Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.06.2017. 13:19
(HR) Nabavka usluga održavanja i dodatnog razvoja sustava iCROSS za potrebe pisarnice
Hrvatska-Zagreb: Usluge održavanja sustava
2017/S 122-247242
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Odjeljak I: Javni naručitelj
18683136487
A. von Humboldta 4a
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: 1. Marijana Semulić; 2. Jasminka Gregurović; 3. Divor Martinić; 4. Andrijana Antolković; 5. Vesna Starčević; 6. Marina Rudman
Telefon: +385 16211219/+385 16211413/+385 16211286/+385 16211412/+385 16211311/+385 16211489
E-pošta: javna.nabav@carina.hr
Telefaks: +385 16211002
NUTS kod: HR041
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://carina.gov.hr/
Odjeljak II: Predmet
Usluga održavanja i dodatnog razvoja sustava iCROSS za potrebe pisarnice.
Informacijski sustav iCROSS je centralni sustav u koji Carinska uprava evidentira sve relevantne podatke i prati kompletan životni ciklus predmeta (spisa) i dokumenata (akata) koji su predmet uredskog poslovanja.
Osim podrške za procese elektroničkog i uredskog poslovanja, za potrebe Carinske uprave informacijski sustav nadograđen je nizom podsustava i modula i to su podsustav za masovnu digitalizaciju (skeniranje) dokumenata, podsustav za upravljanje elektroničkim dokumentima (DMS), podsustav za upravljanje tijekom poslovnih procesa, e-servis za prijavu i obračun posebnog poreza na motorna vozila, modul za elektroničko urudžbiranje ePošte (MS Outlook plugin), modul za distribuciju platnih listi i IP obrazaca službenicima Carinske uprave putem elektroničke pošte.
Lokacija za izvršenje usluge je Zagreb, Alexandera von Humboldta 4a.
Informacijski sustav iCROSS je centralni sustav u koji Carinska uprava evidentira sve relevantne podatke i prati kompletan životni ciklus predmeta (spisa) i dokumenata (akata) koji su predmet uredskog poslovanja. Osim podrške za procese elektroničkog i uredskog poslovanja, za potrebe Carinske uprave informacijski sustav nadograđen je nizom podsustava i modula i to su podsustav za masovnu digitalizaciju (skeniranje) dokumenata, podsustav za upravljanje elektroničkim dokumentima (DMS), podsustav za upravljanje tijekom poslovnih procesa, e-servis za prijavu i obračun posebnog poreza na motorna vozila, modul za elektroničko urudžbiranje ePošte (MS Outlook plugin), modul za distribuciju platnih listi i IP obrazaca službenicima Carinske uprave putem elektroničke pošte.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
1. Sukladno točki 3.3.1. Dokumentacije o nabavi.
Odjeljak IV: Postupak
Ministarstvo financija, Carinska uprava, Središnji ured, Alexandera Von Humboldta 4a, HR-10000 Zagreb, 1. kat, dvorana 101.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku 10 dana od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi;
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka;
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda;
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CORE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2 71000 Sarajevo
-
OCEAN d.o.o. Travnik - Poslovnica Sarajevo - Logavina 20 71000 Sarajevo
-
Servisinženjering IMP d.o.o. Beograd - Volgina 15 1100 Beograd
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
Comp-2000 d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića br.9 71000 Sarajevo
-
Iskraemeco Sarajevo d.o.o. - ul. Hifzi Bjelevca br. 13 71210 Ilidža
-
e-Line d.o.o. Sarajevo - ul. Dejzina Bikića broj 4B 71000 Sarajevo
-
ORKA d.o.o. - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 6 71000 Stari Grad
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
KATARINA d.o.o. Mostar - ul. Dr. Ante Starčevića 48 88000 Mostar