Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.02.2021. 11:18
(izmjena aukcije) Nabavka specijalnih hemijskih sredstava i pribora za dezinfekciju i održavanje higijene
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
775-1-1-24-8-28/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 775-1-1-24-3-22/21
Datum objave obavještenja 2.2.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KANTONALNO JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE POKOP D.O.O.
IDB/JIB 4200119040004
Kontakt osoba Amar Helać
Adresa Mula Mustafe Bašeskije 38
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Stari Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 535-170
Faks (033) 535-164
Elektronska pošta kjkp_pokop@bih.net.ba
Internet adresa www.pokop.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
3.3.2021.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 10.03.2021. 10:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto Mula Mustafe Bašeskije 38, Sarajevo
Datum i vrijeme 10.03.2021. 10:30
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 Nabavka hemijskih sredstava i pribora za održavanje higijene
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka hemijskih sredstava i pribora za održavanje higijene
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 24000000-4 Hemijski proizvodi
Dodatni predmet(i) 39830000-9 Proizvodi za čišćenje
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
20000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Centralno skladište KJKP Pokop d.o.o. Sarajevo, Vlakovo bb
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 03.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.03.2021. 10:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 Nabavka specijalnih hemijskih sredstava i pribora za dezinfekciju
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka specijalnih hemijskih sredstava i pribora za dezinfekciju
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 24000000-4 Hemijski proizvodi
Dodatni predmet(i) 39830000-9 Proizvodi za čišćenje
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
20000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Centralno skladište KJKP Pokop d.o.o. Sarajevo, Vlakovo bb
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 03.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.03.2021. 10:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
TUŠ-TRADE d.o.o. Bihać- u stečaju - Plješevička br.157 77101 Bihać
-
GRANINI d.o.o. Modriča- u stečaju - Riste Mikičića bb 74480 Modriča
-
MANGO Slađana Patljak s.p. Modriča - Dositeja Obradovića 5B, Modriča, Modriča 74480 Modriča
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
HEMING-HERCEGOVINA d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 56 89245 Gacko
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
Nivex d.o.o. Sarajevo, likvidiran - Radnička 70-a 71000 Sarajevo
-
NESTRO PETROL a.d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83A 78000 Banja Luka
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža