Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 18.12.2019. 09:35

(HR) Nabavka usluga nadzora nad izvođenjem radova u okviru EU sufinanciranog Projekta Integralnog sustava vodoopskrbe i odvodnje Cetinske Krajine - Aglomeracije Trilj, Otok i Dicmo

Izvor: Official Journal of the European Union, 18.12.2019.

Hrvatska-Sinj: Usluge nadzora gradilišta

2019/S 244-601558

Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava

Usluge

Pravna osnova:


Direktiva 2014/25/EU

Odjeljak I: Naručitelj

I.1)Naziv i adrese

Službeni naziv: Vodovod i odvodnja Cetinske krajine d.o.o.
Nacionalni registracijski broj: 81685682389
Poštanska adresa: Ulica 126.Brigade Hrvatske vojske 13
Mjesto: Sinj
NUTS kod: HR035

Poštanski broj: 21230
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Ivan Bugarin, dipl. ing. elek.
E-pošta: tajnica@viock.hr
Telefon: +385 21668154
Telefaks: +385 21821345

Internetska(-e) adresa(-e): 

Glavna adresa: http://www.viock.hr/

Adresa profila kupca: http://www.viock.hr/

I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi

I.3)Komunikacija

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F5-0049169

Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

I.6)Glavna djelatnost

Vodoopskrba

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave

II.1.1)Naziv:

Usluge nadzora nad izvođenjem radova u okviru EU sufinanciranog „Projekta Integralnog sustava vodoopskrbe i odvodnje Cetinske Krajine - Aglomeracije Trilj, Otok i Dicmo“

Referentni broj: 5/2019 n.v.v.

II.1.2)Glavna CPV oznaka

71521000

II.1.3)Vrsta ugovora

Usluge

II.1.4)Kratak opis:

Predmet nabave su usluge nadzora nad izvođenjem radova u okviru EU sufinanciranog „Projekta Integralnog sustava vodoopskrbe i odvodnje Cetinske Krajine - Aglomeracije Trilj, Otok i Dicmo”.

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 5 191 000.00 HRK

II.1.6)Podaci o grupama

Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

71310000

71247000

71356100

71520000

71248000

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR035

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja: 

Mjesto izvršenja ugovora je na području aglomeracija Trilj, Otok i Dicmo. Obuhvaćena naselja se nalaze na području Grada Trilja i Općina Otok i Dicmo u Splitsko-dalmatinskoj županiji, Republika Hrva

II.2.4)Opis nabave:

Predmet nabave su usluge nadzora nad izvođenjem radova u okviru EU sufinanciranog „Projekta Integralnog sustava vodoopskrbe i odvodnje Cetinske Krajine - AAglomeracije Trilj, Otok i Dicmo“.

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Profesionalno iskustvo Stručnjaka 1: Voditelj tima (glavni nadzorni inženjer) / Ponder: 15 bodova

Kriterij kvalitete - Naziv: Profesionalno iskustvo Stručnjaka 2: Građevinski nadzorni inženjer za građevinske radove (ugovor crvena knjiga) / Ponder: 10 bodova

Kriterij kvalitete - Naziv: Profesionalno iskustvo Stručnjaka 3: Građevinski nadzorni inženjer za građevinske radove (ugovor žuta knjiga) / Ponder: 10 bodova

Kriterij kvalitete - Naziv: Profesionalno iskustvo Stručnjaka 4: Tehnološki nadzorni inženjer za nadzor nad projektiranjem i gradnjom uređaja za pročišćavanje otpadnih voda / Ponder: 10 bodova

Cijena - Ponder: 55 bodova

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 5 191 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 33

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da

Broj ili uputa na projekt: 

Fond;Kohezijski fond;Program;OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.;Zaštita okoliša i;održivost;resursa

II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja

III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Popis i kratki opis uvjeta: 

Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.1.4)Objektivna pravila i kriteriji za sudjelovanje

III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima

III.1.6)Tražena jamstva :

Jamstvo za ozbiljnost ponude i jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.

III.1.7)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

Sredstva za financiranje realizacije cijelog Projekta uključivo i usluge upravljanja projektom, osiguravaju se temeljem sporazuma o financiranju zaključenim između Europske unije i Republike Hrvatske.

Plaćanje obavljenih usluga će se vršiti temeljem ovjerenih privremenih i okončane situacije od strane naručitelja doznakom na račun izvršitelja, podugovaratelja i članova zajednice gospodarskih subjekata, kako je primjenjivo.

III.1.8)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:

Zajednica gospodarskih subjekata, u slučaju da njena ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, dužna je 10 dana od izvršnosti odluke o odabiru, Naručitelju dostaviti dokument o pravnom obliku ustrojstva zajednice (npr. međusobni sporazum gospodarskih subjekata, ugovor o poslovnoj suradnji ili slično). Navedeni akt moraju potpisati i ovjeriti svi gospodarski subjekti koji čine Zajednicu.

III.2)Uvjeti povezani s ugovorom

III.2.1)Podaci o određenoj struci

III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:

Ugovor je dio Dokumentacije o nabavi i to Knjiga 2.

III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave

IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga

IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi

IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne

IV.2)Administrativni podaci

IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom

IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 16/01/2020

Lokalno vrijeme: 13:00

IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima

IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Hrvatski

IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 16/01/2020

Lokalno vrijeme: 13:00

Mjesto: 

U prostorijama Vodovoda i odvodnje Cetinske krajine d.o.o., 126. Brigade Hrvatske vojske 13, HR-21230 Sinj, HRVATSKA.

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja: 

Ivan Bugarin

Ivanka Putnik

Nedjeljko Kegalj

Ovlašteni su i dužni izvršiti:

— pripremiti poziv na nadmetanje i dokumentaciju za nadmetanje,

— davati pojašnjenja na upite u svezi poziva na nadmetanje i/ili Dokumentacije za nadmetanje,

— po potrebi donijeti izmjene poziva na nadmetanje i/ili Dokumentacije za nadmetanje,

— provesti javno otvaranje ponuda i sačiniti Zapisnik o javnom otvaranju ponuda,

— provesti pregled i ocjenu ponuda s prijedlogom odgovornoj osobi o donošenju odluke o odabiru ili odluke o poništenju postupka i sačiniti Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda,

— u slučaju pokretanja žalbenog postupka, sačiniti nacrt odgovora na žalbu žalitelja.

A sve sukladno Zakonu o javnoj nabavi i podzakonskim propisima

Ivana Marinović Brničević,

Bojan Bošnjak

Jimojah Ajibola Akinyemi,

Marko Varvodić,

Mišo Mioč,

Provesti će pregled i ocjenu ponuda s prijedlogom odgovornoj osobi o donošenju odluke o odabiru ili odluke o poništenju postupka i sačiniti Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda.

Javno otvaranje ponuda započet će dana 16.1.2019. godine u 13:00 sati, u prostorijama Vodovoda i odvodnje Cetinske krajine d.o.o., 126. Brigade Hrvatske vojske 13, HR-21230 Sinj, HRVATSKA. Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge zainteresirane osobe.

Sukladno članku 282. stavak 8. ZJN-a 2016 pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo članovi Stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.

Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje za sudjelovanje na javnom otvaranju ponuda predati članovima Stručnog povjerenstva za javnu nabavu neposredno prije javnog otvaranja ponuda.

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ova nabava će se ponavljati.: ne

VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada

VI.3)Dodatni podaci:

VI.4)Postupci pravne zaštite

VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933

Internetska adresa: www.dkom.hr

VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja

VI.4.3)Postupak pravne zaštite

Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite: 

Žalba se izjavljuje, sukladno čl. 406. Zakona, u roku 10 dana od dana:

— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,

— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,

— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,

— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,

— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno prethodno navedenim odredbama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.

VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite

Službeni naziv: Vodovod i odvodnja Cetinske krajine d.o.o.
Poštanska adresa: 126. Brigade Hrvatske vojske 13
Mjesto: Sinj
Poštanski broj: 21230
Država: Hrvatska
E-pošta: tajnica@viock.hr
Telefon: +385 21668154
Telefaks: +385 21821345

Internetska adresa: http://www.viock.hr/

VI.5)Datum slanja ove obavijesti:

15/12/2019

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: