Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.12.2019. 11:29
(HR) Nabavka usluga održavanja sustava tehničke zaštite
Hrvatska-Zagreb: Usluge na području sigurnosti
2019/S 248-616771
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/25/EU
Odjeljak I: Naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: HP - Hrvatska pošta d.d.
Nacionalni registracijski broj: 87311810356
Poštanska adresa: Jurišićeva 13
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: info.javnanabava@posta.hr
Telefon: +385 14981079
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.posta.hr
I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F5-0050063
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.6)Glavna djelatnost
Poštanske usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Usluge održavanja sustava tehničke zaštite
Referentni broj: 02.02.04.
II.1.2)Glavna CPV oznaka
79710000
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave su usluge održavanja sustava tehničke zaštite što obuhvaća održavanje sustava videonadzora i protuprovalno-protuprepadnih sustava instaliranih u poštanskim uredima i drugim objektima Naručitelja, te isporuku rezervnih dijelova i opreme, sukladno opisu, opsegu i količinama određenim u Opisu predmeta nabave u dijelu F. Minimalne tehničke karakteristike opreme u dijelu G. i Troškovniku iz priloga Dokumentacije o nabavi.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 6 400 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
79710000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Mjesta pružanja usluga održavanja sustava tehničke zaštite, odnosno mjesto izvršenja ugovora, su poštanski uredi/objekti Naručitelja na području cjelokupnog teritorija Republike Hrvatske, sukladno t
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave su usluge održavanja sustava tehničke zaštite što obuhvaća održavanje sustava videonadzora i protuprovalno-protuprepadnih sustava instaliranih u poštanskim uredima i drugim objektima Naručitelja, te isporuku rezervnih dijelova i opreme, sukladno opisu, opsegu i količinama određenim u Opisu predmeta nabave u dijelu F. Minimalne tehničke karakteristike opreme u dijelu G. i Troškovniku iz priloga Dokumentacije o nabavi.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok na rezervne dijelove i opremu / Ponder: 10 %
Cijena - Ponder: 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 6 400 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
A. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Kao dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti Naručitelj će prihvatiti:
— Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1).
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.4)Objektivna pravila i kriteriji za sudjelovanje
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.1.6)Tražena jamstva :
(1) Jamstvo za ozbiljnost ponude određeno je točkom 23. Dokumentacije o nabavi,
(2) Jamstvo za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma (odnosi se na odabranog ponuditelja) određeno je točkom 32.B.,
(3) Jamstvo o osiguranju od rizika odgovornosti iz obavljanja zaštitarske djelatnosti (odnosi se na odabranog ponuditelja) određeno je točkom 32.C. Dokumentacije o nabavi.
III.1.7)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Rok, način i uvjeti plaćanja određeni su točkom 28. Dokumentacije o nabavi.
III.1.8)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 27/01/2020
Lokalno vrijeme: 13:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 25/06/2020
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 27/01/2020
Lokalno vrijeme: 13:00
Mjesto:
HP – Hrvatska pošta d.d., Jurišićeva 13, III. kat, soba 317, Zagreb, HRVATSKA.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
20/12/2019
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
PERAN SECURITY SYSTEMS Agencija d.o.o. Sarajevo U LIKVIDACIJI - ul. Pijačna broj 8 71210 Ilidža
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
AGENCIJA KAMIR d.o.o. Široki Brijeg - Obilazna cesta 23 88220 Široki Brijeg
-
ARCUS d.o.o. Sarajevo - Ul. Bulevar Meše Selimovića br. 81A 71000 Sarajevo
-
NOVA GAMA d.o.o. - Agencija za zaštitu - ul. Bulevar Meše Selimovića br. 16 71000 Novi Grad
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
GEOFON a.d. Teslić - ul. Aleksandra Rajkovića bb 74272 Teslić
-
KUW-ING d.o.o. Kalesija, u likvidaciji - Dubnica bb 75260 Kalesija
-
BRAĆA KARIĆ Zenica, d.o.o. - Ul. Zmaja od Bosne bb (Poslovna zona 1) 72000 Zenica