Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.02.2021. 09:30
(izmjena aukcije) Nabavka kancelarijskog materijala
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1177-7-1-15-8-30/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 1177-7-1-15-3-26/21
Datum objave obavještenja 10.2.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP"SARAJEVO-ŠUME"D.O.O.
IDB/JIB 4200630090001
Kontakt osoba Račić Nedim
Adresa Maršala Tita 7/2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 219-172
Faks (033) 219-172
Elektronska pošta info@sarajevo-sume.ba
Internet adresa www.sarajevo-sume.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
5.3.2021.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 05.03.2021. 11:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto Ul. Maršala Tita br.7/II, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 05.03.2021. 12:00
Odjeljak V ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE dodaje se i glasi:
Objavljena je Izmjenjena Tenderska dokumentacija
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 1. Papir, potrošni material i oprema
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 1. Papir, potrošni material i oprema
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30190000-7 | Razna kancelarijska oprema i potrepštine |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
13780,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od dana zaključenja do 31.12.2021 godine.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fcco Direkcija Ugovornog organa i fcco Centralni magacin Hadžići.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 05.03.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 2. Knjige, obrasci i štampani materijal
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 2. Knjige, obrasci i štampani materijal
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30190000-7 | Razna kancelarijska oprema i potrepštine |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
19040,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od dana zaključenja do 31.12.2021 godine.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fcco Direkcija Ugovornog organa i fcco Centralni magacin Hadžići.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.03.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 05.03.2021. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
JP NIO Službeni list BiH Sarajevo - Džemala Bijedića 39 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
JU SLUŽBENI GLASNIK REPUBLIKE SRPSKE Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
10.02.2021