Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 02.10.2020. 09:47

(HR) Nabavka usluga prikupljanja miješanog komunalnog otpada i sakupljanje biorazgradivog komunalnog otpada, za djelatnosti gospodarenja otpadom

Izvor: Official Journal of the European Union, 02.10.2020.

Hrvatska-Sveta Nedelja: Usluge u vezi s otpacima i otpadom

2020/S 192-464907

Obavijest o koncesiji

Usluge

Pravna osnova:
Direktiva 2014/23/EU

Odjeljak I: Javni naručitelj/naručitelj

I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Grad Sveta Nedelja
Nacionalni registracijski broj: 24436052952
Poštanska adresa: Trg Ante Starčevića 5
Mjesto: Sveta Nedelja
NUTS kod: HR04 Kontinentalna Hrvatska
Poštanski broj: 10431
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Martina Fabijan
E-pošta: martina.fabijan@grad-svetanedelja.hr
Telefon: +385 13335444
Telefaks: +385 13335444

Internetska(-e) adresa(-e):

Glavna adresa: www.grad-svetanedelja.hr

Adresa profila kupca: www.grad-svetanedelja.hr

I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+024-0034791
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Prijave ili, prema potrebi, ponude moraju se podnijeti na prethodno navedenu adresu
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Regionalno ili lokalno tijelo
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:

 

Predmet koncesije je prikupljanje miješanog komunalnog otpada i sakupljanje biorazgradivog komunalnog otpada, za djelatnosti gospodarenja otpadom

 

Referentni broj: K1-VV-20
II.1.2)Glavna CPV oznaka
90500000 Usluge u vezi s otpacima i otpadom
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:

 

Predmet koncesije je pružanje javne usluge i usluge povezane s javnom uslugom, i to prikupljanje miješanog komunalnog otpada i sakupljanje biorazgradivog komunalnog otpada te odvojeno sakupljanje komunalnog otpada putem spremnika na javnim površinama i kod korisnika usluge, putem reciklažnog dvorišta, putem mobilnog reciklažnog dvorišta i odvojeno prikupljanje krupnog (glomaznog) otpada.

 

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 93 692 243.50 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ova koncesija podijeljena je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR04 Kontinentalna Hrvatska
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Područje obavljanja djelatnosti su sva naselja Grada Svete Nedelje kao jedno koncesijsko područje.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Javna usluga prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada podrazumijevaprikupljanje tog otpada na području Grada Svete Nedelje putem spremnika od pojedinih korisnika i prijevoz i zbrinjavanje tog otpadate upravljanje reciklažnim dvorištem.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Koncesija je dodijeljena na temelju kriterija opisanih u nastavku:
  • Kriterij: Cijena obvezne minimalne javne usluge za korisnike koji kompostiranju biootpad u vlastitom kućanstvu za kategoriju kućanstvo za volumen spremnika 120 litara - 50 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 93 692 243.50 HRK
II.2.7)Trajanje koncesije
Trajanje u mjesecima: 120
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratak opis uvjeta, naznaka potrebnih podataka i dokumenata:

 

Popis i kratki opis uvjeta, naznaka potrebnih podataka i dokumenta:

1. izvadak iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili ako se u državi poslovnog nastana ponuditelja, odnosno državi čiji je osoba državljanin, ne izdaju navedeni dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavomdavatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika, ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana ponuditelja, odnosno državi čiji je osoba državljanin,

2. izvadak iz sudskog registra ili potvrdu trgovačkog suda ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta,

3. potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta,

4. ovlaštenje / Važeća Dozvola za sakupljanje otpada postupkom sakupljanja otpada, sukladno članku 84. Zakona o održivom gospodarenju otpadom i članku 4., te članku 24. Pravilnika o gospodarenju otpadom (Narodne novine br. 117/2017)5.Ovlaštenje/ Važeća Potvrda Ministarstva zaštite okoliša i prirode o upisu ponuditelja u Očevidnik prijevoznika otpada,sukladno članku 110. Zakona o održivom gospodarenju otpadom i članku 4., te članku 24. Pravilnika o gospodarenju otpadom (Narodne novine br. 117/2017), za Gospodarski subjekt, za prijevoz komunalnog otpada.

 

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim koncesijama
III.2)Uvjeti povezani s koncesijom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
Izvršenje usluge rezervirano je za određenu struku
III.2.2)Uvjeti izvršenja koncesije:
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršavanje koncesije

Odjeljak IV: Postupak

IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za podnošenje zahtjeva ili zaprimanje ponuda
Datum: 02/11/2020
Lokalno vrijeme: 09:30
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:

 

Vrsta postupka: Otvoreni prema DON-u.

 

VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933

Internetska adresa: http://www.dkom.hr

VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
29/09/2020

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: