Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.01.2020. 09:16
(HR) Nabavka sustava za mjerenje fizikalnih svojstava
Hrvatska-Zagreb: Instrumenti za mjerenje
2020/S 012-023307
Obavijest o nadmetanju
Roba
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 77627408491
Poštanska adresa: Bijenička cesta 46
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR041
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Tomislav Ivek
E-pošta: ifs@ifs.hr
Telefon: +385 14698883
Telefaks: +385 14698890
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.ifs.hr
Odjeljak II: Predmet
Sustav za mjerenje fizikalnih svojstava
Predmet nabave je sustav za mjerenje fizikalnih svojstava, sukladno tehničkoj specifikaciji.
Nabava uključuje testiranje svih komponenti na lokaciji proizvođača, isporuku cjelokupnog postava do lokacije Naručitelja, instalaciju, puštanje u rad opreme i provjeru specifikacija, obuku korisnika te servisno održavanje na lokaciji Naručitelja.
Isporuka predmeta nabave vršiti će se na lokaciji Naručitelja, Bijenička cesta 46, Zagreb, HRVATSKA.
Predmet nabave je sustav za mjerenje fizikalnih svojstava, sukladno tehničkoj specifikaciji.Nabava uključuje testiranje svih komponenti na lokaciji proizvođača, isporuku cjelokupnog postava do lokacije Naručitelja, instalaciju, puštanje u rad opreme i provjeru specifikacija, obuku korisnika te servisno održavanje na lokaciji Naručitelja.
Projekt Kriogeni centar Instituta za fiziku (KaCIF), KK.01.1.1.02.0012 financira se iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR)
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Svaki ponuditelj mora u postupku javne nabave dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovna nastana. Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke Dokumentacije, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriterij za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: Upis u strukovni registar, Upis u obrtni registar za sve gospodarske subjekte u ponudi.
Naručitelj za preuzimanje obveza mora imati suglasnost drugog tijela i to Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske sukladno odredbama članka 16. stavka 2. Statuta Instituta za fiziku.
Sukladno čl. 307.st.4. ZJN-a 2016, smatra se da je ugovor o javnoj nabavi sklopljen na dan pribavljanja suglasnosti.
Ugovor o javnoj nabavi biti će potpisan u roku od 30 dana od dana pribave suglasnosti Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske.
Ugovorne strane izvršavat će ugovor o javnoj nabavi u skladu s uvjetima određenima u dokumentaciji o nabavi i odabranom ponudom.
Naručitelj će pozvati odabranog ponuditelja da potpiše ugovor ili mu isti proslijediti na potpis, ovisno o dogovoru.
U slučaju da odabrani ponuditelj ne potpiše ugovor u navedenom roku, naručitelj će smatrati kako je odabrani ponuditelj odbio potpisati ugovor i naplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude temeljem članka 214. stavka 1. točke 1. ZJN-a 2016.
U navedenom slučaju, Naručitelj će pristupiti ponovnom rangiranju ponuda, u skladu s člankom 307. stavkom 7. ZJN-a 2016.
Odjeljak IV: Postupak
Sjedište naručitelja, Bijenička cesta 46, Zagreb, HRVATSKA.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku 10 (deset) dana, i to od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
D-PRO d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Hume broj 11 71000 Sarajevo
-
TGT a.d. Laktaši - Ulica Nikole Pašića broj 28 78250 Laktaši
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
-
KJKP Sarajevogas d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Fadile Odžaković Žute br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
ENKER d.d. Tešanj - Poslovna zona Bukva broj 14 74260 Tešanj
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
IVDAM PROCESS CONTROL d.o.o. Beograd - Koste Abraševića 15 11000 Beograd
-
Iskraemeco Sarajevo d.o.o. - ul. Hifzi Bjelevca br. 13 71210 Ilidža