Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.01.2020. 10:37
(izmjena aukcije) Nabavka softverskih licenci i web hosting usluga
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
3010-1-1-424-8-21/20
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 3010-1-1-424-3-57/19
Datum objave obavještenja 31.12.2019.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv AGENCIJA ZA BANKARSTVO FBIH
IDB/JIB 4200558120006
Kontakt osoba Nermin Kutlovac
Adresa Zmaja od Bosne 47b
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 721-401
Faks (033) 668-811
Elektronska pošta javne.nabavke@fba.ba
Internet adresa www.fba.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak III 7. mijenja se i glasi:
3.4 Tehnička i profesionalna sposobnost – članovi 48. i 49. Zakona
Uslovi:
a) da ponuđač ima uredno izvršen najmanje jedan ili više ugovora u posljednjoj poslovnoj godini (2019. godina) ili od
datuma registracije, odnosno početka poslovanja ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo s radom prije manje od jedne
godine, čiji je predmet isti ili sličan kao što je predmet javne nabavke, čija je zbirna vrijednost, jednaka ili veća od
procijenjene vrijednosti javne nabavke pojedinog lota;
Dokazi:
- podaci o izvršenom ugovoru koji sačinjava sam ponuđač, na svom poslovnom papiru/memorandumu;
- potvrda koju daje druga ugovorna strana o realizaciji ugovora. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga
ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršenim
ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda osigura;
- potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke:
a) naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata;
b) predmet ugovora;
c) vrijednost ugovora;
d) vrijeme i mjesto izvršenja ugovora;
e) navode o uredno izvršenim ugovorima
3.5 Tehnička i profesionalna sposobnost – član 50. Zakona – LOT 2
Uslovi:
a) da ponuđač ima uredno izvršen najmanje jedan ili više ugovora u posljednjoj (2019.) godini ili od datuma
registracije, odnosno početka poslovanja ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo s radom prije manje od 1 (jedne)
godine, čiji je predmet isti ili sličan kao što je predmet nabavke, čija je zbirna vrijednost, najmanje, jednaka ili veća od
procijenjene vrijednosti nabavke, odnosno procijenjene vrijednosti pojedinog lota.
Dokazi:
- podaci o izvršenom ugovoru koji sačinjava sam ponuđač, na svom poslovnom papiru/memorandumu;
- potvrda koju daje druga ugovorna strana o realizaciji ugovora. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga
ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršenim
ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda osigura;
- potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke:
• naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata;
• predmet ugovora;
• vrijednost ugovora;
• vrijeme i mjesto izvršenja ugovora;
• navode o uredno izvršenim ugovorima.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
POINT COMPUTERS d.o.o. Sarajevo - ul. Husrefa Redžića broj 8 71000 Sarajevo
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
Iskraemeco Sarajevo d.o.o. - ul. Hifzi Bjelevca br. 13 71210 Ilidža
-
SAP West Balkans d.o.o. Beograd - Omladinskih brigada 88b Airport City 1500 11070 Novi Beograd
-
ODAVIĆ d.o.o. Trebinje - Vojvode Sinđelića S-4 89101 Trebinje
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
Atos IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Pariske komune 22 11070 Novi Beograd