom) za potrebe Društva sukladno tehničkim specifikacijama i ostalim traženim uvjetima naznačenima u Dokumentaciji o nabavi. Predmet nabave se financira putem financijskog leasinga na razdoblje od 60 mjeseci.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Naručitelj od gospodarskog subjekta zahtijeva da dokaže upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt kao preliminarni dokaz u ponudi dostavlja ispunjeni e-ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1) za sve gospodarske subjekte u ponudi (za sebe/članove zajednice gospodarskih subjekata).
Kao dokaz uvjeta sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti iz ove točke, ponuditelj koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu dostavlja izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju takvi dokumenti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.
Kao posebne uvjete za izvršenje ugovora, Naručitelj će od odabranog ponuditelja zahtijevati da odmah po potpisu ugovora dostavi važeće odobrenje za obavljanje poslova leasinga.
Gospodarski subjekt mora dokazati da posjeduje važeće ovlaštenje za obavljanje poslova leasinga izdano od Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga sukladno članku 6. i članku 26. Zakona o leasingu (N.N. 141/13) kako bi ponuditelj mogao pružati usluge u državi njegova poslovnog nastana, odnosno važeće ovlaštenje u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta.
Odjeljak IV: Postupak
Čistoća d.o.o., Zadar, Stjepana Radića 33, HR-23000 Zadar, na katu.
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.
Sukladno članku 282. stavak 8. ZJN-a 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje predati članovima stručnog povjerenstva neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ovlaštenje mora biti potpisano od strane ovlaštene osobe ponuditelja i ovjereno pečatom ako je primjenjivo, a ukoliko je ovlaštena osoba na otvaranju ponuda, dužna je umjesto ovlaštenja donijeti kopiju rješenja o registraciji / obrtnicu te istu predati prisutnim članovima stručnog povjerenstva.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, 10000 Zagreb.
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN-a RH.
Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti Naručitelju u roku za žalbu.
Žalba se izjavljuje u roku od deset (10) dana, i to od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili Dokumentacije o nabavi,
— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
— objave izmjene Dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene Dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene Dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Poštanska adresa: Stjepana Radića 33
Mjesto: Zadar
Poštanski broj: 23000
Država: Hrvatska
E-pošta: nabava@cistoca-zadar.hr
Telefon: +385 23234893
Telefaks: +385 23231831
Internetska adresa: www.cistoca-zadar.hr
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NURRAH VELIKA KLADUŠA d.o.o. - Džemala Bijedića br.100 77230 Velika Kladuša
-
MIPEX-AUTO RS d.o.o. Banja Luka - ulica Miloša Crnjanskog broj 55 78000 Banja Luka
-
DENIX d.o.o. Srebrenik - Novo naselje Polje bb 75350 Srebrenik
-
IPM d.o.o. Tomislavgrad - ul.Bijeloga puta 7 80240 Tomislavgrad
-
WINTEC d.o.o. Sarajevo - ul. Blagovac I broj 192 71320 Vogošća
-
EUROMODUS d.o.o. Laktaši - Svetosavska broj 221 78250 Laktaši
-
LIV-S d.o.o. Visoko - Zanatski centar Sebilj 2, poslovni postor broj A 44 71300 Visoko
-
SV Company d.o.o. Trn, Laktaši - Ulica Obilićeva bb 78252 Laktaši
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
A.D. KOMUNALAC Bijeljina - Miloša Crnjanskog 7 76300 Bijeljina
-
POLE-EXTRA d.o.o. Novi Travnik - Stjepana Radića bb. 72290 Novi Travnik