Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.01.2020. 10:08
(HR) Nabavka usluga čišćenja poslovnih prostora HOPS-A (uključuje i prostorije trafostanica) Grupa 1-usluga čišćenja poslovnih prostora PRP-a Rijeka
Hrvatska-Zagreb: Usluge čišćenja ureda
2020/S 013-027095
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/25/EU
Odjeljak I: Naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Hrvatski operator prijenosnog sustava d.o.o.
Nacionalni registracijski broj: 13148821633
Poštanska adresa: Kupska 4
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Odjel za nabavu
E-pošta: ri-nabava@hops.hr
Telefon: +385 51710782
Telefaks: +385 51271467
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.hops.hr
Adresa profila kupca: www.hops.hr
I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F5-0001773
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.6)Glavna djelatnost
Električna energija
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Usluga čišćenja poslovnih prostora HOPS-A (uključuje i prostorije trafostanica) Grupa 1-usluga čišćenja poslovnih prostora PRP-a Rijeka
Referentni broj: 3001-V-11/20
II.1.2)Glavna CPV oznaka
90919200
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave su Usluge čišćenja poslovnih prostora HOPS-a (uključujući i prostore TS-a) – Grupa 1 - Usluge čišćenja poslovnih objekata Prijenosnog područja Rijeka:
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 7 200 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
90919200
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Poslovni prostori HOPS-a, PrP-a Rijeka (uključuje i TS):
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave su Usluge čišćenja poslovnih prostora HOPS-a (uključujući i prostore TS-a) – Grupa 1 - Usluge čišćenja poslovnih objekata Prijenosnog područja Rijeka:
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Isplata naknade troškova prijevoza na posao i s posla / Ponder: 12 % (12 bodova)
Kriterij kvalitete - Naziv: Isplata naknade za korištenje godišnjeg odmora / Ponder: 4 % (4 boda)
Kriterij kvalitete - Naziv: Isplata božićnice / Ponder: 4 % (4 boda)
Cijena - Ponder: 80 % (80 bodova)
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 7 200 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Procjenjena vrijednost za cjelokupni predmet nabave (svih grupa) na razini društva (HOPS) iznosi 7 200 000,00 HRK. Organizacijska jedinica Prijenosno područje Rijeka provodi postupak samo za Grupu 1 te procijenjena vrijednost nabave za navedenu grupu iznosi 2 200 000,00 HRK.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
3.1.1. Upis u registar
Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Kao preliminarni dokaz iz ove podtočke 3.1.1. u ponudi se dostavlja:
— ispunjeni e-ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: Upis u strukovni registar ili upis u obrtni registar.)
U slučaju da Naručitelj traži provjeru informacija navedenih u e-ESPD obrascu, sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz točke 3.1.1 dokazuje se:
— izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.4)Objektivna pravila i kriteriji za sudjelovanje
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.1.6)Tražena jamstva :
— Jamstvo za ozbiljnost ponude:
— Jamstvo za uredno ispunjenje sporazuma:
III.1.7)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Nije predviđeno plaćanje predujma.
Račune će Naručitelj platiti u roku 60 (slovima: šezdeset) dana uplatom na transakcijski račun odabranog ponuditelja, odnosno podugovaratelja ako mu je dio ugovora dan u podugovor.
Za plaćanje nakon roka od 60 (slovima: šezdeset) dana, odabrani ponuditelj, odnosno podugovaratelj ima pravo obračunati ugovornu stopu zatezne kamate u iznosu od 6 % godišnje za razdoblje od 61.-og dana.
III.1.8)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
Naručitelj ne zahtijeva od zajednice gospodarskih subjekata određeni pravni oblik u trenutku dostave ponude, ali može zahtijevati da ima određeni pravni oblik nakon sklapanja ugovora u mjeri u kojoj je to nužno za uredno izvršenje te Narudžbenice.
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Naručitelj će sklopiti Okvirni sporazum s odabranim Ponuditeljem nakon što Odluka o odabiru postane izvršna.
Okvirni sporazum stupa na snagu potpisom odabranog Ponuditelja i Naručitelja. Ako su datumi potpisa Okvirnog sporazuma različiti, smatra se da Okvirni sporazum stupa na snagu danom kasnijeg potpisa.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 19/02/2020
Lokalno vrijeme: 09:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 19/02/2020
Lokalno vrijeme: 09:00
Mjesto:
Marinčićeva 3, Poslovna zgrada HOPS, PrP Rijeka, HR-51211 Matulji, HRVATSKA.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Žalba se izjavljuje u roku od 10 (slovima: deset) dana, i to od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
15/01/2020
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SM 99 d.o.o. Kotor Varoš - Naselje Slatina bb 78220 Kotor Varoš
-
MAJORDOMO d.o.o. - ul. Milinkladska br. 31 71000 Novo Sarajevo
-
Interming d.o.o. Sarajevo - Ferde Hauptmana 7 71000 Sarajevo
-
SJAJ-S d.o.o. Kakanj - Ul. Selima ef. Merdanovića 135 72240 Kakanj
-
KRISTAL d.o.o. SARAJEVO - ul. Džemala Bijedića br. 135 71000 Sarajevo
-
MANECO d.o.o. Kakanj - Ul. Almira Hasagića broj 9 72240 Kakanj
-
Master clean s.z.u.r. Prnjavor - Novaka Pivaševića 48 78430 Prnjavor
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Mont gradnja d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Branka Šimića br. 2b 71000 Sarajevo