Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.03.2021. 10:01
(izmjena aukcije) Nabavka desktop računara, laptopa i skenera
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
172-1-1-26-8-22/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 172-1-1-26-3-16/21
Datum objave obavještenja 12.2.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv VISOKO SUDSKO I TUŽILAČKO VIJEĆE BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200947700000
Kontakt osoba Asmir Salihagić
Adresa Kraljice Jelene 88
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 707-500
Faks (033) 707-550
Elektronska pošta vstvbih@pravosudje.ba
Internet adresa www.vstv.pravosudje.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. briše se.
Odjeljak IV 7. briše se.
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto Kraljice Jelene br. 88, 71000 Sarajevo
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 3 (VII).
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b-1.).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 - Desktop računari
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka dva tipa računara (TIP I i TIP II), u skladu sa tehničkim specifikacijama, koje su sastavni dio tenderske
dokumentacije
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30213000-5 Personalni kompjuteri
III Ukupna količina ili obim ugovora
19 komada Desktop računara TIP I i 108 komada Desktop računara TIP II
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
209000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor stupa na snagu danom obostranog potpisivanja, a period trajanja je 60 dana, unutar kojeg je ponuđač dužan
uspješno i potpuno isporučiti desktop računare na adresu VSTV BiH i institucija navedenih u Distribucijskoj listi - Računari TIP
II.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ponuđač je dužan 19 komada Desktop računara TIP I isporučiti na adresu VSTV BiH, Kraljice Jelene 88, 71000 Sarajevo, a 108
komada Desktop računara TIP II isporučiti na lokacije navedene u prilogu "Distribucijska lista - Računari TIP II", koja je
sastavni dio tenderske dokumentacije.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:30
X Dodatne informacije
Tehnička specifikacija za desktop računare TIP I i tehnička specifikacija TIP II su sastavni dio tenderske dokumentacije.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 - Laptopi
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka dva tipa latpopa (Laptop Tip I i Laptop Tip II), u skladu sa tehničkom specifikacijom, a koja je u sastavni dio
tenderske dokumentacije.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30213100-6 Laptopi
III Ukupna količina ili obim ugovora
4 komada Laptopa Tip I i 2 komada Laptopa Tip II.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
14000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor stupa na snagu danom obostranog postpisivanja, a period trajanja je 60 dana, unutar kojeg perioda je ponuđač
dužan uspješno i potpuno isporučiti laptope na adresu VSTV BiH.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ponuđač je dužan laptope isporučiti na adresu VSTV BiH, Kraljice Jelene 88, 71000 Sarajevo.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:30
X Dodatne informacije
Tehnička specifikacija za laptope Tip I i Tip II je sastavni dio tenderske dokumentacije.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3 - Skeneri
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka dva tipa skenera (TIP I i TIP II), a u skladu sa tehničkom specifikacijom, koja je sastavni dio tenderske
dokumentacije.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30216110-0 Skeneri za kompjutere
III Ukupna količina ili obim ugovora
3 komada Skenera TIP I i 16 komada Skenera TIP II
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
56000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor stupa na snagu danom obostranog potpisivanja, a period trajanja je 60 dana, unutar kojeg je ponuđač dužan
uspješno i potpuno isporučiti skenere na adresu VSTV BiH.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ponuđač je dužan skenere isporučiti na adresu VSTV BiH, Kraljice Jelene 88, 71000 Sarajevo.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 29.03.2021. 11:30
X Dodatne informacije
Tehnička specifikacija za skenere TIP I i TIP II je sastavni dio tenderske dokumentacije.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name High Judical and Prosecutorial Council of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200947700000
Contact person Asmir Salihagić
Address Kraljice Jelene 88
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telephone (033) 707-500
Fax number (033) 707-550
Email address vstvbih@pravosudje.ba
Website address www.vstv.pravosudje.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Public procurement of Personal Computers, Portable Computers and Scanners for computer use
II 1.b. Description of the object of the contract
The subject of the public procurement is described in the tender documentation
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 30000000-9 | Office and computing machinery, equipment and supplies except furniture and software packages |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
127 Personal Computers, 6 Portable Computers and 19 Scanners for computer use
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b-1. Obtainable until
Lot number | Name | Date |
---|---|---|
1 | LOT 1 - Desktop računari 1 | 15.03.2021. |
2 | LOT 2 - Laptopi 1 | 15.03.2021. |
3 | LOT 3 - Skeneri 1 | 15.03.2021. |
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4.a. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Lot number | Name | Date and time |
---|---|---|
1 | LOT 1 - Desktop računari 2 | 29.03.2021. 11:00 |
2 | LOT 2 - Laptopi 2 | 29.03.2021. 11:00 |
3 | LOT 3 - Skeneri 2 | 29.03.2021. 11:00 |
Address and place | Kraljice Jelene number 88, 71000 Sarajevo, Bosnia and Herzegovina |
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka